Capitolul 10-Determinare

330 16 16
                                    

Rosie P.O.V.
    Aveam două duzini de dosare în mâini pe care trebuia să i le duc tatei şi nu m-a bucurat deloc când cineva a dat peste mine:
-Sfinte!Uita-te pe unde mergi!-spun aplecandu-mă să adun dosarele de pe jos.
-Îmi pare rău, domnișoară secretară. Acum ce,faci şi muncă de birou? -întreabă Issac ironic si îmi vine să intru în pământ de rusine.
-Nu sunt secretară! -îi spun puțin mai tare decât voiam.
-Ok!Esti nervoasă, m-am prins.-spune ridicându -se cu jumătate din dosare-Haide,cred că astea sunt pentru misiune ,Tony ne adună pe toți în Camera Mare.
-Oh,perfect.-spun încruntată la gândul că o să fiu singură cu Issac pe drum spre ceilalți.
     Ajungem în cameră si observăm că toată lumea se ceartă cu toată lumea.
-Ce se întâmplă? -o întreb pe Shailley care cred că trebuia să fie la antrenament cu Matt,dar în schimb, se uita amuzată la băieți.
-Prea mult testosteron intr-o singură cameră, asta se întâmplă. -spune făcându -ne pe mine şi pe Issac să râdem.
-Hei!!!-auzim toți si il vedem pe tata cum coboară scările. -Liniștiți -vă!
-Cum naiba să ne linistim după ce am aflat de ultimul atac?!-spune Mason indignat.
-Ce atac?-întreabă Shailley confuză.
-Păi pentru asta sunt dosarele.-spune tata punându -i câteva în brațe. -Citeste-le până diseară, sau stai pe tuşă în misiunea băieților.
-Stai!Ce?!Spune-mi despre ce este vorba!-cere iritată.
-Determinare, scumpo, determinare !Dacă le citești până diseară ,atunci... o să te iau în serios ca agent.-spune uimindu-ne pe toți.
-Ce?!Tată, ce ar fi să ne mai gândim? -întreabă Ryan socat.
-Oh,acum ce?Nu sunt in stare să citesc?-îl întreabă Shailley nervoasă.
-Nu spun asta,spun că tu ai fost mereu genul calm,care citeste mult şi singurul lucru violent pe care îl faci este boxul.Poate că ti-ai demonstrat abilitățile pe care le ai la box,însă nu şi cele în strategii sau în condus masini,şi în  niciun caz nu cred că stii cum se foloseste o armă de foc.-spune Ryan uimindu-ne şi făcând-o pe Shailley să se inroseasca de furie.
-Şi tu esti cel mai mare nesimțit pe care l-am întâlnit, erai rău  şi înainte, dar de când cu plecarea asta şi agentul secret ,esti insuportabil! -spune bruneta enervandu-l si pe frate-miu.
-Poftim?!-întreabă socat.
-Niciun "poftim" ,amice!-spune Shailley reducându -l la tăcere. -Vrei strategii?Uite una:Strategia 54 din cadrul SEAL,cea în care sunt folosiți delfinii.Te anunț că am luat testul auto cu notă maximă, stiu cum să trag cu un revolver,şi am permis pentru asta,şi să fiu a naibii dacă nu citesc dosarele astea până diseară. -spune luând dosarele şi ieșind din cameră.
-Ce naiba a fost asta?-întreabă Troy pufnindu -l râsul.
-Nu o mai subestima, frate.-spune Mason şi Issac îl aprobă.
-Plecați la 22:00.Cu sau fără ea...dar ceva îmi spune că plecați cu ea.-spune tata zâmbind şi plecând.
-Scorpie!!-strigă Ryan după un timp.
-Scorpia aia e prietena mea,fratioare,reobisnuieste-te cu ea!-spun râzând şi plecăm după tata.
                  ***
  Shailley P.O.V.
       După ce mi-am luat "temele pentru acasă ",mi-am petrecut ziua citind dosarele şi injurandu-l pe Ryan.
        Este ora 21:00 şi sunt în fața intrării în garaj.Am un rucsac cu mine în care mi-am pus strictul necesar şi mă pregătesc mental pentru o nouă morală, din partea cui,nici eu nu mai stiu.
-Hei gasca !-spun intrând în garaj şi îi observ pe Troy şi Issac aplecati sub capota unui Bugatti,Matt tocmai iesise de sub un Tunerro bleumarin,iar Ryan se uita socat la mine alături de un Mason care încerca sa-l readucă pe planeta Pământ .
-Ce cauți tu aici?-întreabă dintr-o dată roscatul vizibil nervos.
-Particip la prima mea misiune.-spun zâmbind voioasă.
-Ai citit dosarele,stii în ce te bagi?-mă întreabă Troy serios.
-Da.O recuperare de dosare dintr-un conac al cărui propietar vrea să distrugă S.H.I.E.L.D.Un bal la care intrăm neinvitati şi ne prefacem că suntem altcineva.-spun mândră de mine şi primesc cinci priviri socate.
-Să fiu al naibii !Chiar ai citit maldarul ăla de dosare!-spune Issac uimit .
-Nu contează!-spune Ryan supărat -Nu mergi nicăieri, o să ne incurci !
-Ba din contră! -spun mândră că pot să -i dau replica-Propietarul este bărbat ,iar voi aveți nevoie de o diversiune, eu îl voi ține ocupat până când recuperați ce trebuie recuperat.
-Asta e o idee bună. -spune Troy zâmbind -Doar că ar fi bine dacă te-ar supraveghea cineva,Matthew?
-O supraveghez eu pe parcursul misiunii.-spune zambindu-mi discret.
-Ce?!Chiar o s-o luăm cu noi? -întreabă Ryan revoltat.
-Treci în masină, Stark!Ai pierdut lupta!Shailley, tu vii cu mine.-spune Matt deschizîndu -mi portiera Ferrariului bleumarin.
                   ***
       Locul în care mergem nu este foarte departe,vreo 150 de kilometri, maxim două ore.Matt mi-a spus că ne vom caza la un hotel de-al lui Tony,urmând ca mâine -seară să recuperăm dosarele.Floare la ureche,cred...
-Este aşa un idiot  în ultimul timp!-spun nemaiputând să mă calmez şi după izbucnirea asta de aşa -zis-frate -mai-mare-obsedat-de-siguranța -mea,a.k.a. Ryan.
-E băiat bun...-spune Matt concentrat la drum-...atunci când nu este mega-protector.
-Exact!Oh Doamne!Cineva care mă ascultă! -spun făcându -l să râdă.
-Esti ca o soră pentru el.Suporți consecințele. -spune râzând în continuare.
-Hei!Sunt majoră! -spun lovindu-l cu pumnul în braț.
-Ok,ok!-spune predandu-se.
     Restul drumului am tot făcut glume şi am aflat că băieții au pus pariu că nu mă voi descurca.Matt,Issac si Troy cred că voi face față cu brio,iar Ryan şi Mason sunt de altă părere.
        După o oră  şi vreo 45 de minute ajungem şi parcăm în fața unui hotel de sase stele.Este absolut superb,modern ,dar în același timp elegant.Trebuie să recunosc că Tony chiar stie să construiască clădiri, combinația de argintiu şi alb,cu scris negru ,care anunta clădirea în fața căreia ne aflam ,PPS Hotel,nu mi s-a părut niciodată  mai potrivită.
-Încântată? -mă întreabă Ryan cu bagajul meu şi al lui în spate.
-Clar!De unde vine numele hotelului? -întreb curioasă.
-De la numele mamei,Pepper Potts Stark.Hai,băieții vor veni şi ei.-spune intrând pe uşa hotelului cu mine în urmă.
       Următoarea oră a fost un haos total.Am urcat într -un apartament care semăna mai degrabă cu o vilă cu sase camere spatioase şi primitoare,trei băi, un living urias cu terasă şi o bucătărie gata aprovizionata. Băieții şi -au cam încurcat bagajele şi pot să jur că l-am auzit pe Issac amenintandu-l pe Mason cu moartea.În final,am plecat.să -mi fac un dus şi m-am culcat imediat după aceea.

    Într -adevăr. ..a dat Domnul să postez mai repede decât de obicei.Lectură plăcută! !!😘😘😘
     P.S.:LA MEDIA E O POZA CU SHAILLEY IN TIMP CE CITEA DOSARELE.

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum