Hayatımızda olan herşeyi sorgulamak cazip değildir. Ya bizim canımızı acıtır ya da yüzümüzde ufak bir tebessüm bırakır.
Benim hayatı anlamam 8 yaşında elimden acı çekerek alınan ailem tarafından başladı. Tek derdim tuvalet olurken,bir anda evimize doluşan siyah giyinimli,cüsseli ve hatırladığım kadarıyla sadece belinde silah olan adamlar ani bir hareketle kapıyı kırmıştı.
Annem aceleyle beni yatak odasında bulunan,halının altında gizli bir bölmesi olan odaya doğru itekledi. Beni oraya atarken son cümlesi olacağını hiç düşünmediğim o cümleyi kurdu ve beni orada bıraktı.
Sadece beş dakika sonra silah sesiyle annemin bagirisini duydum.
Daha sonra bir patlama daha oldu ve annemin de sesi kulaklarımdan gitti...Aradan yıllar geçmesine rağmen bu anı kafamdan cikartamamistim.
Bahadır abi koluma dokunduğunda ufak bir ürperti geçirdikten sonra kendime geldim.
Bahadır abi bizim aile dostunuz falan değildi. Eve muhtemelen içmek için gelmiş ve beni görmüştü.
O günden sonrada benim ile kendi kızı gibi ilgilenmiş ve bir dediğimi ikiletmemişti.
Daha sonra yanındaki adamlardan ogrendigime göre onun da bir ailesi varmış ve karısı kızına hamileyken bir sarhoş yüzünden kaçarken araba çarpip ölmüştü.
Henüz on yedi yaşında olmama rağmen bana bütün bıçak ve kendimi koruma hareketlerini öğretip beni egitmisti.
Ona dönüp Burak ile buluşmak içini gideceğimi söylediğimde başıyla onayladı ve gitmeme izin verdi.Burak,tek kankamdi.
Neredeyse birbirimizi her gün görüyorduk.
Onların evi bizim eve yakın olduğu için evine varmam uzun sürmedi.
Eve varmam ile kapının ziline bastım ve hizmetçilerin kapıyı açmasını bekledim.
Lakin kapıyı Burak açınca şaşırmıştım. O da şaşırdığımı farketmiş olacak ki beni içeriye çekti.Ne yapacağımızı önceden belirlemiş olduğumuz için direk film odasına girdim.
Ona döndüm ve ne yaptığına baktım. Elinde film ile odaya girdiğinde ne filmi olduğunu sordum.
- Grinin elli tonu dedi yüzünde munzur bi ifade ile bende tip tip baktım- Öyle bir film mi vardı Burak?dedim başta şaka yapıyor sanmıştım ama çok ciddi gözüküyordu
- Sana gerçekten inanmıyorum. Bu filmi bilmiyor musun?dedi fazlasıyla şaşırmış gözüküyordu. Fazla uzatmadan
- Hayır bilmiyorum. Ama neyse hadi izleyelim. Bu arada hizmetçiler nerede?dedimGözlerini kaçırarak "onlar bugün izinli" dedi. Bunda bir haller var ama Neyse diyip filmi koymasını izledikten sonra yanıma geldi. Ben de her zamanki gibi uzandim ve başımı dizine yasladim. Film ilk başlar normal ilerlerken biranda sevisme sahneleri çıkarken gözlerimi istemeden oradan ayırdım. Gözlerimi zigon sehpaya yönlendirdiğim anda altımda bir hareketlilik oldu ve başımi daha ceviremeden Burak ile yer değiştirdik. Şimdi o benim üzerimde ben ise onun altındaydım. Yavaş yavaş uzwrime eğildiğinde ne yapacağını anladım ve ittirmeye başladım.
- Bırak beni Burak. Yapma sen benim kardeşimsin. Bırak!!
- Ne zamandır bu günü bekliyorum. Altımda inleyeceksin.
Biraz daha ileri gitmeye başladı ve dudakları boynumu emmeye başladı. Daha sonra ne yapacağını anladığım için onu sertçe üzerinden ittim ve cebimden kelebek bıcagımı çıkarttım. Gözünün korkmadığını anladığımda karın boşluğuna bıçağı sapladim. Bir sure daha üzerime geldikten sonra durdu ve gözlerimin önünde yere yığıldı. Telefonu elime aldım ve bahadır abiyi aradım.
Bütün herşeyi anlattıktan sonra bunu buradan almaları için tembihledim.İstanbula gidip yeni bir eve taşınacaktım. Lise dört olduğum için yeni bir okula başlayacaktım.
Daha önemlisi ise ailemi benden alanlara bedelini ödetmek için gidiyordum İstanbula.
Ağır bir bicimde bedel odeyeceklerdi.*Merba bu hikaye bizim ilk hikayemiz şimdiden ilerde okuyan bütün okuyucularımıza selamlar umarım beğenmişsinizdir*
*Whatsapp gurubumuz açılmıştır girmek istiyenler özelden hesabımıza özelden yazabilir*
Yağmur&Fatmanur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör İntikam #Watty2016
Teen FictionBu hikayede herkes kör. Ama o kız herşeyi günyüzüne çıkarmaya geliyor. Aşk hiçbirzaman bu kadar bedel ödetmek istememişti. Gelin beraber görelim.. /////////// -Hikayemizi çalmaya çalışanı beraber döveriz değilmi fatma -yolarız yağmur Kötü kadın g...