Mira pov:
"Nu! Te rog, nu fa asta!"
"O sa ma distrez foarte bine cu tine, papusa." spune omul cu masca pe fata in timp ce isi desface cureaua.
"Nu fa asta..." il rog deja lipsita de putere.
Incepe sa ma sarute usor pe gat iar mie mi se face scarba.
"Lasa-ma in pace! Cine esti? Nici nu te cunosc...ce ti-am facut?"
"Tu...nu mi-ai facut nimic. Daca te distrug pe tine si iubitul tau catelus va fi distrus. Nu o lua personal, printesã."
Spune si incepe sa ma sarute iar.
"Nu! Lasa-ma in pace! Nu ma atinge!" spun simtind cum lacrimile imi aluneca pe fata."Mira, iubito...trezeste-te! Ma sperii..." imi sopteste Ayan si ma trage la pieptul sau. Deschid usor ochii si constat ca doar am visat.
"Ayan..."
"Shh iubito. Sunt langa tine si nimeni nu iti poate face rau."
"Am avut un cosmar..."
"Stiu scumpo."
"Cineva voia sa iti faca tie rau prin intermediul meu...si apoi..."
"Gata, Mira. A trecut iubito."
Ma ridic in sezut si ma uit la Ayan. Se ridica si el si se uita confuz la mine.
"Ce e, Mira?"
"Nu mai pot sa dorm...si vreau ciocolata."
"Acum? E 4:37. De unde sa iti aduc?"
"Din frigider. Te rog..." spun si fac botic.
"Of Doamne..." zice si se da jos din pat. "Vii cu mine?"
"Poate." spun si zambesc.
"Mira...sunt lesinat de somn. Vii?"
"Vin, vin."
Ma dau si eu jos din pat si ii sar in cârcã.
"Haide."
"Ai chef de glume, hm?"
"Nu...doar mi-e frica de intuneric. Si e distractiv sa fac asta, asa ca hai la bucatarie."
"Fir-ar...daca o sa cadem pe scari, o sa mananc eu toata ciocolata."
"Mmm..."
Coboara repede scarile si alearga spre bucatarie. Ma dau jos de pe el si ma duc la frigider. Iau vreo doua ciocolati si un borcan de Nuttela.
"O sa te ingrasi."
"Ti se pare ca sunt grasa? Mananc de mult timp dulciuri in toiul noptii..."
"De ce?"
"Nu stiu. Mi-am format obiceiul asta."
"Hmm..."
"Ce e?"
"Imi place de tine asa: in bucatarie la aprope cinci dimineata, in lenjerie, mancand dulciuri."
"Perversule...stiu ca vrei si tu..." spun muscand dintr-o tableta de ciocolata.
"Vreau si eu..." zice si se apropie de mine. Pune ciocolata pe masa si ma saruta lung.
"Hei..." protestez eu.
"N-am zis ca vreau ciocolata." zice si ranjeste.
"Stii ce vreau eu?"
"Ce vrei, lupisor?"
"Vreau sa ne uitam la stele."
"La ora asta?"
"Da. Ce are?"
"Nimic. Dar trebuie sa te imbraci cu ceva. Afara e racoare."
"O sa iau tricoul tau."
Urcam in camera si iau tricoul sau de pe podea imbracandu-l apoi.
Iesim cu grija din casa si ne asezam in leaganul din spatele padurii. Ma ghemuiesc la pieptul lui Ayan si el ma strange in brate.
"Sper sa nu adormim aici." spun eu si el chicoteste.
"Sper sa nu racesti, iubito."
"Te iubesc, Ayan."
"Si eu pe tine, scumpo." spune si ma saruta. Simt cum arsura semnului meu ia amploare iar Ayan isi aproprie mana de a mea impleticindu-ne degetele.
Ma trage in poala lui, eu asezandu-mi capul pe pieptul sau. Ii ascult respiratia si bataile inimii...ma simt minunat. Pot spune ca mi-am gasit sufletul pereche si ca in sfarsit sunt fericita. Visam de mult sa stau in bratele lui, sa ma simt iubita si sa iubesc.
Simt cum pleoapele mi se ingreuneaza si atipesc.
"Gata, iubito. Mergem in camera." il aud pe Ayan inainte sa adorm.***
Ma trezesc invaluita de o caldura naucitoare...ma intind putin si ma dau jis din pat. Unde e Ayan?
Ma duc la baie si imi fac un dus scurt, ca mai apoi sa ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurti si un tricou albastru. Imi pieptan parul care sta imprastiat in toate partile si mi-l impletesc intr-o coada.
Cobor in bucatarie, acolo dând de mama.
"Neata, mama!"
"Buna Mira."
"L-ai vazut pe Ayan?"
"E afara. Se antreneaza."
"Mersi mama."
"Mira, stai. Trebuie sa..."
"Mama, el e sufletul meu pereche. Nu avem ce discuta." spun iesind din casa.
Ma duc pe campul de antrenament si il vad pe Ayan luptandu-se cu Mike.
"Mike..." strig la el si ii fac cu mâna. Amândoi se intorc spre mine si Mike vine si ma imbratiseaza.
"Mira, esti bine? Sa stii ca imi pare foarte rau pentru ieri..."
"Stai calm. Sunt bine."
"Am auzit ca sunteti suflete pereche. Ma bucur foarte mult pentru voi." spune radiind de fericire.
"Multumesc, Mike. Acum vreau sa ma antrenez si eu."
"Lupti cu mine, iubito?" ma intreaba Ayan.
"O sa mananci bataie de la o fata...te avertizez!"
"Sa te vad, Mira."
Ne punem amândoi in pozitie de atac si il las pe el sa inceapa. Incearca sa ma puna la pamant, dar sunt mai rapida si il surprind cu un cot in stomac. Geme usor de durere si se rasucește ajungand in spatele meu.
"Asta nu e lupta, iubitule. E o joaca!" spun rasucindu-i incheietura mâinii care se afla in jurul taliei mele.
"Mie imi place sa ma joc cu tine...mai ales asa."spune si imi pune piedica, eu cazând pe spate cu el deasupra mea.
" Cum asa, iubire?"
"Uite asa, lupișor." zice si ma sarutã.
Un chicotit ne distrage atentia si ne ridicam amândoi, râzând.
Mike si iubita sa se uitau la noi, râzând cu pofta.
"Fainã lupta, Alpha." zice Mike si Ayan izbucneste in râs.
"E cea mai grea lupta pe care am purtat-o pânã acum."
"Serios?"intreaba tata venind langa noi.
" Nici nu stii, Alpha. Mi-a rasucit incheietura."spune si chicotim cu toti.
"Tu ai vrut sa lupti cu ea." ma apara Mike.
"Da...si o sa mai vreau."
"Bun. Gata cu dulcegariile. Toata haita e distrasa de cel mai fericit cuplu de aici. Nu-mi mai distrageti haita!" zice tata cu o urma de amuzament in glas.
"Bine, bine. Noi plecam tata."
"Unde, Mira?"
"Mergem la haita lui Ayan, sa ii distragem si pe ei." spun râzând.
"Bine. Aveti grija de voi."
Ne luãm la revedere de la Mike si iubita lui si pornim la drum spre haita lui Ayan.
***Ce fac fetele mele? Uite un nou capitol. Sper sa va placa...nu am inspiratie dar scriu pentru voi. Daca va place nu uitati sa-mi dati o steluta.
Va iubesc <3
CITEȘTI
Alpha Suprem
WerewolfDestinul va fi ciudat pentru o pustoaica de 19 ani. La aceata varsta frageda Mira, asa cum o alinta prietenii, ajunge sa fuga de sufletul ei pereche acesta fiind un Alpha. El o iubeste foarte mult si nu renunta atunci cand este incercat de soarta pe...