Bölüm 15 : Şans

799 77 38
                                    

                     

Bölüm Şarkıları : Pera - Bu Gece ~

The  Script - Hall Of Me ~

İyi Okumalar dilerim ! Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın *_*

◇♡ Bu bölüm önemli bir bölüm ; detaylari kaçırmayın ballarım. Kesit bölümünü de silmedim ; hikaye ile ilgili düşüncelerinizi bırakırsanız sevinirim.

                               ●

      " Bir kız arkadaşı olduğunu bilmiyordum... Yani şaşırdım açıkçası. "

      " Ne kız arkadaşı kız ! Şaka yaptım. Burak yakın arkadaşım benim. Yanına uğradım, duş alıyor yukarıda. "

     " Anladım... Ben Eylül bu arada. " dedim gergin bir şekilde. Yalnız olsaydık işim daha kolay olabilirdi.

    " Hayal ben de. Yoksa sen o kız mısın..? Ay gel bir sarılayım. "

    Kız gerçekten sıcak kanlıydı. Güzel bir yüzü ve fiziği vardı. Kızı sevmiştim. Yoksa sen o kız mısın..? demesine bir anlam vermemiştim ama şimdilik bunu boş verecektim . Belki de Burak benden bahsediyordu... Yok canım o kadar da değil.  Kıza sarıldım ve ardından içeri geçtik.

    " Burak duş alıyordu geldiğimde , kapıyı hizmetli açtı. Burak kimsenin yanında o kadar rahat olmaz yani , geldiğimi bilmiyor. "

   " Anladım , üniversiteden mi arkadaşsınız?  "

   " Biz 10 yıldır arkadaşız canım. " dedi gülümseyerek.

   O sırada merdivenlerden Burak üstü çıplak vaziyette indi. Önce Hayal ' e sonra da bana şaşkın bir şekilde baktı.

  " Hayal ? Hoşgeldin. " dedi ona sarılarak, ardından duraksayarak bana baktı.

" Gelmene çok sevindim Eylül. Beni dinleyeceğini biliyordum. "

" İstersen ben sonra geleyim Burak. Öyle uğrayım dedim. Siz yalnız kalın hem."  dedi sırıtıp.

  " Tamam. "

Hayal çantasını alarak kalktı ve bana gülümseyerek gitti.   

  " Odama çıkalım. "

  " Farketmez. "

  " İstersen hizmetlileri gönderebilirim , rahat edelim. "

" Burak sadece konuşacağız farkında mısın  ?"

  " Yok canım farkında değilim. " dedi koltuktan elimi tutup kaldırdı.

    Bu çocuk beni öldürecekti.Bir an önce dosyayı almalıydım.

  " Hep üstün çıplak mı gezersin sen? "

  "Hayır bugün öyle yapasım geldi , kıskandın mı beni ? "

  " Hayır ne alakası var be ! Sadece merak ettim. Sonuçta evde hizmetliler falan var yani... " dedim aceleyle.

   " Pekala. Benden nefret etmediğin için çok mutluyum. Yoksa buraya gelmezdin. " dedi odasının kapısını kitleyerek.

  " Kapıyı neden kitliyorsun ? "

   " Kızım delirdin mi, sana bir şey yapacak değilim. Rahatsız edilmek istemiyorum. "

  " Her neyse oturalım artık. "

   Odası oldukça büyük ve ferahdı. Gri ve siyah tonları hakimdi. Düzenli ve her yeri özenle düzenlenmiş gibiydi. Odasındaki koltuğa geçip oturduk.

Bir Eylül HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin