VI~Jocul s-a terminat~

8 0 0
                                    

Baietii au ramas sa vorbeasca singuri iar eu am plecat sa ma schimb..
Kiko:-Ba coaee..chiar trebuie sa te joci cu fata asta ..e atat de cute boule -.- ..si plus..ce dracu ti.a facut ?
Alexander:-Sti ca eu ma joc cu ele nu? Ador sa fac asta nu trebuia sa imi faca ea ceva :3 eu sunt sadic :>> rau pervers ma cunosti doar..daca nu iti place nu te baga
...nu vezi ce bine joc teatru? :3
Kiko:-Da-mi-o mie te rog rog nu.ti bate joc de ea :( ..chiar imi place fata asta..e asa inocenta asa sexy ..si nu i
As face rau..chiar daca si eu ma joc cu fetele..fata asta imi place..nu e curva ca alea si e draguta..
Alexander:-Ok dupa ce termin cu joaca e numai a ta :3.
Kiko:-Eu zic ca mai bine sa nu te joci cu ea asa nu e bine..ea nu merita asta..
Alexander:-Ba boule ma lasi dracu in pace ..ia nu te baga tu fac ce dracu vreau -.-..Sa nu te bagi in treburile mele ca nu o sa iti fie bine te asigur :> ..si parca iti placea ca ma joc cu ea -.- acum ce dracu ai?
Kiko:-Credeam ca e o curva..dar fata asta e asa perfecta si tu vrei sa o ranesti ca boul -.-.

Alice:-Baieti, m-am intors :3.
Kiko:-Aww o.o ..esti superba Alice!>..<
Alexander:-Iubito :3 ce frumoasa esti pisi..Kiko nu te mai uita si inchide gura ca intra musca :)) -.- .
Kiko:-Taci coaee ca e frumoasa -.- ..o.o ..Alice cati ani ai?
Alice:- 16 ,tu?
Kiko:-Tot 16 o.o..multi inainte.
Alice:-Mersi la fel :3.
Kiko:-o.o
Alexander:-Hai ca te.ai holbat destul la ea ,e timpul sa plecam :3 -.- .
Kiko:- D-da o.o ..
Alice:-Hai! :3
Am plecat pe jos caci nu era departe clubul ..Kiko mergea in fata pentru ca il cunostea mai bine ..Alexander s.a oprit putin.
Alexander:-Ia stati o.o..ba eu acum imi dau seama..o.o ..Cum mai gasit Kiko ca nu ti-am dat adresa :)))) ?
Kiko:-Ee :))) te-am localizat cu nr de telefon :))) ..
Alexader:-Aaa :)) mor am uitat sa iti dau adresa :))..
Kiko:-Indragostitu-le :)).*il loveste prieteneste in umar*
Alice:-Hai voi doi :)) ca v-ati oprit in drum :)).
Kiko:-Da Alice ..venim acum..
Alexander:-Vino scumpo :3.
Alice:-O-ok o.o..
Alexander ma ia de mana si mergem impreuna spre club .Kiko era in fata noastra si mergea mai repede ca noi..
Kiko-Hai porumbeiilor :3..
Amandoi odata :-Venim :)).
Kiko:-Va miscati ca melcii deja am intarziat -.-..
Alexander:-Da ho ma ca nu inchide acum -.- ..il inchide la 2 ..
Alice:-Hai iubire sa mergem..
Kiko:- O.O Alice..
Alice:- Da?
Kiko:-...
Alice:-Spune..
Kiko ma trage intr.un colt eu fiind speriata il pocnesc peste mana.
Alice:-Ce vrei ba? -.-
Alexander:-Scumpo ? :( Unde esti ? De ce pleci de langa mine? :'(
Alice:-Alexa..
Kiko:-Taci putin !  Uite..Alexander doar se joaca cu tine..nu te iubeste :( chiar nu am nimic cu voi..daca era reciproc era minunat..dar Alexander e foarte rau..se joaca cu fetele..e sadic..imi pare rau Alice :(..
Alice:-Sigur :))) ..Uite stiu ca ma placi dar sa spui minciuni despre propiul tau prieten..deja..ai intrecut masura...-.- .Alexander iubire aici sunt :3.
Alexander ma aude apoi ma vede si ma strange in brate foarte tare..
Kiko:-Alexander -.- terminate..nu mai ranji.*zice in gura mare *

Alice:-Iubi?
Alexander:-Scumpo sa nu mai pleci de langa mine ai inteles?-.- Kiko ce plm ai?Ai vedenii ?:))Hai sa intram ca am ajuns la usa.
Intram in club nu era aglomerat era placut acolo erau niste fufe care dansau .ma uitam la Alexander cum se holba la ele ca idiotul -.- ..
Alice:-Alexander! -.-*il tin strans de mana*
???:-Ho fa ca se uita si el deaia are ochi.
Alice:-Ce dracu te bagi tu?-.-
Alexander:-Gabriela o.o?Printesa mea scumpa :3 ce faci aici?
Ma uit la el vinundu.mi sa plang ca ei doi se stiau..si el i.a zis *printesa mea scumpa* chiar in fata mea :(..
Gabriela:-Viata mea Alexutu ce mult te.ai schimbat :3..Esti mai sexy mrr :>>.
Alexander:-Da iubito :>>Si tu esti sexy acum ca esti mai mare..:>>
Alice:-Ce dracu se intampla aici? -.-
Alexander:- Nu te baga Alice -.-..Du.te cu Kiko si disteati.va .:3.
Alice:-Dar ...
Gabriela:-Cine e asta Alexutu?*uitandu.se urat la mine*
Alexander:-Este o fata doar..pe tine nu te intrece nimeni iubito :3..
Gabriela:-Alexutu nu stiam ca ma mai iubesti credeam ca ti.ai facut vre.o iubita .
Ma holbez ca o idioata la ei si dupa incep sa plang..
Alice:-"Doar o prietena"? Pe bune Alexander? :(
Alexander:-Du.te si fa ce ti.am zis -.- !
Il iau pe Kiko dupa mine si incep sa plang mai tare .El incearca sa ma inveseleasca asa ca danseaza pe langa mine dar eu nu aveam nici.un chef de dans ..
Kiko:-Ti.am zis eu -.-..Alice lasa-l..distreaza.te..nu merita sa plangi pentru un bou..
Alice:-Lasa.ma Kiko..:'(

ᒍOᑕᑌᒪ ᗪᖇᗩGOᔕTᕮIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum