Ismered azt a bizonyos érzést? Hogy amikor meglátod őt, akkor hirtelen minden megáll létezni egy csendes percre és csak ti ketten lélegzetek ezen a parányi bolygón. Minden pillanatot, amit arra pazarol, hogy rád nézzen akár egy másodpercre is, az már szinte túlmegy minden határon. Egyszerűen annyira ideges leszel tőle, hogy megesküszöl, ha még egyszer rád mosolyog, akkor fogod magad és leugrasz egy szikláról. Na, igen, ez az-az érzés, amire a legnagyobb szükségem volt mostanában, az érzés, hogy még van miért élnem. Mert én már csak ezekért a pillanatokért létezem, hogy még egyszer utoljára halhassam a hangját, hogy láthassam, ahogy egyszer csak elneveti magát majd egy halk kacaj után felnéz, és azért mosolyog, mert én is mosolygok. Bár nem mintha tudna arról, hogy mit érzek iránta, jobban mondva miket érzek iránta. Ez csak az én kis személyes titkocskám, amit minden egyes nap újra és újra átélek, ő az a drog, aminek függője lettem.
Dorina vagyok és depressziós. Lehet, hülyén hangzik, de csak azért vagyok még életben, mert ő pont akkor, amikor szükségem volt rá, besétált az életembe.
***
Sziasztok! Mostantól ezt a sorozatot tervezem futtatni kb. 15-20 részen keresztül, attól függően, hogy mennyi embert fog érdekelni a történet. Ja, tényleg egyébként ez az első sztorim itt a Wattpad-on *1 perc party hard* és remélem nem az utolsó. Bár ez nagy részben tőlem függ, hogy tudom is-e majd olyan szinten csinálni és tőletek, hogy érdekel-e titeket, de remélem, nem okozok majd csalódást.
DU LIEST GERADE
Crush
JugendliteraturEgy olyan lány, akinek már nincs miért élnie. És egy olyan fiú, aki okod ad neki az életre. De ki ez a fiú? És tud-e arról, hogy Dóra mit érez iránta?