Yükselen günün çekili kalın perdeye rağmen göz kapaklarına tacizi ve başına vuran ağrı ile uykusundan yavaş yavaş ayılıp yatağında doğruldu. Saatini kontrol ettiğinde çoktan gün ortasını bulmuş olduğunu görünce yataktan fırlayıp neredeyse boş evde dolanarak diğerini aradı. Hiçbir yerde yoktu. Ama onun için aldığı komidinin üzerindeki okuma lambasının önünde bulduğu notla gülümsedi.
'Uyurken çok güzelsin. Kıyamadım. Aslında evimizde kahvaltılık yoktu. Yoksa iki gündür bir heves yüzünden beni deli gibi çalıştıran seni uyandırmasını bilirdim. İşe gitmem lazım ama seni izlemekten vazgeçemiyorum.
Seni seviyorum.'KyungSoo yüzünde geniş bir gülümseme ile notu öptü.
'Ben de seni seviyorum.'
Telefonunun sarjının bitmiş olduğunu görünce almayı unuttuğu sarj cihazı için kendine kızdı. Hala geçmemiş olan yorgunluğuna rağmen ev sahibinin onlara verdiği kanepe ve koltukları diğer boş odaya kendi zevkince yerleştirdi. Bunları diğeri ile yapmayı çok istese de iki gün onu gerçekten zorlamıştı. Evlerine biraz daha ev görünümü vermek için ellerindeki eşyaları biraz daha yerleştirdikten sonra isyan eden midesini yatıştırmak üzere evlerinin son haline son kez hevesle bakıp ailesinin evine doğru yola koyuldu.
Yorgunluğuna ve iki günün temposu ile sızlayan kaslarına rağmen adımlarını hızlandırarak ailesinin evine ulaştı. Önceki günden bu yana ter kokan tişörtü ile dükkana uğramadan eve çıktı. Kendi odasına girip biraz da kendi yatağında yuvarlandı. Üzerine çöken uyuşukluk haline rağmen banyo yapıp ailesini görmek üzere dükkana indiğinde annesinin hayretle irileşmiş gözlerindeki korku ve ürperti ile kalbine bir ağırlık çöktü. Babası da en az annesi kadar üzgün sanki biraz da kırgın gözlerini kendisine çevirdiği ekrana baktığında gördüğü haberle dizlerinin üzerine düşmesi bir oldu." Bu..Bu kadar.. Bu kadar erken olamaz..Bu olamaz.."
Müşterilerin bir ona bir ekrana baktığı haber şehrin, ülkenin her yerinde tellallık yapıyordu.
" Ünlü iş kadını Kim Kyungin'in, geçtiğimiz ay eşcinsel evlilik yapan torunu ve iş dünyasının, Kim ailesinin varisi olarak baktığı Kim Jongin'in evlatlık olduğu ortaya çıktı. Konu hakkında bilgi vermekten kaçınan Kim Kyungin ve ailesi şimdilik habercilerimizi şirketine kabul etmiyor ve suskunluğunu koruyor. Aileyi evinde de ziyaret etmek isteyen haberciler eve alınmadı ama elimize geçen bazı görüntülere ve izlenimlere göre anne ve baba da bizler kadar şaşkındı. Kim ailesi her hangi bir açıklama yapması halinde siz izleyicilerimizi en doğru haberle aydınlatacağız. Bizi izlemeye ..."
Kirpiklerini yakan göz yaşları yanağından süzülürken diğerinin ne halde olduğunu bilemeyişi ile bir hıçkırıkla nefesi kesildi.
"Jongin.."
Annesi ve babası onu yerden kaldırırken annesi abisinin yardımı ile diğerinin adını sayıklaya sayıklaya eve çıkarıldı.
KyungSoo abisinin kollarından kurtulup oturduğu yerden fırladı. Odada dört dönerken ellerini sinirle saçlarına geçirdi.
Gözlerinden boşalanlarla telefonunun kararmış ekranına baktı. Ekranda parlayan yüzüne bir kahkaha savurdu." Lanet olası. Lanet olası. Mutlu musun ha mutlu musun? Lanet olası Chanyeol! Onun olduğu halden daha iyi olma! Lanet olası."
KyungSoo hırsla kapanmış telefonunu şarja takıp sinirle telefonunu açtı. Diğerini bulmak için geciktiği her saniyede sinirleri sabrını tüketiyordu.
Telefonunu açar açmaz yabancı bir numaradan gelen aramayı onun olma ihtimali ile açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married
FanfictionKyungSoo sipariş dağıtımı yaptığı bir seferde yaşlı bir kadına yardım etmesi ile bir anda kendini ünlü iş kadını Kim Kyungin'in torunu Jongin ile evli bulur. ♡ All my love dreams for KaDi ♡ 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı Soo Sesi'ne...