Hoofdstuk 9

78 2 0
                                    

De bel gaat. Eindelijk weekend! Straks komt Edward me ophalen kan niet wachten. Mama komt me vandaag halen. Ik zet mijn fiets in de koffer en we vertrekken naar huis:
M: Hoe was je dag?

V: Goed hoor en jij mam?

M: Goed hoor tis druk op het werk.

V: Ik eet straks niet mee want ik heb met Edward afgesproken en we gaan dan wel iets eten. 

M: Ok heb je het niet warm met je golf?

V: Nee ik heb het prima hoor

Als we thuis zijn ga ik naar mijn kamer. Ik open de kast en neem een topje met een broek en een jasje dat ik in de badkamer leg. Nog even de badkamer op slot doen en ik ga onder de douche. Het water zet ik op het koudste zo verbrand ik meer calorieën. Als ik uit de douche kom draai ik het weer warmer. Ik kleed me om en doe wat mascara op.  Het kwart voor acht dus ga ik alvast buiten staan. Er komt een limo aangereden. Wow is dit voor mij vraag ik wanneer hij uit de limo stapt. Voor het beste meisje dat ik ken. Wil je met mij naar de cinema? Ja! Tijdens de film lig ik dr hele tijd tegen hem. Niet om romantisch te doen maar ik ben helemaal uitgeput. Uiteindelijk v ik in slaap. Ik word waker en lig in de limo op de bank met mijn hoofd op de schoot van Edward. Sorry dat ik in slaap ben gevallen. Echt waar! Het is niet erg als we maar samen zijn. Er stappen uit. Edward neemt me bij mijn arm. Alles word zwart voor mijn ogen en voor ik het weet lig ik op de grond.

Sorry dat het een klein stukje is. Wat vinden jullie tot nu toe?

Vechten tot je leeftWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu