Re-conectaţi

6.9K 482 13
                                    

  Sunt săptămâni de când eu şi Yoongi am vorbit. Ni s-au schimbat şi locurile, iar eu acum stăteam lângă un băiat care flirta cu mine tot timpul şi nu se putea opri din încercarea de a mă atinge. "El" era în cealaltă parte a clasei. Îl priveam în linişte când am simţit ceva atingându-mi coapsa. Mi-am mutat privirea şi l-am văzut cum are iarăşi tendinţe de perversitate.

"Yaa~!" i-am plesnit mâna, mi-am pus picioarele unul peste altul şi m-am tras mai pe margine. L-am auzit cum chicoteşte.

"Haide, doar lasă-mă" mi-a spus şi într-un final şi-a întins mâna după mine.

"Nu" i-am împins mâna departe de mine şi a mârâit.

"De ce nu mă laşi?"

"Nu mă atinge!" propoziţia asta a ieşit mai tare decât mă aşteptam. Toată clasa s-a întors, chiar şi Yoongi, iar profesorul şi-a dat ochii peste cap. Am auzit cum un scaun zgârie parchetul. El tot încerca să-mi ridice fusta.

"Opreşte-te!" i-am lovit fluierul piciorului.

"Asta e!" Yoongi a apărut de nicăieri din spatele lui, la întors pe tip şi la pocnit. Am icnit şi am sărit înapoi. Băiatul a căzut pe scaunul meu, apoi pe jos. Yoongi mi-a prins încheietura şi m-a tras afară din clasă, trăgându-mă după el prin holuri. Tot încercam să-l opresc proptindu-mi picioarele de podea, dar fără rezultate. Într-un final ne-am oprit şi s-a întors către mine.

"Scuze, am exagerat" şi-a scărpinat ceafa. Fără sa mă gândesc, m-am aruncat în  braţele lui. Mirosul său îmi invada nările; cât de mult mi-a lipsit prezenţa sa! El m-a îmbrăţişat înapoi.

"Cred că ziceam bine, nu putem sta departe unul de celalat" a zis. Mi-am scuturat capul, chiar nu puteam sta departe de el. A oftat şi mi-a mângâiat spatele cu blândeţe, apoi m-a împins uşor.

"M-ai salvat din nou" am spus şi el a zâmbit strâmb.

"Cred că e jobul meu" a râs uşor ceea ce m-a făcut şi pe mine să fac la fel.

"Cum te pot răsplăti?" s-a uitat în depărtare şi după a rânjit.

"Mergând la o întâlnire cu mine"

"Bine" am zâmbit amândoi.
"O să te duc într-un loc mai bun de data asta, promit"

"Am să las asta în mâinile tale" a râs.
~~~
  Îl aşteptăm pe Yoongi. Purtam o rochiţa albă drăguţă, aveam părul încreţit, o brăţară din perle, un lanţ cu o inimă de aur, balerini albi cu o fundiţă prin preajma degetelor şi aveam machiajul de zi cu zi pe faţă. O bătaie a venit de la uşa şi am fugit rapid să deschid. Era Yoongi care avea o flanelă roşie, pantaloni negri rupţi în genunchi, o pereche de Converse negri şi o căciulă neagră. Mi-a zâmbit.

"Arăţi drăguţ" obrajii săi au devenit roşii imediat, la fel ca ai mei.

"Mulţumesc" am spus. Mi-a luat mâna şi m-a condus la maşina lui.
***
"O cafenea?" am întrebat şi el a ridicat din umeri.

"Nu mă ştiu cu întâlnirile" am râs amândoi. Am intrat şi ne-am pus la o măsuţă. Eu am comandat un cappuccino şi el o cafea neagră simplă cu zahăr şi cremă. Yoongi a mai comandat şi nişte îngheţată; vanilie pentru mine şi căpşuni pentru el.

"Cafea cu îngheţată?" am râs şi el s-a uitat în jos.

"Cum am spus... Nu sunt bun la întâlniri" am râs amândoi.

"E ok. Nici eu nu prea ies la întâlniri, deci nu mă prea ştiu" am spus în timp ce am luat o muşcătura din îngheţată.
***
"Asta a fost distractiv" am spus şi a dat din cap. Am ajuns deja acasă, iar el mă conducea până la uşă.

"Mult mai distractiv ca la un bar?" a râs.

"Cu siguranţă" m-am uitat in sus la el. Buza sa de jos ieşea uşor în evidenţă. Am lăsat un oftat să-mi scape, iar el mi-a prins bărbia cu blândeţe şi a adus-o mai aproape de faţa lui făcându-mă să-mi ţin respiraţia.

"La ce te gândeşti?" m-a întrebat.

"Ămm...păi....păi..." mă bâlbâiam ceea ce îl făcea să ranjeasca.

"Păi ce?"

"Buzele tale" am admis. El şi-a lins buzele încet.

"Ce-i cu ele?" mi-a adus faţa mai aproape, eu înțepenind.

"Doar... Buza ta de jos e mai umflată decât cea de sus"

"Mm" şi-a muşcat buza de jos făcându-mă să înghit în sec. M-am holbat la faţa lui până nasurile noastre s-au atins.

"Îţi plac buzele mele?" mi-a zis încet.

"Ăm... Da" am spus la fel ca el. A rânjit.

"Vrei să le simţi?" a sugerat.

"Ămm..."

"Cred că vrei" a mai rânjit o dată după care şi-a presat buzele de ale mele cu blândeţe. Erau aşa de moi şi calde! Mi-a prins obrajii şi mi-a ţinut faţa, sărutându-mă tandru. Mi-am închis ochii lăsându-l sa-mi prindă şi cealaltă parte a feţei şi să adâncească sărutul. Şi-a trecut limba peste buza mea de jos, apoi s-a îndepărtat. S-a uitat la mine pentru o secundă înainte să mă de-a le o parte.

"Trebuie să plec"

"Okay" am spus încet. Mi-a mângâiat obrazul apoi s-a îndepărtat spre maşina. Inima îmi batea cu putere în piept. Am intrat în casă cu o inimă bubuitoare.

1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum