*Alex*
-To idziemy na ten spacer ?-Pytam mamrocząc.
-Aż tak ci się spieszy bo nie ogarniam?-Pyta Chloe
-No wiecie zaraz ten durny konkurs wy wyjeżdżacie i ciekawe czy się kiedyś jeszcze spotkamy..-Mówię I wywracam oczami.
-Skoro "pracujemy" razem to może wznowią ten konkurs kiedyś.-Uśmiecha się Sonny.
-Fajnie by było.-Odzywa się Kasia.
-No wiem.-Mówię I się uśmiecham.
-To idziemy ?-Pyta Paulina.
-Chodźmy.-Mówi Chloe i wychodzimy z pokoju.
*
Idziemy tak bez celu i nagle słyszymy śmiechy, męskie śmiechy, patrzymy się wszystkie tępo na siebie i postanawiamy tam iść.
-Ej to nie jest śmiech Lukusia? -Pyta Sonny.
-Chyba tak.-Mówię I idziemy chwile dalej.-Chwila wróć.-Stajemy znowu i dziewczyny się na mnie patrzą.-Czemu Lukusia? -Pytam z bananem na twarzy.
-Później ci opowiemy, długa historia.-Mówi Chloe, a ja juz cichne.
Idziemy chwile i tak właśnie cała banda siedzi i pali, jedyny mądry Charlie jest na zwykłym.
-Co tu się dzieje ?-Pytam i zakładam ręce na piersi, Leondre się odwraca i robi zaskoczoną minę.
-Um.. hej dziewczyny.-Odzywa się wreszcie.
-Macie nam coś do powiedzenia ?-Pyta się Kate.
-Kaśka ?!-Krzyczy Oskar.
-Nie duch Święty.-Wywraca oczami.
-Co tu się dzieje ?-Pytam.
-Nie widzisz?-Pyta Leondre, podchodzi do mnie i zbliża się do moje ucha po czym szepcze.-Księżniczko.
-Daruj sobie, najpierw wyzywasz mnie od suk, dziwek i tak dalej, a jak dochodzi do tego, że dosłownie przez przypadek mówię ci co mi robili kiedyś olewasz to, wiec naprawdę daruj sobie.-Mówię wściekła, a wszyscy prócz Kate, Pati i Charliego są zaskoczeni.
-To..-Głos Leondre się załamuje.
-Tak to prawda Leo...-Mówię i kieruje się do swojego pokoju.
*********
Hejka ! Jak się podoba rozdział ? Zbliżamy się już do końca 1 części hihi ej 2 cześć bedxie tutaj xd
WIKAXOOX 👽
CZYTASZ
You are my princess L.D 1&2
FanfictionZwykła dziewczyna i gwiazda muzyki = miłość? A może jednak nienawiść ? Historia przyjaciółek, którym przytrafiło się szczęście jednak to nie kończy się na jednym spotkaniu, będa smutne, śmieszne jak i dziwne sytuacje co z tego wyniknie ?