andreeatudor7927
*Junior pov*
Alergam prin apartament ca nebunii, ne oprim în bucătărie și ne trântind fiecare unde apuca .
-Ba, am o idee ,hai sa dam o petrecere diseară, spune Bogdan jucandu-se cu piercing-ul .
-Bine zis,spune Elena hai sa mergem sa facem cumpărături , eu merg cu Bogdan. Spune apoi iese din bucătărie.
-Eu mă duc sa anunț lumea spun și ies și eu din încăpere, iau telefonul și încep sa sunt toate persoanele din agenda.
*Autor pov*
După 15 minute Elena este gata și pleacă împreună cu Bogdan la cumpărături iar Urs și Andrea pregătesc terasa pentru petrecere , Juno suna lumea , Sorin pregătește mâncarea iar Căle stă tolănit pe canapea .
-Ce faci mă aici? Se duce Juno și îl ia la întrebări.
-Sunt Căle #melene , nu fac nimic.
-Puturos te-a făcut ma-ta . Îi spune și se așează lângă el .
-Dacă te aude Andreea s-ar putea sa ti-o iei ,acu' da-te jos de pe canapeaua mea, îi spune apoi îl învinge iar el pica jos .
-Au! Țipă el cât poate.
Intre timp în oraș Elena și Bogdan fac orice numai la cumpărături nu se duc , așa ca s-au gândit sa se duca în parc sa se dea în leagăn.
-Am văzut ca au piercing în limba , nu.i așa ca mă duci și pe mine sa îmi bag spune ea cu o fata de copil vinovat.
-Vrei sa mă omoare Urs? Îi răspunde .
-Hai te rog , te rog , te rog . Începe sa îl roage și se da jos din leagăn pentru a se pune în fata lui .
-Acu' înțeleg de ce m-ai luat pe mine la cumpărături.
-Ba nu-i adevărat, îmi place compania ta . Spune ea jucandu-se cu un fir de par .
-Ok,hai sa mergem. Cedează el iar ea începe sa sară în sus de bucurie .
După 20 de minute ajung la salon și Elena se așează pe scaun .
-Ești pregătită? O întreabă Bogdan.
-Da ,dar îmi e puțin teamă, te pot tine de mână nu? Îl întreabă ea tremurând iar el da din cap .
După 5 minute totul este pregătit iar Elena are piercing-ul pus .
-O sa te doară câteva zile și nu o sa poți vorbii foarte bine.... După ce îi este spus ce nu are voie sa mănânce cei doi pleacă de la salon .
-Ar trebui sa mergem sa luam ce trebuie ,spune Bogdan iar ea aprobă.
Merg la un supermarket iar Elena se urca în cărucior, după 15 minute au luat tot ce trebuia se duc si plătesc apoi pun cumpărăturile în mașină și pleacă acasă.
-Am ajuns ,țipă Bogdan prin casa când deschid ușa. Iar Juno și Căle se ridica și iau pungile .
-Tu ce ai pățit, îi spune Căle Elenei iar ea scoate limba pentru ai arata noua ei "realizare" .
-Unde-i Urs , încearcă ea sa pronunțe cât mai bine.
-E pe terasă, îi spune Juno ,iar ea pleca lasandu-i pe băieți sa despacheteze .
Se duce sa vadă ce face Urs și îl vede cum rade împreună cu Andreea , se sprijină de ușă și se uită la ei cu o față de mama mulțumită..
-Tu la ce te uiți mă? Îi spune Urs când îi simte prezența.
-La un tont . Încerca să spună ea dar nu prea îi iese .
-Ce ai făcut de vorbești așa? O ia Urs la întrebări ,iar ea scoate limba , O sa ți-l scot cu cleștele, spune apoi începe sa o alerge prin apartament cu cleștele în mână.
Ajung din nou pe terasa iar Elena lovește scaunul pe care se afla Andreea iar ea se dezechilibrează și pica dat nu face contact cu podeaua pentru ca Urs îi atenuează căzătură, dar el se alege cu buza spartă.
-Îmi pare rău. Se duce Elena și îi spune Andreei.
-Ești ok? Iar cele doua fete își îndreaptă atenția către Urs .
-Da , spune apoi se ridică.
-Îmi pare așa rau, le spune Andreea și alerga spre ieșire.
*Elena pov*
După ce Andreea părăsește terasa îi urmez gestul și mă duc în bucătărie unde mirosul era îmbietor, Sorin alerga de colo-colo iar eu încep sa rad când îl văd mai agitat decât un babuin în cușcă.
-Calmeaza-te, îi spun și mă duc sa îl ajut.
-Curăță ceapa apoi tai-o . Îmi spune iar eu îl ascult ca un copil mic .
Când ajung la a 2-a ceapă lacrimile încep sa îmi cadă.
-Cum ai putut sa îmi faci așa ceva? Îi spun "plângând ".
-Îmi pare rău, nu o sa se mai repete . Imi intra el în joc .
-Te urăsc, te urăsc atât de mult , îi spun și încep sa își dau cu pumnii în piept .
-Ce i-ai făcut nenorocirile? Îl văd pe Urs ca intra val-vartej . Iar noi începem sa radem în hohote
-Ce-i așa amuzant ? Întreabă el nedumerit .
-Ușor bai periculosule, hai sa mă ajuți sa toc ceapă, îi spun iar el dă din umeri și mă ajuta , după 3 minute eu și Urs plângem de parcă ăsta ar fi ultima zi de trăit așa ca se strâng toți în ușă și încep sa râdă de noi .
-Nu mai râdeți mă , ia mai tăiați și voi , le spun și o iau pe Andreea de mana , noi mergem sa ne pregătim
Ajungem în baie și după 30 de minute suntem gata , doamne fata ăsta e foarte frumoasa, am văzut eu cum îi fug ochii lu' Urs după ea ,ce-i drept ca are după cine.
-Mergem? Mă întreabă iar eu dau aprobator din cap.
Mă uit la ea și e îmbrăcată într -o pereche de blugi cum talie înaltă simpli si un tricou care îi vine deasupra buricului , eu am o pereche de blugi largi mai mult rupți și un tricou asemănător ca al Andreei. Coboram scările iar casa noastră era plina de oameni pe care nu îi cunosc , mergem pe terasa si îi vedem pe băieți cu niște pahare în mana , ne ducem sa ne luam și noi câte un pahar apoi ne ducem spre ei , privirea îmi cade pe Juno și Sorin care se uită la mine destul de ciudat .
-Am ceva pe față? Îi întreb iar ei își schimba poziția .
-Nu. spun cei doi la unison
-Atunci sa-i dam drumul petrecerii , le spun și îi trag la dans după ce dansam ca nebunii ne ducem și dam câteva SHOT-uri .
-Ba eu mă duc sa fac niște popcorn , spune Andreea si pleacă cu paharul de băutură în mână ,iar noi ne ducem pe ringul de dans .
Îl iau pe Urs sa mă ajute sa mai aduc niște sticle dar ne oprim în ușă din bucătărie când îi vedem pe Andreea și Juno care râdeau și aruncau cu floricele un în altul simt cum sângele îmi fierbe în vene iar obrajii mei au prins cea mai aprinsa nuanță de roșu, plec de acolo și mă duc pe terasă unde iau o sticla și încep sa o savurez.
-Nu e frumos sa bei singură, îl văd pe Urs care vine si imi ia sticla din mână.
-Măcar puteai sa mă aduci o sticla si tu . Îi spun apoi îmi recuperez sticla mea iar el pleca , îmi aprind o țigară și inhaleaz fumul care mă calmează, îl văd pe Urs care vine cu încă 3 sticle .
-Acu' ce zici? Îmi spune dând din sticle.
-Știam eu de ce te-a ales sa fi verișorul meu. După ce termin o sticla alcoolul își face apariția și mă duc pe ringul de dans . Văd un tip care ar putea fi model , așa ca mă duc sa dansez cu el , acesta nu refuză iar spiritele se încing, îi văd pe Sorin si Căle care vine si mă trag din brațele tipului.
-Care-i problema ta? Îi tip lu' Căle în față.
-Problema mea, nu vezi ca tipu' ăla salivează după tine? Îmi spune pe același ton .
-Ar trebui sa ai grija de sora ta care face schimb de saliva cu Urs . Tip atât de tare în cât acopăr muzica care se oprește si toate privirile .
-Valea , ieșiți dracu' afară țipă Căle iar toți pleacă speriați.
-Ba tu lasă sticla , îi spun unui tip care s-ar atașat prea mult de ea .
După ce toți pleacă Căle se duce spre Urs cu pumnii strânși iar eu o iau la fuga și când pumnul pornește spre fața lu' Urs mă bag intre ei și eu încasez pumnul , o ceață densă îmi fura privirea apoi totul devine negru .
*Andreea pov*
Mă duc lângă Urs și îi iau sticla din mână , băiatul ăsta e perfect , mă uit la el fără sa îmi dau seama iar el observă ăsta, obrajii imi iau foc .
-Ești așa frumoasa când rosești, îmi spune iar eu las privirea în jos , nu pot , spune el apoi își lipește buzele de ale mele . Ceva se plimba în stomacul meu , as vrea sa mă opresc dar nu pot .
-Valea, ieșiți dracu' afară ,se aude vocea fratelui meu ,noi ne despărțim din sărut , scena de derulează atât de repede în cât nu pot sa procesez decât în momentul în care o văd pe Elena pe jos .
-Ce dracu e în capu' vostru ? Țipă Juno la ei , ridic privirea și îl văd pe Sorin care sparge o sticlă apoi se duce periculos de mult de Căle.
-Dacă pățește ceva ai dat de dracu' îi spune apoi Juno o ia pe Elena de acolo iar el îi urmează.
-Nu vreau sa mai stau cu voi nici măcar o secunda , iar lacrimile nu inceteaza sa apară, apoi o iau la fuga . Mă opresc în sufragerie unde o văd pe Elena pe canapea , mă uit în jur și văd 3 băieți care așteaptă sa se trezească.
După 30 de minute de așteptat aceasta se trezește și se uita prin încăpere și se oprește cu privirea pe Bogdan .
-Vreau în camera mea ,acum spune iar Bogdan o înainte brațe si urca scările cu ea .
-Stai, se aude vocea Elenei , Andreea, ia 1 sticla și urca , îmi spune iar eu iau sticla și îi urmez.
-Încuie ușă , nu am chef de nimeni altcineva, acu hai sa bem spune și îmi ia sticla din mână.
-Nu mai e, POC , a dispărut. Spune Elena întorcănd sticla și pe o parte și pe alta .
-Nu-i problema mă duc după alta , spune Bogdan dar nu apuca sa se ridice ca gravitația își face efectul .
-Opa, spune el iar noi începem sa radem .
-Pss,Pss. Adu 2 ce facem cu una ? Ii Da indicații Elena iar el aprobă.
-Dacă ăsta nu își rupe oasele pe scări eu mă fac popă. Spune Elena iar eu încep sa rad de cred ca am trezit tot blocu' .
După 5 minute Bogdan vine cu 3 sticle în mana și cu un Sorin la fel de beat la pachet .
-Bun venit la petrecere îi spun iar el se așează lângă mine pe podea .
-Am o idee , hai sa ne zicem secretele spune Bogdan .
-Bine,eu prima spun ridicând mână. Mi-a plăcut când m-ai sărutat Urs.
-De parcă nu știam ăsta spune Elena iar eu îi dau un pumn în urma .
-Acum eu, spune Bogdan, când eram mic mă îmbrăcăm în rochia bunicii și îmi puneam o pereche de chiloți pe cap și mă prefacem ca sunt super erou .
-Mr. Chiloțeii în acțiune spune Elena și începem sa radem , numai Bogdan pune botu' ca un copil mic .
-Acu' eu se ridica Elena în picioare și mai ia o gura din sticla , încă nu am avut nici o relație ca sa duca la lucruri serioase , spune ea iar toți radem cu gura pana la urechi .
-Adică ești,? Întreabă Bogdan dar nu apuca sa-si termine ideea ca e întrerupt de Elena.
-Da tontule. Spune ea și mai ia o gura din sticla care îi aparține.
-Eu , spune Sorin , când eram mic mă uitam pe gaura cheii în camera părinților. Spune iar noi radem în hohote.
După ce terminam și ultima sticla somnul ne cuprinde , Elena adormeam în brațele lui Sorin iar Bogdan tine în brațe o sticla numai eu dorm în pat lângă o pernă.
____________________________________
Capitol nou,totul ia o întorsătură ciudată,sper am va placa, vreau părerea voastră
CITEȘTI
I am trouble
RomanceViața te întoarce pe toate părțile, te ridică până la nori apoi te trântește de pământ. Viața e frumoasa dar Îți dă și palme ,la fel e si iubirea ,dacă nu iubești nu trăiești, dar ce faci când te îndrăgostești de două caractere total opuse dar care...