Глава 36

2.1K 126 2
                                    

Г.Т.Джесика
Събудих се в топлите прегръдки на съпруга ми. Корема ми изкъркори. Станах и слязох да направя закуска. След малко. чух стъпките на Зейн по-стълбите.
- Добро утро, Г-жо Малик.-усмихна се той сънено.
- Добро утро, Г-н Малик.-гушнах го аз, а той ме цунка по-нослето.
- Закуска?-повдигна вежди той.
- Да, заповядай!-усмихнах се аз и му сервирах. - Умирам от глад.- добавих.
- И аз.-каза той с пълна уста. Закусихме и Зейн излезе по работа. Започнах списък с покупки за медения ни месец. Стигнах до превързки за месечния ми цикъл, когато се усетих, че ми закъснява малко. Помислих, че може да съм бременна, но ние ползваме предпазни средства. Изгоних тази мисъл от главата ми. Пуснах си някакъв филм, но бремеността не ми излиза от главата...Реших за всеки случай да проверя. Качих се в банята и извадих тест за бременност. Извърших процедурата и изчаках 4-5 минути. Бавно погледнах към теста.
- Д-ве? Как така?! Бременна съм!-говоря си сама. Сега как ще кажа на Зейн. Дали иска въобще да е баща? Ако не иска как ще отгледам сама дете?  А ако не го иска, ако поиска да с разделим?Ще му кажа, когато сметна за добре.

Оправих си багажа. Вечерта е полетът ни за Дубай. Чух Зейн да си отключва входната врата.
- Здравей, любов.-показа се той на вратата.
- Здрасти.-казах леко нервно.
- Ще си оправя багажа и ще поръчам такси.-съобщи той и ми се усмихна.
- Добре.

" На летището в Дубай"
- Какво искаш да правим?-попитах.
- Предлагам да вечеряме и после да играем на игрите, в хотела.-засмя се Зейн.
- Аз искам, ако си сериозен.-отвърнах.
- Значи сме готови с плана.-хвана ме за ръката и ме целуна.

Оставихме си багажа и слязохме да вечеряме. Облякох това:

Хапнахме и тръгнахме към конзолите, няколко фенки поискаха да се снимат с Зейн

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Хапнахме и тръгнахме към конзолите, няколко фенки поискаха да се снимат с Зейн.

Започнахме с игра на Джаги, а Зейн каза:
- Ще те бия, бейби!
- Бременна съм.-казах набързо. Зейн се скова на място, знае, че не бих излъгала за такова нещо. Дойде до мен и ме прегърна внимателно.
- Обичам ви!-каза той, целувайки мен, а после коремчето ми.
- Радваш ли се?-попитах плахо.
- Дали се радвам? Естествено! Малко съм притеснен, но ще ви дам всичката любов на, която съм способен! Ти си ми всичко, няма да те зарежа само защото си бременна.- усмихна се той, а аз не мога да повярвам. Прегърнах го силно. Бъдещият баща на детето ни.

Здравейтееее! Съжалявам, че главата е къса, но наистина малко трудно я написах. Гласувайте и коментирайте! Обичам ви!❤️

Момчето с кафявите очиOnde histórias criam vida. Descubra agora