ANA KARAKTER
Simay Gökdemir = Annesi ve babası öldü. teyzesinin yanında kalıyor. bir kız kuzeni var.on sekiz yaşında.
YARDIMCI KARAKTERLER
Cansu Tuncer = Ailesi kariyerleri için Cansu'yu küçük yaşta başka bir aileye veriyorlar.on sekiz yaşında.
Nezih Özakman = Okulda basketbol kaptanı.hırslı ve rekabetçi.on sekiz yaşında.
Burak Karahan = İyimser ,zengin.yurt dışında okuyan bir ablası var.on sekiz yaşında.
Ebrar Sayman = Babası annesini aldatır.Annesi aldattığı kadından olan çocuğu ortaya çıkar.Annesi öğrenince boşanırlar.Annesi moda tasarımcısıdır.Gökçe adında küçük kız kardeşi var.on sekiz yaşında.
Ertunç Güneri = Mutlu bir ailesi var.boş esprili.arkadaş canlısı,yemek yemeye bayılır.tepsi mantısı favori yemeği.on sekiz yaşında.
Can Pekin = Evin en büyük çocuğu,kendinden iki yaş küçük Alper adında kardeşi var.Kötü düşünceli.
Soner Genç = Müdür yardımcısı.iyimser,neşeli,uyumlu.otuz dört yaşında.
Sema Genç = Okul müdürü.çok sert bir öğretmen.otuz iki yaşında.
Gökhan Şahan = İngilizce öğretmeni.yirmi sekiz yaşında.disiplin kurulunda.
Metin Ceran = Matematik öğretmeni.yirmi sekiz yaşında.disiplin kurulunda.
Özlem Sarıyıldız = Kimya öğretmeni.yirmi altı yaşında.disiplin kurulunda.
Miyase Yiğit = Biyoloji öğretmeni.yirmi altı yaşında.disiplin kurulunda.