Onunla tanışmak hayatımda başıma gelen hem güzel hemde kötü bir tesadüftü. Çünkü o, o zamanlar fazlasıyla acı çeken bir insandı. Sevdigi kız tarafından terk edilmiş bir çocuk rolündeydi. Biz o gün akşam Aylin ile marketten dönüşte rastlamıştık Enes'e. İkisi muhabbet ederken eski kız arkadaşının yani Sibel'in benim sınıfımda olduğunu öğrenmişti. Hemen bununla ilgili sorular sormaya başladı,bende mecburen cevaplıyordum. Son günlerde Aylin'i sürekli bunun için arayıp sorduğundan dolayı kız bezmiş bir haldeydi. Bir şekilde yanından ayrılmaya çalıştık ama Enes bırakmadı. Aylin de yanında benide sürüklemişti. Cafede otururken Aylin bizi bırakıp sürekli telefonla görüşüyordu bizde mecburen yalnız kaldık. Sürekli eski sevgilisinden bahsediyordu bende onu dinleyip olayla ilgili yorumlar yapıyordum. Biz muhabbete devam ederken o sırada cafede oturan arkadaşım Zeynep ve Burak'la karşılaşmıştık onlar selam verip gitmişlerdi. Daha sonra bizde sıkıldık ve birşeyler yapmaya karar verdik. Bende sprey boyalar olduğu için duvarlara yazı yazmaya gidicektik. Hep birlikte okula doğru yol alıyorduk. Yol boyunca birbirimizle uğraşmış ve şakalaşmıştık. Enes o zamanlar ona karşı davranışlarıma şaşırmıştı. Çünkü daha önce ona böyle ters davranan kimse olmamış. Bu şekilde konuşarak yazı yazacağımız yerede varmıştık. Hepimiz birşeyler yazdık, çizimler yaptık. Ben hepsinin resmini çektim daha sonra ona gönderdiyim diye numarasını vermişti. Herşey bittikten sonra biz yurda, o da evine dönmüştü. Yurda vardığımız zaman cafede karşılaştığımız Zeynep bana Enes ile yakıştığımızı birlikte olabiliceğimizi söyledi. O an Aylinle göz göze geldik ve ikimizde kahkaha attık. Böyle bişey olamayacağını anlatıyorduk ikimizde geleceği hiç düşünmeden. Bu şekilde geçti işte ilk tanışma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Süre Mutluluk
Short StoryBir genç kızın tanıştığı bir çocukla 4 aylık bir serüvenini günlük şeklinde yazımı. Bir insanın 4 ay içinde neler yaşayabileceği, nelerle karşılaşacağını görüceğiz.