Capitolul 7

13 2 0
                                    


Perfect.. acum am dupe mine doi cretini care incearca sa se abtina din a plange. Am luat din casa lui Mickey cate un cutit de fiecare, un topor pentru Alex (ce fel de om normal tine topoare in casa ?), o bata de baseball pentru mine iar pentru Mickey chitara sa electrica(a venit apocalipsa, macar sa o sparga in capul cuiva,no ?)

- Nicooooo, cat mai avem ?

eu si Alex in acelasi timp :

 - TACI IN MORTII TAI !

Logic ca nici macar nu am terminat propozitia si ne-am si vazut inconjurati de acele creaturi. Singura solutie era sa procedam asa cum am vorbit acasa.

*flashback*

- Ce facem daca suntem incoltiti?

- paii..

- Ar trebui sa fuga fiecare intr-o parte facand mult zgomot. 

- Asta i va deruta si nu ne vor putea prinde pe toti trei,nu ?

- Cam asta ar fi ideea.

- Ne intalnim pe Afroroaiei numnarul 5 in fata magazinului de arme.

- Okay.

*end flashback*

GOSH, CE CACAT FAC ? DMN, SUNT PREA PANICAT..NICO,CALM..calm..calm..APAI FUTUTI MORTII MA-TII

Bine. Eu o iau prin partea dreapta iar alex in stanga. Mickey poate ajunge pe drumul de langa pod. Acum e momentul sa fac ceva zgomot...

- FAAA ! DA, TU, PROFA DIN CLASA A 3-A CARE M-A PEDEPSIT CA AM ARUNCAT CRUCEA PE GEAM DUPA CE I-AM DAT PUSTIULUI ALUIA CARE SE TOT LUA DE MINE, CU EA IN CAP.. O SA TE UCID, VA VOI UCIDE PE TOTI !

Chiar aveam nevoie sa strig asta..Acum, imediat ce o sa trec strada, ma voi ascunde intr-o scara de bloc pana ce "valul" de mrti vii va trece.

*ALEX POV*

-DE CE CACAT MA IMPIDIC LA FIECARE PAS PE CARE IL FAC ?! 

urlu iar apoi incerc sa nu mai cad de frica si sa alerg dracu mai repede.


*MICKEY POV*

Am intrat in sfarsit intr-o scara de bloc..simt un fel de respiratie rece in ceafa dar nu prea am loc sa ma intorc asa ca stau nemiscat..Doua buze mai reci ca marea in decembrie imi ating gatul cald. Spre surprinterea mea nu sunt muscat ci mai degraba sarutat...mnu..cineva ma suge de gat si incearca sa imi faca hickey..

Imi intorc capul, urlu si o iau la fuga

*NICO POV*

Abea s-a terminat "valul" de morti, asa ca pot iesi din scara. urmez ruta spre magazin, poate putin prea plictisit..adica pana la urma e sfarsitul lumii, ar trebui sa fiu mai ingrijorat pentru viata mea, nu ?

In fine, fie ce-o fi ..



Hei, scuze ca nu am mai  postat..adica ce dracu nici nu e ca si cum cineva ar citi cartila mele, le-am sters deja pe toate mai putin pe ce cu creepypasta. O sa scriu mai des de acum.

MORȚII LOR DE MORȚI VIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum