Bedel

376 24 32
                                    

Haluk:bu nerden çıktı şimdi..

Sibel:nasıl..!

Haluk:sana dedim bu ilişkiyi bir adını koymaya şu an hazır olmadığımı..

Sibel:haluk..! Ya 1yıdır yanındayım ve ne zaman hangi saat istersen yanında oldum..haluk sen beni bir köpek mi sanıyorsun..!gel diyince gelecek git denince gidecek..!

Haluk:o nasıl söz..ben sana her zaman değer verdim..!bunu iyi biliyorsun..!

Sibel:değer mi..?haluk  biz sevgiliyiz dimi..?

Haluk:evet..!

Sibel:haluk ben sana en baştan beri ciddi biri olduğumu söyledim sense artık kaçıyorsun..!ben sadece arkadaşlarımın arasında  artık seninle bu ilişkinin adı olsun istedim..! Ben ne istediğimin farkındayım..!eğer sende istiyorsan beni nerde bulacağını biliyorsun..!

Haluk:Sibel ..! Sibel nereye gidiyorsun..!

(Sibel arkasına bakmadan mekanı terkeder)

Haluk:şimdi bu nerden çıktı..!

Dündar:hiç bize bakma haluk..

Seda:iki tarafta haklı..

Mehmet:haluk galiba kafan karışmış..!

Haluk:siz devam edin eğlencenize..ben eve gidiyorum..zaten  pek keyfim yoktu..saatte geç oldu..

Dündar:e konuşacaktın meseleyi..

Haluk:yarın senin evinde ekip toplansın özellikle sen Seda kessin orda bulun..

Seda:tamam..

*******************
(Haluk eve gelir)

Haluk: güneş hanım yemeği yediler mi..?

Yardımcı:evet.

Haluk:herhangi bir sorun çıkmadı mı..?

Yardımcı:yok efendim..

Haluk:tamam..

(Haluk güneşin olduğu odaya çıkar,kerem ve güneş uyuyor)

Haluk:bu benim hep hayalimdi..eve geldiğimde bu yatakta olmanı görmek istedim..sonra uyanıp benle tartışmanı kızmanı isterdim..!neden geç kalıp sonra küserdin senin gönlünü alacaktım..!bu arada yine picamalarımı giymişsin...

(Haluk yorganı üstlerini örtü,)

(O an güneş uyandı)

Güneş:haluk senin ne işin var burda..!

Haluk:sakin keremi uyandıracaksın..! Ben sadece kontrol etmeye geldim uyudunuz mu diye..

Güneş:gördün..şimdide gide bilirsin..

Haluk:tamam..

(Haluk çıkar odadan)

(Güneş başını yastığa koyar)

Güneş:onun yatağı onun kokusu sinmiş..!

*********************
(Haluk diğer odaya geçer)

Haluk:ben ne için çıktım odaya picama almak için..onları görünce unuttum picamalarımı..bugünlük böyle oldu artık tekrar çıkamam odaya..giysilerle yatacak Halim yok zaten..

(Haluk giysilerini çıkardı,boxerıyla yatağa girdi,başını yastığa koydu)

Haluk:birde bu kadar şey yetmez gibi Sibel konusu çıktı başıma..ayrıca şu an sözlensem ki olmayacak böyle şey..ben güneşi burda tutamazdım.. Eee haluk Mertoğlu nasıl çıkacaksın bu işin altından  hiç kimsenin üzmeden nasıl çözeceksin..birde kerem var..yarına son illaki artık kessin sonuç veya cevap istiyorum.. Fazla sabrım kalmadı..!

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin