Azi m-am trezit singura.Mi-am facut rutina, am mancat repede si m-am dus cu gemeni petarda la plaja si am intrat in apa ca nu stataeam pe plaja ca ma inegresc mai mult decat sunt deja.Intru io linistita in apa si...Fmm...dece se i-a ala dupa mine?!1Am iubit, 2N-are nici 12 ani, cred.Ce face un om normal: nu-l baga in seama.Ce face Clara: se duce la iubit sa-l sarute.Asa ca v-ati dat seama ce am facut ca sa scap de copilul ala oligofren, nu zic ca nu o faceam oricum sau ca nu mi-a placut...Oricum...am iesit din apa ca sa ma usuc.Mi-am luat hainele cu care am venit pe mine si m-am dus sa-mi iau un frappe ca nu am mai baut de mult:))
Nici nu am facut bine trei metri ca a venit copilul oligofren in spatele meu, are noroc ca nu i-am dat o palma...Clara e doar un copil obisnuit care merge.O fi mergand dar de ce tocmai in spatele meu!Ioi, io fi placut fundul tau di batoza!Fund de batoza are mata dupa ce a bagat ca sparta in ea Mc si KFC!Is constiinta ta!Practic tu esti maicamea!Suge-o!Tu si reckt-urile tale de santier!...Ma rog...o sa merg pe drumul meu ca si cand nici nu ar fi acolo...NU CRED CA A FACUT ASTA!MAMA CE TUPEU ARE PULICA ASTA DE MI-A DAT O PALMA PESTE FUND!
-COPIL OLIGOFREN VEZI CA ITI EI UNA DE VEZI STELE VERZI!
-Imi i-au o tura!mama i-am lipit o palma peste moaca aia de pispirel...
-Ho pisi ce ai de dai?
-PISI SA-I SPUI LU MATA!
-Mama e pe centura nu am cum sa-i spun acum.
Norocul lui e ca a venit Vlad ca ii dadeam o mama de bataie de-o tinea minte toata viata!
-Copilule du-te la mata si sa nu te mai atingi de iubita mea!
-Nu cred ca esti tu cu bunaciunea asta!
M-am dus spre el sa il i-au la bataie dar tampitu' de Vlad ma tot tinea.
-DA-MI DRUMUL IN P**L MEA CA DAU CU EL DE PAMANT!
-Clara lasa-l!Nu are minte!
-STIU CA NU ARE!
-Mai usor ca ma excit!
-N-AI MA BANI DE-O FEMEIE GONFLABILA?
-Nu eu vreau o poza cu tine!
-De ce?
-Ca sa ma satisfac cu ajutorul tau!
Inainte sa ma intorc sa-mi i-au lucrurile sa plecam i-am tras un picior direct la coaie!Mama da ce tinta buna am!SMR!
Am ajuns acasa la mine ca sa mananc si sa-mi pun telefonul la incarcat dar s-a gasit minunatul Cristi sa-mi strice dispozitia.
-Clara dar ce s-a intamplat pe plaja?
___________________________________
Hey stiu ca a fost un capitol scurt si ciudat dar...mehh nu-mi pasa ^-^
#original*◇*
#suntfoartemodesta
CITEȘTI
Iubire de la prima vedere_Vlad Munteanu F.f.
FanfictionATENTIE!!! Aceasta carte a fost scrisă acum mult timp așa că citiți pe riscul vostru...ENJOY!!! #greșeli.gramaticale #mie.lene.sa.corectez ACESTA ESTE UN PAMFLET SI TREBUIE TRATAT CA ATARE.Orice asemanare cu viata reala este pura coincidenta. Cla...