7. rész

374 19 1
                                    

Reggel eléggé rosszul ébredtem,hiszen ruhában aludtam.
Kikászálódtam az ágyból, majd lementem a konyhába.
Anyut már nem találtam otthon, így gyorsan összedobtam egy kis tükörtojást.
Evés közben megnéztem a telefonomat, ami 12:34-et mutatott. Hú, jól elbóbiskoltam! Te úristen! Nekem meg ma még randim is van Ádámmal!
Elpakoltam a tányéromat, aztán felmentem a fürdőbe arcot és fogat mosni.
Megfésültem a hajam, aztán lementem a nappaliba.
Leültem a kanapéra, és elkezdtem telefonozni. Átböngésztem az internetet, de mivel semmi érdekeset nem találtam rajta, ezért úgy döntöttem hogy kimegyek futni.
Felvettem az edzős ruháimat és a cipőmet, bedugtam a fülembe a fülhallgatómat, és átadtam magam a futás szeretetének.
Már egy jó ideje csak futottam és futottam, de még mindig nem voltam fáradt.
Sajnos a futásomnak a korgó hasam vetett véget, úgyhogy bementem a Burger Kingbe venni egy hamburgert.
Kényelmesen elfogyasztottam az ebédemet majd hazakocogtam.
Olyan gyorsan elment az idő a futással, hogy észre se vettem, hogy három óra is elmúlt.
Felmentem a fürdőszobába, levettem a ruháimat, kiengedtem a hajam, és beálltam a zuhanyzóba.
Élveztem ahogyan a forró víz égeti a bőröm.
Nyomtam a kezembe egy kis sampont és gyengéden belemaszíroztam a hajtöveimbe.
Leöblítettem a hajam, majd gyorsan megmostam a testemet is.
Kiszálltam a kabinból, és magam köré csavartam egy törülközőt.
Felvettem egy itthoni ruhát, majd elkezdtem kifésülni a vizes hajamat.
Megszárítottam, majd a hajgöndörítő vassal loknikat készítettem magamnak.
Feltettem egy kis szempillaspirált és egy halvány rúzst az arcomra. Nem szeretek túlzásokba esni a smink terén.
Felvettem a tegnap vásárolt ruhámat,majd a fekete kistáskámba belepakoltam néhány szükséges holmit. Felvettem egy ezüst nyakláncot amit még a legjobb barátnőmtől kaptam születésnapomra és egy karkötőt.
Megnéztem a telefonomat, de még csak 5 óra volt, ezért úgy döntöttem, csinálok pár selfit, és snapchatezek egy kicsit.
Készült néhány kép, amit jónak ítéltem, úgyhogy azokat feltettem az Instagramra #go hashtaggel.
Gyorsan elrepült az idő,már háromnegyed hat volt, úgyhogy felvettem a fekete magassarkúm és a fehér bőrkabátomat, bezártam a házat, és kimentem a ház elé.
Nem kellett sokat várnom, hiszen pár perc múlva egy taxi fordult be az utcába.
-Soltész Emma? -kérdezte a sofőr.
-Igen én vagyok az.
-Akkor szálljon be, kérem.
Beszálltam a taxiba, és belevetettem magam az éjszakába, mert az éjjel soha nem érhet véget.

Sziasztok!!
Sajnálom, hogy ennyi kimaradás volt, de itt az új rész!😇
Remélem tetszeni fog!!

zs

A Válogatott és Én -Nagy Ádám-Onde histórias criam vida. Descubra agora