13 facts about me

102 19 25
                                    

Λοιποοον... Με έκαναν και εμένα tag, συγκεκριμένα η IreneKoroni (ναι, σε αναφέρω, νόμιζες πώς θα το άφηνα να περάσει έτσι;). Υπό κανονικές συνθήκες ίσως να το αγνοούσα, αλλά αυτή η κοπέλα δημιούργησε έναν τρομερό χαρακτήρα και λέω να της κάνω τη χάρη, μήπως και μου γνωρίσει τον Κάρτερ από κοντά ;-). Χαχα, οκ ξεκινάω...

1.  Ομολογώ ότι με έχουν προκαλέσει άλλη μία φορά, αλλά για καλή μου τύχη η κοπέλα που με προκάλεσε κατέβασε το κεφάλαιο που είχε γράψει και έτσι δεν θεώρησα απαραίτητο να το γράψω!(αυτή τη φορά δεν ήμουν τόσο τυχερή....)

2. Είμαι φανατική potterhead, προτιμώ τα βιβλία, είμαι Gryffindor και Ravenclaw (Gryffinclaw) επειδή μου έχουν βγει και τα δύο ίσες φορές στα τεστ και ξέρω σε τι κοιτώνα ανήκουν οι φιλοι μου και όλη μου η οικογένεια από την αδελφή μέχρι τη γιαγιά μου.

3. Είμαι νοητικά παντρεμένη με τόσους ήρωες βιβλίων που πραγματικά έχω χάσει το μέτρημα.

4. Λατρεύω τα καρτούν με όλη την έννοια της λέξης.

5. Η αγαπημένες μου ηρωίδες της Ντίσνεϊ είναι η Μουλάν, η Αυγή, η Μέγαρα και η Βανέσσα (το alter ego της Ούρσουλα από τη Μικρή Γοργόνα)

6. Το αγαπημένο μου είδος βιβλίων και ταινιών είναι η φαντασία και κάτι παίρνει έξτρα πόντους αν περιλαμβάνει δράκους.

7. Οι Whitesnake, οι Bon Jovi, οι Νάμα, οι C:real και οι Blackmore's night είναι λίγα μόνο από τα συγκροτήματα με τα οποία έχω κολλήσει από τη πρώτη φορά που άκουσα τραγούδι τους

8. Ακούω κυρίως κλασική ροκ μουσική, αλλά στο κινητό μου θα βρεις ό,τι θες, από Σακίρα μέχρι το σάουντρακ του σκουμπί ντου.

9.  Ξέμεινα από ιδέες και είμαι μόνο στο 9.

10. Α, ναι! Έχω μία *μικρούτσικη* εμμονή με το Φάντασμα της Όπερας.

12. Και απίστευτα υψηλές προσδοκίες. Εγώ και ο Ντίκενς.

13. Βρίσκω ιδέες για ιστορίες παντού και διασκεδάζω να ψάχνω τραγούδια που χαρακτηρίζουν τους ήρωες από κάθε βιβλίο που διαβάζω

Και ένα μπόνους τώρα που πήρα φορά:

14.(μίας και το τέσσερα είναι ο αγαπημένος μου αριθμός) Τα αγαπημένα μου βιβλία στο wattpad είναι:
•Περιορισμένες Επιλογές
•Μια αλλιώτικη 'ταινία'
•Midnight
•Η ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΑΣ
Και φυσικά (γιατί η μετριοφροσύνη είναι αρετή των μετρίων)
•Γκρι Μαγεία

THAT'S ALL FOLKS!
See ya next time!
·
·
·
·
·
·
·
·
Ωχ, παραλίγο να το ξεχάσω! Πρέπει να εκνευρίσω κάποιους!
marinaGr15
nef_drogon
evelkour
Anastasia850
tasia-anna
queenbee290101
d_luna
Σας προκαλώ να γράψετε 13 πράγματα για εσάς και για να σας χρυσώσω το χάπι υπόσχομαι πως όταν το γράψετε θα το ψηφίσω!
Αυτά από εμένα! Τα λέμε!

ChallengesWhere stories live. Discover now