14. Kapitola

259 13 4
                                    


Do hodiny som stihla nachystať občerstvenie, upratala som izbu a už som len čakala,kým príde Lily. Medzitým prišiel aj otec s nákupom a najedla som sa. Teraz sedím na kuchynskej stoličke a čakám kým príde Lily. Oprela som sa o stoličku a zrazu som začula ako mi zazvoní telefón. Vstala som a utekala som do mojej izby. Vzala som z postele mobil a zdvihla hovor.
,,Už si tu?" Spýtala som sa rýchlo.
,,Áno" odpovedala a ukončila som hovor. Dala som si mobil do vrecka a zišla som zase dole. Otvorila som dvere a vyšla von. Všimla som si ju ako stojí a obzerá sa,predsa len,začalo sa už stmievať.
,,Ahooj" pozdravila som ju a vrhla sa jej do objatia. Ona ma tiež vrúcne objala.
,,Som strašne rada že si prišla" povedala som a odtiahla sa od nej.
,,Ja tiež,mama ma nútila aby som si upratala celú izbu a ešte som sa mala venovať mladšiemu bratovi,takže som rada že si ma zachránila" hovorila s úškľabkom.
,,Pre BFF všetko" zasmejem sa a idem s ňou späť do domu.
,,Dobrý deň" pozdravila sa Lily popritom ako si vyzúvala topánky.
,,No nazdar,žieňa" vošla do chodby mama a oprela sa o stenu. Lily si dala dole aj sveter a zavesila ho na vešiak. Pozrela na moju mamu a zasmiala sa. ,,Žieňa?" Zopakovala.
,,Eh,áno" mama prikývla a tiež sa zasmiala. Ja som tam len trápne stála.
,,Pôjdeme hore?" Prerušila som medzi nimi konverzáciu a pozrela som na Lily. ,,Okej,fajn" prikývla,vzala si svoj batoh v ktorom mala nejaké veci a šli sme hore. Otvorila som dvere a vošli sme do izby. Lily sa neustále obzerala.
,,Za ten čas čo som tu nebola sa to tu dosť zmenilo" povedala s úžasom v hlase.
,,Koľko je už tomu?" zamyslela som sa.
,,Rok aj niečo" povedala Lily a vytrhla ma zo zamyslenia. Vyvalene som na ňu pozrela.
,,To už?" spýtala som sa prekvapene. Nečakala som,že povie toto. Myslela som si,že bola u mňa niekedy pred dvoma mesiacmi,ale pred rokom aj niečo?! Je to sakra dlhá doba. Lily prikývla hlavou a uškrnula som sa.
,,Ale tak,nebol ani moc čas,keďže škola,učenie,maturita..." posledné slovo zdôraznila. Ach,áno. Tá ťažká,krutá maturita,ktorú som chválabohu len tak-tak dala. Lily mi našťastie pomáhala keď som niečo nevedela alebo nechápala. Bola tu skrátka pre mňa vždy.
,,Nepôjdeme sa najesť a potom si pozrieť nejaký film?" zmenila som tému.
,,Dobre" s úsmevom prikývla a zišli sme znovu dole. Lily si sadla za stôl a vytiahla som z chladničky obložené chlebíčky ktoré som chystala za tú hodinu čo mala prísť. Položila som ich na stôl a vytiahla som dva taniere. Jeden som podala Lily a druhý som si položila na svoju stranu. Sadla som si a začala som jesť chlebík.
,,Dobrú chuť" povedala som s plnou pusou a Lily sa zasmiala. ,,Aj tebe" tiež začala jesť.
,,Môžem si dať aj ja?" prišla do kuchyne moja mama a obzrela si chlebíky. ,,Emi,úžasne si ich spravila,od zajtra varíš ty" zasmiala sa a vzala si jeden chlebík do ruky. Pozrela som na ňu vážnym výrazom a pokrútila som hlavou.
,,Veď a čo...aspoň sa zlepšíš" uškrnula sa a odišla z kuchyne.
,,Neustále ma buzeruje" povedala som potichu a naštvane. Lily spustila hlasný smiech. Mala som chuť ju zabiť. Silno som ju šťuchla po pleci.
,,Sklapni!" zasyčala som a smiala sa ešte viac. Zamračila som sa a dojedla som chlebík.

***

Po večeri sme sa vrátili do mojej izby. Pozrela som sa na mobil a všimla som si od Jirku tri správy:

Jirka: Ahoj,jak se máš? :)

Jirka: Seš tu? :o

Jirka: Doufám že se ti nic nestalo :c

Ihneď som mu odpísala:

Ja: Neboj sa,som okej,len prišla Lily (tá najlepšia kamarátka ktorú som ti spomínala),máme prespávačku :) :3

Hodila som mobil naspäť na posteľ a Lily si sadla na moju stoličku.

,,S kým že si si to písala?" zahryzla si do spodnej pery. Prevrátila som očami.

,,S kým asi" uškrnula som sa.

,,S Jiříčkom?" zachichotala sa.

,,No nie" povedala som ironicky a sadla som si na posteľ. Mobil mi zapípal a vražedne som naňho pozrela. Lily opäť spustila záchvat smiechu a vzala som ho do ruky. Písal mi Jirka:

Jirka: Ou,tak to nebudu rušit. Každopádně, moc mi chybíš, už chci aby byla sobota :)

Usmiala som sa ako slniečko. Bol na mňa veľmi milý. Niekedy si myslím že niesom preňho vhodné dievča.

Ja: Aj ty mne chýbaš :/ neboj,rýchlo to ubehne. Zajtra ti napíšem, idem sa jej venovať,tak ajooj :3

Hodila som mobil čo najďalej odomňa a pozrela som na Lily ktorá sa naďalej dusila smiechom.

,,Čo ti je zase vtipné,Liluška?" zdvihla som obočie.

,,Ten tvoj úsmev a...celkovo tvoje výrazy" hovorila so smiechom. Pokrútila som hlavou a išla som ku poličke kde mám filmy.

,,Tak čo si pustíme? Avatara,Twilight alebo Sinister?" pri názve 'Sinister' som sa uškrnula a pozrela som na Lily. Ona premýšľala. Dlho premýšľala.

,,Radšej Avatar" pousmiala sa.

,,Hmm,ja chcem Sinister" urobila som nahnevaný face. Lily pretočila očami.

,,Vieš ako sa bojím hororov" povedala vážne

,,Aspoň sa toľko nebudeš rehotať" uškrnula som sa a dala som cédečko do prehrávača. Zapla som telku a obzrela som sa.

,,Niečo nám k tomu chýba" vstala som z postele a zišla som rýchlo dole pre popcorn. Naspäť som bola asi takou istou rýchlosťou ako som išla pre popcorn a položila som ho do stredu aby si ho mohla každá brať.

,,Krásne sníčky prajem" usmiala som sa na Lily a zapla horor.

Nazdáár :D áno zase pridávam neskoro kapitolu ale to som proste ja,že? :D Hanba mi :( Každopádne zajtra je škola a som totálne v nervoch :( Držte mi palce :( Prepáčte že kapitola je trošku kratšia ale do ďalšej sa určite rozpíšem pretože mám kopu a kopu nápadov do príbehu takže to bude najviac úžasnéé :33 Dobre nebudem vás už zdržovať,dajte mi koment a hlas,neskutočne ma to poteší a vidíme sa pri ďalšej kapitolke!

ZA OPONOU YOUTUBUDonde viven las historias. Descúbrelo ahora