Citit notațiile de la final.Mulțumesc
*Urs pov*
Mă duc în camera Elenei pentru a o chema la masa ,deschid ușa și îi văd pe toți în cele mai ciudate poziții semn ca aseară alcoolul a fost pe primul plan la ei ,mă uit prin încăpere și o văd pe Elena care doarme liniștită în brațele lui Sorin .
-Hai trezirea, încep sa țip în camera pentru ai trezi .
-Ieși , spune Andrea și arunca cu perna în mine dar nu mă nimerește. Nu vor sa se trezească lasă că îi trezesc eu , mă duc în frigider si iau 1 sticlă cu apă,urc scările înapoi dar ușa este încuiată, ai naibii . Mă așez lângă ușa si încep sa bat după 5 minute văd o Elena care aleargă la baie, și începe sa vomite , apoi Sorin se duce după ea și o acompaniază.
-Nu mai beau în viața mea. Spune Elena .
-Așa zic și eu mereu. Îi răspunde Sorin .
-După ce terminați aici hai la masa țip după ei apoi cobor în bucătărie.
După 10 minute toți își fac apariția și se așează la masă.
-Unde mergem azi? Întreabă Elena în timp ce soarbe din cana de cafea .
-Afară e frumos , e vara , hai în parc. Spune Sorin și îi ia cana în mână.
-Hei, aia e a mea . Spune Elena și se duce după el și îi sare în spate , privirea îmi cade pe Juno care se abțină sa nu izbucnească, îmi întorc privirea spre cei doi și le sta bine, au o atracție care îi face sa strălucească .
-Voi de ce aveți cafea și eu nu ? Se revolta Bogdan .
-Nu vezi ca hoața ăsta a luat-o pe toată? Îi spune Sorin iar ea îi da un pumn în umăr.
-Eu mă duc sa mă pregătesc spune Elena și pleacă din încăpere nu înainte de am lăsat un sărut pe obraz .
-Cred ca o sa mă duc și eu spune Andreea. Intre ea și fratele ei e o tensiune iar ăsta se poate simți.
După 15 minute toți coboară gata de plecare ,Elena iese prima pe ușa iar noi o urmam .
Ajungem în parc și începem sa ne plimbam .
-Vreau înghețată, se plânge Elena și începe sa alerge spre tejgheaua de înghețată,iar noi o urmăm.
-Ba eu mă duc sa fac niște poze,care vine cu mine spune Bogdan iar Căle și Juno se oferă voluntari .
-Eu vreau în bărcuțe, spune Elena și toți suntem încântați de idee așa ca luam o bărcuța iar eu și Sorin conducem . Trecem pe lângă băieți care făceau poze și am început sa ne strâmbăm la ei .
-Eu nu mai pot, se plânge Sorin .
-Ok,vin eu . Se oferă Andreea apoi îi ia locul .
*Elena pov*
Sorin se așează lângă mine , inima începe sa se joace și sa îmi bata mai tare decât a bătut vreodată, mă uit la el și o dorință de ai simți gustul buzelor mă cuprinde , îmi trec limba peste buze iar el observa și se întoarce cu fata spre mine ,îmi face semn sa mă așez în brațele lui nu înțeleg de ce dar nu pot sa mă abțin așa ca mă așez, îmi pun ochelarii iar mana lui îmi mângâie ușor creștetul capului un tremur îmi cuprinde corpul ,bărcuța se oprește și îi vedem pe Urs si Andreea care se sărută, mă uit la Sorin care era nedumerit de ceea ce se întâmplă, cei doi arătau ca un cuplu stabil , îmi întorc privirea și dau de cea a lu' Sorin, corpul începe sa îmi tremure , e ca un magnet mă atrage iar eu nu pot sa fac nimic sa mă opun.
-Sărută - mă. Îi spun iar el își lipește buzele de ale mele , îmi împletesc mâinile în parul lui sinul trag mai aproape ,vreau mai mult și așa e o dorință vinovată, îl vreau aici pentru totdeauna . Ne oprim din sărut și îl privesc în ochii unde văd o sclipire ,o sclipire care cred ca îmi este mie adresată ,deodată barca se da intr-o parte iar noi ne-am răsturnat, imi întorc privirea și îi văd pe cei doi din fata ca rad în hohote .
-O sa te omor , spun făcând semn spre Urs apoi ne urcam înapoi în barcă, ajungem la mal iar eu cobor prima .
-Ai incurcat-o ,ai incurcat-o rău. Îl ameninț ,mergem prin parc iar eu cu Sorin suntem uzi fleaşcă .
-Voi ce ați pățit ne întreabă Căle când ne întâlnim cu restul.
-Un mic accident . Spune Urs.
-Sa vezi ce accident îți dau eu . Îl ameninț .
Plecam din parc și ajungem acasă unde Urs primește un telefon .
-Gașcă, va trebui sa plec la Buzău câteva zile . Ne informează
-Chiar trebuie sa pleci ? Spune Andreea iar pe fața ei se poate citi dezamăgirea .
-Nu nu plec , plecăm, spune Urs iar noi rămânem uimiți când acesta îi plasează un sărut cast pe buze .
-O , Doamne , voi sunteți împreună? Sar eu ca arsă.
-Nu -Andreea
-Da-Urs
-Da , suntem împreună . Spune Urs iar noi începem sa aplaudam.
-Sa se pupe mirii ,sa se pupe mirii . Începem noi sa cântăm, dar ne oprim când îl vedem pe Căle care se îndreaptă spre Urs cu cea mai fioroasa fata , ridica degetul pana îl poziționează în fața lui Urs .
-Dacă nu ai grija de ea o ajut pe Elena sa se răzbune, spune iar zâmbete predomina pe fata lor .
-Și când pleci ? Îl întreb.
-Mâine, noi ne ducem sa ne facem bagajele , spune apoi o ia pe Andreea de mana și ies din încăpere.
-Le stă bine, le spun în timp ce mănânc o bucata de ciocolată .
-Da. spune Bogdan și îmi ia ciocolata din mână , apoi iese din încăpere.
Mă uit în jurul meu și realizez ceva , sunt una dintre cele mai bogate persoane de pe pământ am o familie frumoasa , am un verișor îndrăgostit pana peste cap și am niște prieteni extraordinari, pe fața îmi apare un zâmbet și o idee îmi vine , de data aceasta nu e o idee precum celelalte este o idee de care chiar sunt mândră .
-Putem vorbii ? Mă întreabă Sorin iar eu dau aprobator din cap, apoi plecam spre terasă.
-Ce vroiai sa îmi zici? Îl întreb când ajungem la destinație.
-Ce S-a întâmplat azi.. începe sa îmi spună iar eu îl opresc .
-A fost o greșeală.
Se apropie de mine și îmi mângâie fața iar eu mi-o las în palma lui fără sa vreau închid ochii și mă las prada tentației.
-Asta nu e o greșeală,noi nu suntem o greșeală. Îmi spune iar eu dau negativ din cap .
-Sorin. Spun dar el mă oprește.
-Tu chiar nu vezi mă pierd când ești în preajma mea sau cum tu te topești la atingerile mele? Când aud aceste cuvinte mă întorc cu spatele la el
-Nu ..
-Ce nu Elena ? Nu pot rezista tentației și mă întorc cu fata spre el buzele mele se năpustesc peste ale lui, mă dau în spate pana îmi simt spatele lipit de perete , trădează linii fine pe maxilarul meu apoi plasează mici sărutări care mă ard într-una mod plăcut, mă ridica iar eu îmi încolăcit picioarele în jurul abdomenului său .
-Mhm. .. Se aude un tușit și îl văd pe Cale sare se uita la noi , obrajii mei prind cea mai aprinsa culoare de roșu , las capul în jos și părăsesc terasa , urc scările iar când ajung în camera mea o încui pentru a fi sigura ca nu va intra nimeni și încep sa plâng, sa arunc tot , mă descărc emoțional.
-Proasta ești Elena , proastă. Mă cert și dau cu pumnul în perete pana realizez ca mici picături de sânge mi se scurg printre degete.
-Elena,deschide , Elena . Se aude vocea disperata a Andreei.
-Pleacă.
-Nu plec nicăieri, aici stau . Mă anunță.
-Poți sa stai cat vrei ca nu deschid . Îi spun apoi încep sa caut căștile.
*Juno pov*
Mă duc la etaj sa vorbesc cu Elena dar dau cu ochii de Andreea care stătea pe podea lângă ușa Elenei.
-Ce faci aici? O întreb nedumerit iar ea se ridica în picioare când mă vede .
-S-a auzit niște bubuituri și am venit sa văd ce se întâmplă dar ușa era încuiată .
-Și Elena unde e?
-E înăuntru nu vrea sa iasă .
Spune ea. Iar eu cobor repede scările și mă duc în sufragerie unde îi găsesc pe băieți.
-Ba nu știu ce dracul are Elena, S-a închis în cameră și nu vrea sa mai iasă.
-Ba dacă i-a făcut cineva ceva îl omor . Spune Bogdan, privirea îmi cade pe Cale care îi arunca priviri cu subînțeles lu' Sorin semn ca cei doi știu ceva, fac pariu ca Sorin e vinovat de asta .
-Ce ai făcut? Mă îndrept spre Sorin iar el nu spune nimic .
-Voi aveți chef de ceartă ? Țipă Căle la noi , hai mai bine sa vedem ce are pana nu face vreo prostie .
Urcam scările si începem sa batem în ușă dar fără rezultat , nici măcar nu raspunde.
-Ba așa nu mai merge , propun sa spargem ușa. Ne spune Căle iar noi suntem de acord .
După ce ușa a fost doborâtă pătrundem în camera dar Elena nu e , dacă ăsta e o gluma e una foarte proastă.
-Nu e mă, nu e . Încep sa tip și sa dau cu piciorul în gol .
-Eu cred ca se ascunde, căutați peste tot. Spune Bogdan iar noi începem sa căutăm prin toată camera , pe sub pat în dulap după dulap în fiecare colțișor.
-Unde dracu ar putea fi ? Încep sa tip ca disperatul.
-Nu știu dar aici nu e , hai sa mergem sa o căutăm. Spune Cale iar noi vrem sa plecam .
-Hapciu...
-Sănătate, le spun iar ei se întorc spre mine .
-Nu am fost eu spun toți la unison .
-Pai dacă eu nu am fost și nici voi ...imi întorc privirea înspre locul de unde a venit sunetul de mai devreme și văd un ursuleț mai mare decât mine , mă îndrept ușor și îi smulg capul dar nu-k
problema ca îi creste altul mult mai frumos
-Hai ieși de acolo. Îi spun iar ea da negativ din cap. Hai mă iesi îi spun apoi o scot din ursuleț, mă uit la ea si îi dau o șuviță de par după ureche, privirea îmi cade pe mana ei care era plina de sânge încerc sa îi prind mana iar ea se ferește , o privesc în ochii și văd durere nu genul ăla de durere fizica ci durere sufletească , mă doare sa o văd așa.
-Hai sa mergem de aici . Îi spun iar ea se uita pe mine extrem de ciudat .
-Eu nu merg nicăieri cu voi doi , spune arătând spre mine și Sorin, nu vedeți ca îmi faceți rău, pe fata ei apar lacrimile vreau sa îmi le șterg dar mă oprește, nu mă atinge , m-am saturat sa mă uit la unul și sa am sentimente pentru el dar sa mă sunt vinovata ca am și pentru celălalt, când mă sărut cu unul din voi nimic nu mai contează pentru mine apoi când îl văd pe celălalt lumea mea se prăbușește, nu mai pot sa mă uit la voi și sa nu știu pe cine iubesc mai mult pentru ca ,la dracu va iubesc pe amândoi și va urăsc pentru ăsta va urăsc pentru ca nu mă ajutați deloc mereu apăreți și îmi faceți decizia care și așa e a naibii de încălcată și mai încălcată, nu pot , nu pot .Se oprește pentru careva secunde și se uita prin camera . Eu o sa plec , imi pare rău, dar nu mai pot sa va văd în fiecare zi pe amândoi, vreau doar sa îmi promiteți ca nu o sa mă cauți.
-Elena, spune Sorin cred sa o prindă de mana dar ea se ferește.
-Am zis sa nu mă atingi .Spune apoi își ia ghiozdanul .
-Ai unde sa stai? O întreabă Bogdan .
-Nu, dar o sa găsesc eu ceva,
-Uite și eu trebuia sa plec maine, casa mea e gata poți sa stai la mine.
-O sa mă gândesc dacă o sa am nevoie te voi anunța.
Iese nu înainte a mai arunca o privire în urma, o lacrima i se prelinge pe obraz ,apoi plecă.
_________________________________
Nu sunt sigura dacă ar mai fi căzut sa continui, am văzut ca sunt din ce în ce mai puține vizionari și as vrea sa lăsați in comentarii dacă vreți sa aflați ce se întâmplă mai departe .
CITEȘTI
I am trouble
RomanceViața te întoarce pe toate părțile, te ridică până la nori apoi te trântește de pământ. Viața e frumoasa dar Îți dă și palme ,la fel e si iubirea ,dacă nu iubești nu trăiești, dar ce faci când te îndrăgostești de două caractere total opuse dar care...