Psszt!
Elgondolkoztál már valaha azon, hogy néhány odavetett szó megváltoztathat egy embert? Hogy a szavak, melyeket még te sem gondoltál komolyan befészkelik magukat az ember fejébe, és ott addig növekszenek, torzulnak, addig rágják, emésztik a lelkét, míg már túlnövik őt, és nem hagynak maguk után mást, csak a magányos porhüvelyt és a sok, sok bűntudatot?
Hé.Gondolkodtál már az öngyilkosságon?
Ha nem, attól még tedd meg a szivességet, és olvasd végig. A végén még magadra ismersz.
Ha igen, ne aggódj. Még nem találkoztam olyan emberrel akinek még csak át sem futott az agyán. Általában ezek csak apró felindulások, mert akadályba ütközünk az "élet military pályáján".
Vagy kíváncsiság. Hogy milyen lenne, ha feladnánk.De vannak mások is. Olyanok, akik komolyan fontolóra veszik. Akik talán már el is tervezték. Erre szeretnék kitérni.
Persze ennek nem csak szavak lehetnek az okai. Sajnos.
De a "beszólogatás" gyakran jelen van.
Mi van, ha valaki mondd valami igazán durvát?
Mondjuk egy barát. Egy osztálytárs. Egy családtag. Több családtag. Egy szülő. Oké, gondolom nem az én nyomoromra vagytok kíváncsiak.
Az emberek néha ettől depressziósak lesznek. Persze az emberek különbözőek.
Akik depressziósak, azok néha elkezdik bántani magukat.
Például borotvapengével vagdosni magukat.
Nem ítélek el senkit, mellékesen én is csináltam. Erre nem vagyok túl büszke. Szerencsére hegek nem maradtak. Viszont néha maradnak.
És néha ezt meglátja a család/barátok/osztálytárs/edzőtárs/stbstbstb.
Ilyenkor néha nem tesznek rá megjegyzést. Ignorálják. Néha nem.Lehet, hogy néhányotoknak pont az volt a célja, hogy észrevegyék. Hogy észrevegyenek.
De néhányotok próbálja elrejteni.
Én is szeretem a hosszú ujjú pulcsit.Kérlek ne. Ne tegyétek ezt magatokkal. Tudom, hogy rengetegnek közületek meg van az indoka. Rengeteg embernek megvan. De kérlek, ne.
Próbáljátok túlélni. A kedvemért.
A neten egy totál ismeretlen kedvéért, aki most csinált hülyét magából kb. baromi sok ember előtt.És azok, akik "beszóltak", légyszi gondolkozzanak.
.
.
.
.
.
Anyám, de csöpögős vagyok!
Mindjárt lehányok valamit.
Tiszta dark and deep lett Ez az egész randomság. Legközelebb cukibb baromsággal jövök.Ezt még megbánom.
Ééés küldés
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mindennapi randomság :3
DiversosHa azt mondom random... Akkor tényleg random. Képek, gifek, témák, problémák... És trollkodás minden mennyiségben. Enjoy ;3