Bab 1

119K 246 1
                                    

Okay hai nma aq Erin.. hari nii mama ku and papa aku prgi ke luar ngara.. tnggal aku n abg eh bkan abg kndung yaa abg jiran rumah sbelah.. hehe dia mmang rapt dngan aq.. aq skarang form 1..

-Malam menjelma-

Aku tidur di dlam blik sorang2 lena aq tdur.. tiba2 aq rasa mcm ada ssuk tbuh yg mrangkak d atas katil yg ingin mnuju ke tmpat kuu okay pada masa tu aq x tahu tntang cinta , fuck segala okayy.. mula ke cerita ku blik.. nma abg tu ialah Arman. Aq mnutup mta ku smulaa.. aq brfir d kpla otak ku 'mngkin abg man nak tdur sbelah aku' bila aq buka mata abg man sdah d ats bdan ku.. dia mrapatkan mukanya lalu dia mncium mulut ku.. aq pun tdak trkejut mklumlah lurus bndul.. aq x tahu apa yg trjadi.. dan aq pun mula mnhisap bibir abg man.. dia mlepaskan ciuman itu lalu dia mmbisik d tlinga ku " erin.. jom kita main game awl laa tdur.." kata abg man. Aq pun mngangguk.. abg man mmbuka butang bju kuu satu persatu.. dan trlihat laa bra ku brwarna pink.. aq pun x tahu apa yg dia buat jdi aq hnya mndiamkan dri.. dia mmbuka kancing bra ku lalu mmbuang bra ku d atas lantai dan dia meramas² tetek kuu prtama sngguh geli aq rasa.. tba2² aq mnikmatinya mmang sngat sdap game yg abg man ajar kan.. aq mula mndesah"Ahh ahh a..bangg.. sa sakit jngan jngan kuat sngat.."kata ku.. abg man mngangguk dan dia mnghisap tetek kuu.. aq pun mmegang btang leher abg man.. aq mulaa mrasakan ssuatu d sluar abg man mcm mncacak.. aq pun mulaa mnaikkan punggung ku atas.. "aik.. nak yg d bawah ka?" Tnya abg man. Aku mngangguk ingin thu apa yg sdang mnyucuk² pepek kuu mcm trasa sdp d stu.. abg man mnyuruh aku bukakan zip seluarnyaa.. dan mmbuka boxernyaa.. dia mmbuang d atas lntai.. abg man juga mnyuruh aq mmegang nyaa.. aq pun pegang kotenya"wahh bang besarnya!"jerit ku truja.. abg mann mndesah.."Ah ah ah.. erin sdp laa erinn.. abg nak lagii laaa sapu² kan kat kote abg sdap laa erin ah ah ah.. erin lagi erin ah ah"kata abg man.. aq pun mnyapu2 kote abg man. Dan dia pula mmbuka seluar kuu.. trlihat laa pepek ku.. abg man mncium pepek ku dan mnjilat aq tergelak kcil sbb kegelian.. "abg man geli lahh abg.. abg.. aq nak abg pegang erin pnya tetek tdi sdap laa abangg."aq brckp dngan nada mnja.. abg man mngangguk dan dia mramas tetek kuu.. "ah ah abg plan2 laa abg.."kataku smbil abg man mnyuruh aq mmegang kotenya aq pun mmegang.. tiba2 abg man mnghempas bdan ku dngan kuat.. "ah... abg sakitt!!"jerit ku kuat..abg man mncium ku dan dia tdur d sebelah ku smbil mnghisap tetek kuu.. dan kmi pun trtidur lena pnat main game..

Cerita Aku !Where stories live. Discover now