Samota

81 9 1
                                    

Niwat

Probudila jsem se při vřískání vlaku u nástupiště.Byla jsem trochu vyděšená a ospalá, nevěděla jsem co bych měla od nového života čekat.Bylo mi hrozně a to už nemluvím o ztrátě  mých kamarádů.Z mamkou jsem vystoupila a pak už jen z taškou plnou knih a kufr s oblečením a spol. vyšla z vlaku.Bylo pozdě večer a my jsme šli do našeho nového domova.Opatrně jsem položila knihy a kufr do mého pokoje na stůl a lehla na postel, byla jsem moc unavená a nic už jsem nechtěla dělat.Zbudila jsem se a šla po schodech dolů do přízemí kde byla kuchyně a koupelna.Mířila jsem zrovna do koupelny a tam jsem udělala raní hygienu že sprchou.Převlekla jsem se a sedla si ke stolu kde na mě čekal čaj rohlík a pomazánkové máslo.Snědla jsem snídani a dala se do úklidu pokoje.Odpoledne mě mamka zavolala na oběd.Najedla jsem se a do večera jsem měla pokoj hotový.Spadla jsem do postele a usnula.

SEN

Druhý den to samé až na pokoj rozhodla jsem se jít ven.Oblékla jsem se a vzala si Deníček.Byl prázdný a ani nadpis tam nebyl....

Vzala jsem si i tužku a hodila na sebe mikinu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si i tužku a hodila na sebe mikinu.Měla jsem zbrusu nové kecky(boty pro nepochopitelné xD) a bílé tkaničky.Otevřela jsem dveře a už jsem byla jednou nohou ven když jsem zapoměla na jednu věc,,Mami? vrátím se v sedm"křiknu a rychle zavřu dveře protože vím že by mi zase něco namítla.Byl tu docela klid a hodně lesů.Vybrala jsem si takový... Magický Les a docela se mi líbil.Celou dobu jsem měla ruce v kapsách a netrápila se ničím.Pak jsem ale zahlédla vlka.Zastavila jsem se a ani jsem skoro nedýchala.Začal kolem mě točit.Zneklidněla jsem a pak si mě i čichal.Packou mi shodil deník na zem a vítr začal listovat.Najednou se tam začaly objevovat nějaké psané písmena a deník se zvětšoval.Měl tvar knihy která se následně zavřela.

REALITA

Hbitě jsem se zvedla a byla jsem dost udýchaná.Na stole jsem viděla ten deník.Rychle vstanu a začnu rychle listovat.Začal se proměńovat a já jsem se zděsila po chvíli to byla ta kniha.Začala jsem se dívat stránku po stránce a viděla toto...

Začala jsem se dívat stránku po stránce a viděla toto

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,co to sakra je?!!" hnusně se zebe vydám.Slyšela jsem někoho po schodech a tak jsem si tu knihu schovala pod polštář a rychle skočila do postele.Přišla mamka z čajem,,díky mami"povím jí a ona pak z úsměvem odejde.Vytáhnu knihu a začnu číst úvod...

tyto články čtou jen ti kterým se zdá sen vlka, ten který se bude učit a bude se brát takového jaký je.Nebude na sebe nijak upozorńovat jeho úkolem je splynout z davem.Pokud to čteš si vyvolená osoba která je hodna stát se vlkem, v této knize se naučíš žít životem ,,vlka" dne 20.1. se večer proměníš ale nikdo o tom vědět nebude.Vstup do lesa Tarix však my alfy si tě najdeme.Chceš nebo ne je nám to jedno jestli tak neučiníš něco se ti může stát...

dočetla jsem poslední řádek.Položím knihu a stůl a letím dolů,,mami mami ! můžu dnes večer ven?"Podlouhé době přemlouvání svolila a já se rozzářila.

Já a tajný životKde žijí příběhy. Začni objevovat