anam ve ""dostum""...

106 6 0
                                    

Onunla telefonda danisirdiq. Anam gordu. Gece saat 2 olardi. Kimle danisirdan dedi. Dostumla dedim. Telefonu goturdu. Seheri gun aldim telefonumu. 1-2 hefte sonra emigildeydik. Yene onnan danisanda gordu. Bu defe eve gelende nomremi aldi. Telefon mende qaldi. Danismiyacaqsan dedi. Elaqeni keseceksen. Mende ne olursa olsun bunu eden deilem dedim. Agladim ne qeder. Nomreni tez cixar ver mene dedi. Birazdan getirerem dedim. Yox indi ver dedi. Mende nomreni cixarib verdim. Onun telefonu xarab olmusdu. Adi telefon iwledirdi. Facebooka girdim. Dostuma yazdimki tez ona de nece olursa olsun facebooka girsin. Dostum nolub deye sorusdu mende sonra basa salaram dedim ama indi tecili ona de facebooka girsin. Yaxsi dedi. 5deqe sonra o yazdi.
O: nolub nie nomrene zeng catmir?
Men: ana sennen danisdigmi bildi nomremi aldi elimden. Hardasan sen?
O: indi basqa yerdeyem nolubki...
Men: hardasan mene dexli yoxdu 1 saata elmler metrosunda ol gelirem.
O: nece geleceksen evdekiler bes?
Men: vecime deil heckim hecne. Evden gedirem. Seni gormek istirem. Gorusek sonra gedecem.
O: deli olma hara gedeceysen harda qalacaqsan?
Men: bilmirem hecne bilmirem sen metroya gel gorusek.
O: gunay sakit ol. Her wey duzelecek her wey yaxsi olacaq. Sadece zaman kecsin her sey evvelki kimi olacaq. Indi esebisen. Esebiyken qerar verme sonra pesman olarsan.
Men: gelirsen yoxda yox dedim? Hec ne yaxsi olan deil. Men sene ne qeder baglanmisam bilirsen. Gun erzinde ne qeder danisirdiq telefonda. Senin harda oldugundan nece oldugundan xeberim olurdu. Indi danisa bilmiyecik
O: danisaciq. Evvelki qeder cox yox ama danisaciq. Sebr ele. Inanki her wey evvelkindende daha yaxsi olacaq.
Men: seni itirmek istemirem. Seni itirmekden cox qorxuram. Sene ehtiyacim var. Indi yaninda olmaq istirem. Meni mohkem qucaqla istirem. Her sey yaxsi olacaq demeni.
O: narahat olma gunay. Hemise yaninda olacam. Ne olursa olsun seni hecvaxt terk elemiycem dedi. En son mene onun ad gununde seni sevirem demisdi. Ve tam 5ay sonra seni sevirem qorxma hemise yanindayam dedi. Sakitlesdirdi meni. Indi cixmaliyam telefon usagindi isim var getmeliyem.axsam caliscam girim facebooka danisariq dedi.
Mende: yaxsi ama meni burda tek qoyma dedim sagollasdiq. Sonra o dostuma yazdiki narahat olma gunayi sakitlesdirdim yaxsidi hec yerede getmiyecek.. Dostum ona zeng edib agzina geleni demisdi.
Dostum: gunay cox saf bir qizdi. Onun basindan bir tuk eksik olsa bunun gunahkari sen olacaqsan. Hem maddi hemde menevi cehetden bunun alrindan cixa bilmersen. Men gunaya cavabdehem her movzuda. Nese bele danisib.
Sevgilimde: men ona ne etdimki... O evden getmek isteyirdi qoymadim getsin. Men qarsisini almasaydim indi belkede evde olmuyacaqdi. Evdekilerle problemi var cox sukurki men onu uzmurem. Indi iwim var sonra danisariq deyib sagollasib. Dostum mene yazdi: gunay sen onun sozune gore qaldin evde?
Men: he cox sag ol ona zeng etdiyincun. O meni sakitlesdirdi. Ama onlarin dalasmasindan heleki xeberim yox idi.
Dostum: bele oldu 1-2 ay tanidigin insan bizden ustun oldu nese get o sevgilin oda sen ne isteyirsiz edin menden uzaq olun.
Men: sen yaxsisan. O sene nese deyibki? Nie bele danisirsan. Sen menim en yaxin dostumsan menim yanimda olmaqdan meni terk elisen?
Dostum: yox heckim hecne demiyim deyede bilmez sag ol.
Men: sende sag ol dedim sagollasdiq. Nece illik dostum idi. Butun hazirliqlara bir gedib gelirdik. Buyun gunu bizde olurdu. Bir yerde yeyib icirdik. Ama getmek istiyeni yolundan saxlayan deildim. Hemde ele bir vaxtimda meni terk edirse sonsuza qeder yolu var... O axsam facebooka gire bilmemisdi. Menim haqqimda sorusmaqcun dostums zeng etmisdi. Dostum acmamisdi telefonu. Ne qeder hemin gunu zeng edib acmiyib. Seherde zeng edib. Yene goturmuyub. O dostuma nomreyle mesaj yazibki: gunaya gore cox narahatam ona gore zeng edirem. Sonra yene zeng edib. Dostum telefonu goturub: gunaydan xeberim yoxdu. Danismamisam danismiyacamda. Edin ne istisiz edin. Menden uzaq olun. Qarismiram size. Sevgilim deyibki: noldu bes dunen  gunaya cavabdeh idin. Bugun qarismiram ne istisiz eliyin deyirsen? Bu idi senin dostlugun? Dostum: o gunayla menim iwimdi sene dexli yoxdu deyib
Sevgilimde ne dediyni hec ozunde bilmirsen sag ol. Deyib sagollasib. Bunu men nece gun sonra bilmisdim. Buda menim baci deye bilecek qeder yaxin bildiyim dostum... Sonra nomremide verdi ana. Duzdi gec verdi tam 1 ay sonra. Ama verdi. Yene evvelki kimi danisdiq xosbext idik...


sevgilim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin