Εκείνος φτάνει στην πόρτα όμως εκεί που περιμένω να σηκωθεί να φύγει κάνει κάτι που δεν το περίμενα. Με πιάνει από την μέση και με φιλάει παθιασμένα.Μα μα μα ήταν να φύγει. Όχι να βρεθούμε στο κρεβάτι με τον Ιαν από πάνω μου να με φιλάει παθιασμένα και εγώ να ανταποκρίνομαι. "Ιαν πρέπει να.." "Όχι άλλα πρέπει μωρό μου." μου λέει απαλά και με φιλάει γλυκά στα χείλη. Αυτή η ωραία του γεύση μπορεί να με τρελάνει αλήθεια.
Έχω τυλίξει τα πόδια μου γύρω από την μέση μου και εκείνος με φιλάει τώρα στον λαιμο. Εγώ αναστεναζω και εκείνη την στιγμή σκληραίνει και μου ρουφάει το δερμα. Σίγουρα θα μου αφήσει σημάδι αυτό αλλά δεν με χαλάει. "Εμμα μωρό μου σε θέλω.." λέει αδύναμα και εγώ τον αρπάζω από την μπλούζα και ενωνω άλλη μια φορά τα χείλη μας παθιασμένα. "Με έχεις." του απαντάω μετά το φιλι μας και εκείνος μου χαρίζει ένα από τα πιο όμορφα χαμόγελα.
"Να ξέρεις δεν έχω κατι με την Τζένη πάντως αλήθεια. Για τον Στέφαν ήταν σε εμένα κόλλησε. Και όσα άκυρα αν έτρωγε επέμενε. Η κοπελα είναι πολύ σπαστικια." διακόπτει την σιωπή ενώ το κεφάλι του είναι ανάμεσα στον λαιμο και στα μαλλιά μου. "Πολύ που σε χάλασε εσένα όμως να κάθεται πάνω σου έτσι; και λέγεται Τζέσικα." του απαντάω ειρωνικά και εκείνος φιλάει τον λαιμο μου.
"Μόνο εσύ θα κάθεσαι πάνω μου. Μόνο! Και δεν με νοιάζει πως λέγεται αυτή μόνο εσύ με μοιάζεις." Ναι το είδαμε αυτό αλλά έχε χάρη που δεν έχω όρεξη να συνεχίσω. Απαντάω μέσα από τις σκέψεις μου, ξερετε όπως κάνει ο φυσιογικος ο κόσμος.
"Εμ συγνώμη που διακόπτω τα όργια που κάνετε αλλά εγώ βαριέμαι μόνη μου οπότε πάω στον Στέφαν. Όχι για αυτό που φαντάζεστε επειδή είναι μόνος του ο καημένος και" μας λέει η Κρίστιν έξω από την πόρτα και ο Ιαν φωναζει "ΑΠΛΆ ΦΎΓΕ ΚΡΊΣΤΙΝ! ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΦΥΛΆΞΕΙΣ!" "σκάσε Ιαν!" του απαντάει φωναχτά και εγώ γελάω μαζί τους.
-"Εμείς μωράκι τι θα κάνουμεε;;"
-"σεξ" του απαντάω και εκείνος μου χαμογελάει πονηρά. "Δεν με χαλάει." "Όχι μωρό μου, δεν θα σου δώσω τώρα αυτή την ευχαρίστηση." λέω και σηκωνομαι από το κρεβάτι ενώ τον αφήνω άφωνο και με ένα παράπονο στο πρόσωπο του.
"Ειιιι ποιος σου ειπε να φυγεις;;" φωνάζει ενώ εγώ κατευθύνομαι στο μπάνιο. "Με το που βγω από το μπάνιο να είσαι έτοιμος θα πάμε για καφέ!" του απαντάω και εκείνος σηκώνεται από το κρεβάτι και με ακολουθεί. Άλλα κλείνω γρήγορα την πόρτα και κλειδωνω με αποτέλεσμα η μούρη του να συγκρουστεί με το βαρύ ξύλο της πόρτας. "Να μην μπω να σου κάνω παρεαα; θα σε βοηθήσω να τριψεις και το σαπούνι στην πλάτη σου!" "Εσύ το μόνο που θα μου τριψεις είναι το μουνι οπότε προτιμώ να κάνω ένα ήρεμο μπάνιο αυτή τη στιγμή πάρα να αναστεναζω!" του απαντάω και εκείνος γκρινιάζει. Άλλα βλεπει πως δεν αλλαζω γνώμη και τα παρατάει.
JE LEEST
Βρώμικα Παιχνίδια
TienerfictieΜπορεί να είναι ο κολλητός μου αλλά σε αυτήν την φιλιά δεν υπάρχουν κανόνες. Όπως νιώθω το φτερούγισμα στο στομάχι μου όταν με φιλάει, το ίδιο νιώθει και αυτός όταν τον κοιτάζω. Μεγαλώσαμε μαζί, αλλά ο δεσμός μας είναι πανω από την φιλιά και κάτω απ...