Part 2

44 7 0
                                    

~2 Μήνες μετά~

Μόλις γύρισα από την απογευματινή προπόνηση και πρέπει να κάνω τα πράγματα μου γιατί αύριο πετάω Αμερική..

Μπαίνω στο μπάνιο και αφού αφήσω το νερό να τρέξει αρκετή ώρα ώστε να γεμίσει η μπανιέρα ρίχνω λιγο απο το αγαπημένο μου αφρόλουτρο..
Βγάζω όλα μου τα ρούχα και μπαίνω μέσα..

Φοράω κάτι απλό και κατεβαίνω κάτω για να παραγγείλω κάτι..

Αφού έχει έρθει το φαγητό βάζω μια ταινία να δω και τρώω!

Στα μισά της ταινίας χτυπάει το κουδούνι και πετάγομαι από τον καναπέ για να ανοίξω..

"Πες μου ότι ακόμα δεν έκανες την βαλίτσα σου;" Μπαίνει μέσα αναστατωμενη η κολλητή μου με μια βαλίτσα..
"Εμ Όχι δεν πρόλαβα.." "Πας καλά κοπέλα μου; Είναι ήδη 9 και εσυ βλέπεις ταινία;" "Καλά καλά σταματά θα την κάνουμε μαζί." "Αυτό περίμενα να ακούσω.." "Κάτι άσχετο προς τι η βαλίτσα;" "Α ναι δεν σου είπα, θα κοιμηθώ εδώ.." "Ωραία, πάμε πάνω να αρχίσουμε.."

"Αυτό θα το πάρεις;" "Δεν ξέρω ρε Όλια, εχω πάρει ήδη 3 καλά φορέματα. Υποτίθεται ότι πάμε για τους αγώνες.." "Και αυτό σημαίνει ότι δεν θα βγαίνουμε; Θα το πάρεις, βάλε μέσα και την στολή και τελειώσαμε.."
"Ωραία, πάμε για ύπνο;" Γνεφω και πέφτουμε στο κρεβάτι..
******

Γειά σας!!

Please votes ☆ and comments 💬

All the love💕
See you soon👀

Αναγκαστικά μαζί Where stories live. Discover now