ΕΛΙΖΑ
Η Ελίζα δεν ήξερε τι να σκεφτεί όταν ο Γιάννης στάθηκε μπροστά της, ανάμεσα στο μικρό τραπέζι και την καρέκλα που καθόνταν εκείνη. Κάθε ίνα του κορμιού της είχε ευαισθητοποιηθεί απο το αγγιγμά του. Και τώρα η μέση του βρισκόταν στο ύψος του προσώπου της.
Τα μάτια της γούρλωσαν. Ηταν ερεθισμένος. Δεν ένιωθε μόνο εκείνη σεξουαλική επιθυμία. Μόνο που εκείνη σε αντίθεση με τον Γιάννη δεν ήξερε πως να συνεχίσει ή ακόμα κι αν έπρεπε.
Ο Γιάννη έσκυψε και έπιασε την καρέκλα στα δυνατά του χέρια. Η Ελίζα τσίριξε όταν τη σήκωσε και την μετέφερε πιο πίσω για να έχει χώρο να γονατίσει. Η καρδιά της χτυπούσε τόσο δυνατά που ένιωσε να ανακατεύεται και τα μάτια είχαν θολώσει. Μύριζε άφτερ σέιβ ανάμεικτο με την δικιά της μυρωδιά.
<<Όταν τελειώσω με την αλοιφή θα πειραματιστούμε λίγο, εντάξει?>> της είπε ενώ τα χείλη του άγγιξαν το αυτί της.
<<Τι ακριβώς εννοείς?>> ρώτησε σαστισμένη η Ελίζα.
Ο Γιάννης κάθισε μπροστά της, την κοίταξε κι έπιασε την άκρη του σεντονιού. Οι τραχιές του παλάμες γλίστρησαν στις γάμπες της μέχρι πίσω απο τα γονατά της, γυμνώνοντας τα καθώς το σεντόνι άνοιγε. Το σεντόνι άνοιξε μέχρι τους μηρούς της και εκείνη προσπάθησε να το κρατήσει κλειστό τουλάχιστον στο στήθος της και συγχρόνως να σπρώξει μακριά τα χέρια του αλλά ο Γιάννης δεν πτοήθηκε.
<<Σταμάτα Ελίζα δεν είναι τίποτα σπουδαίο>>. Έμεινε ακίνητος και την περίμενε μέχρι να ηρεμήσει και να συναινέσει ή να φέρει αντιρρήσσεις.
<<Με κοιτάς>> του είπε αν και στην πραγματικότητα δεν ήθελε να σταματήσει να την κοιτάζει παρόλο που ντρεπόταν.
<<Μόνο τα πόδια σου κοιτάω γλυκιά μου. Και τα έχω δει ήδη>>
<<Είναι.. νιώθω διαφορετικά τώρα.>> του είπε και πήρε μια βαθιά ανάσα.
<<Επειδή είσαι γυμνή κάτω απο το σεντόνι?>> Τα δαχτυλά του συνέχισαν να χαΪδεύουν τις γάμπες της σταματώντας πίσω απο τα γόνατα με ένα άγγιγμα πολύ απαλό και ζεστό.
<<Ναι. Επειδή είμαι γυμνή κάτω απο το σεντόνι.>> του είπε ψυθιριστά.
<<Σε πονάω Ελίζα?>>
Κουνησε αρνητικά το κεφάλι της ξαναμμένη απο τον τόνο της φωνής του απο την τρυφεροτητά του.
<<Σου αρέσει αυτό;>> άρχισε πάλι να την χαϊδεύει αποφεύγοντας μέρη που είχαν καεί, βρίσκοντας σημεία που ήταν ευαίσθητα.
VOUS LISEZ
Κόκκινος Πειρασμός
Roman d'amourΟ Γιάννης ένας καρδιοκατακτητής απο την Κέρκυρα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε αν αποφάσιζε να νοικοκυρευτεί. Αλλά ούτε που του περνούσε απο το μυαλό ήθελε να μείνει για πάντα εργένης και άνθρωπος για όλες τις δουλειές ώστε να απολαμβάνει την...