yeni hayat

1.3K 33 9
                                    


1.BÖLüM

Lütfen bölüm hakkında ki düşünce ve önerilerinizi yazmayı unutmayın...

Ve siz hala hikayemizi okuma listenize eklemedinizmi?!!

Aşk olsun yani..

Benimle deyılsınız(:

Millet!! bu bölüm tüm okuyucularıma hafta ici hediyem olsun*şirin görünmeye calışıyor*

İyi okumalar(:

Alya...

Kapı bana ben kapıya bakıyorum resmen.kapının yanında duran zile bastım.Beklemeye başladım.

Kapıyı acan 40 yaşlarında koruma görevlisi cıktı.adam bana bakıp iyice süzdükten sonra

"Buyrun hanım efendim niçin gelmiştiniz?"

Dedikten sonra "Ben iş görüşmesi için gelmiştim "adamın yüzünde tebessüm vardı.iyi olduğu duruşundan beliydi.

"Ben eve kadar size eşlik edeyim o zaman." dedikten sonra kafamı tamam anlamında salladım.korumayla birlikte ilerlemeye başladığımda arkadan devasa bahcede başladık ilerlemeye ,bahcenin sol tarafında cocuklar için yapılmış oyun alanı vardı evin sağ tarafinda ise balta girmemiş orman vardı.ağacların olduğu bölüm kendimi huzurlu hissetirsede ,aynı zamanda korkmamıda sağlıyordu.

Adamın beni yönlendirmesiyle devasa büyüklükte malikanenin önünde durdum.Koruma zile basıp nöbet yerine ilerledi.

Kapı acıldığında 40-50 yaşlarında bir bayan actı.ona iş görüşmesi icin geldiğimi bahsettikten sonra .

"Peki hanım efendi siz iceri gecin ben hanımıma soylerim"

Bende tamam dedikten sonra evin büyüklüğü ve eşyalarla uyum sağlaması evi daha hoş gösteriyordu evi.

Sonra karşıma siyah saclı, ela gözlü,yüz bicimi oldukca güzel,kadının yüzünü dikkatli inceledikten sonra icten ve anne samimiliğiyle sorularına başladı

"Biraz kendinden bahsedermisin?"

"Benim adım alya sedef 19 yaşındayım annem ve babamı trafik kazasında kaybettim ve şuana kadar halam ve eniştemin evinde kalıyordum"dedikten sonra

"Peki neden bu işi istiyorsun ?"

"Halam ve enimte daha fazla yük olmak istemiyorum ve bu yüzden kalıcak bir yere ihtiyacım var .Aynı zamanda cocukları çok severim."

"Tamam sen sen bakıcı olarak bu evde kal . ve seni kabul etmemin sebebi ,diğer kızlar buraya iş teklifi icin geldiklerinde aslında cocuklara bakmak icin degil oglumu görmek icin gelirler buraya binevi sürtüklük yapmak icin gelirler ama sen onlardan cok farklısın kızım sen,ha bu arada benim adım yağmur "

"Yağmur hanım.."

"Kısacası ban yağmur abla yada teyze diyebilirsin canım."

"Peki yağmur abla ben bunu çok isterim "

"O zaman konumuza dönelim hemen.Bakacağın kızın adı derin
5 yaşında ,fazla enerjiktir.Devamını onları tanıdıkca anlarsın zaten bu arada 19 yaşındada bir oğlum var,adı emir .o şuanda tatildi 4 gün sonra geri gelcek .
Okuluna da devam edersin okul cıkışında da bizim cocuklara bakarsın. yarın işine başlayabilirsin ."

Ve bende tamam dedikten sonra kapının cıkışına doğru gittim. Halama bir öpücük kondurduktan sonra olan biteni anlatım ve yarın işe başlayacağımdan bahsetim.

Aslında bu eve çok alışmıştım ama bu işe ihtiyacım vardı her neyse derin konulara girerek kendimi üzmemin sırası değil.

3 gün sonra..

Derinle resim cizdikten sonra onun uyuma vakti geldi.onunla çok güzel anlaşıyoruz.
anlaşılan beni sevmiş tabiki bende bu kısa zamanda onu çok sevdim o bana yaşanmış tüm acılarımı o kücük masumiyetiyle bana unuturuyordu.
Onun üzerine yorganı örtükten sonra kapıya ilerledim o sırada bana

"Derin abya bu gece yanımda yatıp bana maşal anlatiymısın...lüşfen noluy.."

"Tamam tatlım senimi kırıcam"dedikten sonra onun yanına uzanıpmasal anlatmaya başladım

Masalı bitirdikten sonra derin uyuya kalmıştı.
Yarın yeni okuluma başlıyodum o yüzden erken uyumam lazım sabah daha dinç uyanmak için.

Sabah gözlerimi actığımda saat 6:23geciyordu bende okul icin hazırlanmaya başladım kolej olduğu için sivil kıyafet giymem lazımdı.Diz üstünde biten siyah bir etek üstüne de askılı beyaz bir bluz giydikten sonra deri ceket giydim sacımı da fön cektikten sonra acık bıraktım,hafif makyaj sürdükten sonra nike spor ayakkabılarımı giydim. Yağmur ablaya günaydın dedikten sonra taksiye atlayıp kolejin adresini verdim taksiciye.


Okula küçük adımlarla ilerliyordum okulun yönünde bir kaç erkek grubu ve bir kacta kız vardı yüzleri bana döndüğünde beni baştan aşa süzdüler.Bakışlarından rahatsız oldum fakat elden ne gelir?okul bahcesine girdiğimde okulu süzüyordum .Modern yeni mimarisi olan okullardan bir tanesiydi işte.okulun içine girdikten sonra bir kac öğrencinin

bakışlarına maruz kalsamda müdürün odasını aramaya başladım.

Müdürün odasını sonunda buldum kapıyı caldıktan sonra müdür beni süzdükten sonra bana

"Buyur kızım ."

"Benim adım alya sedef yeni sınıfımı öğrenmek için gelmiştim"

"Hoşgeldin kızım .enişten senin hakkında bir kaç iyi şeylerde bahsetti aktivite olarak sadece müzik kursu boşta seni de oraya yazdım senin için uygunsa tabi ."

"Benim için uygun sorun yok "

"Peki kızım sınıfın 12E gidebilirsin"dedikten sonra sınıfımı bulduktan sonra kapıyı çaldım.

Karşımda 35-40 yaşlarında bayan öğretmen beni icten bir samimiyetle baktıktan sonra ona

"Ben yeni öğrenciyim ."dedikten sonra öğretmen bana

"Peki kendini bize tanıtırmısın "

"Adım alya sedef 19 yaşındayım "

"Peki alya boş olan bir sıraya gecebilirsin"dedikten sonra sınıfta tüm öğrencilerin bana baktığını ve sınıftan uğrultu sesleri gelmeye başladı kimi ıslık calıyor kimide bazı erkeklerin bana mal mal bakıp" taşa bak analar neler doğurmuş "diyen seslerde gelmeye başladı.Hoca sınıfı susturduktan sonra bende etrafta hala boş sıra aramaya calışıyordum osırada arka sıralardan kalın bir erkek sesi "benim yanım boş" dedi oraya oturmak zorundaydım çünkü boş yer yoktu.arka sıraya geldiğimde cocuğa azım acık bqkıyodum resmen .

Evet bu benim ilk kitabım vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.(:

Tenimdeki İmzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin