Έκλεισα τις κουρτίνες και πήγα στο μπάνιο για να πλείνω τα δόντια μου. Έβαλα λίγο λευκή οδοντόκρεμα πάνω στην οδοντόβουρτσα μου και ξεκίνησα να βουρτσίζω κυκλικά τα δόντια μου μέχρι να σιγουρευτώ ότι ήταν τελείως καθαρά, μουρμουρίζοντας την μελωδία από ένα τραγούδι. Έφτυσα μέσα στο νιπτήρα την οδοντόκρεμα και αφού ξέπλυνα καλά το στόμα μου από τα υπολείματα, γύρισα το νερό στο ζεστό για ένα γρήγορο ξύρισμα. Μετά από την φυγή μου από το σπίτι μου και την JenJen μου, και δώδεκα ώρες στο αεροπλάνο τα γένια μου είχαν αρχίσει να μεγαλώνουν.
Επιτέλους, η νυχτερινή μου ρουτίνα είχε τελειώσει και εγώ ξάπλωσα στο κρεβάτι μου. Τα σεντόνια ήταν καινούργια και καθαρά, ενώ η κουβέρτα μύριζε απορρυπαντικό ρούχων. Το μαξιλάρι ήταν φτιαγμένο από φτερά χήνας, οπότε το κεφάλι μου βυθίστηκε σε αυτό, και έβγαλα το κινητό μου για να βάλω μια γρήγορη σέλφι. Έκανα μια χαριτομένη γκριμάτσα και όταν έβγαλα τον φωτογραφία άνοιξα τα μυνήματα με το όνομα 'JenJen<3 My princess xxxxxxxxx'. Ξεκίνησα να γράφω ένα νέο μύνημα μαζί με την σέλφι.
'Καληνύχτα μικρή μου πριγκίπισσα, ξέρω ότι είναι νωρίς εδώ, οπότε θα είναι βράδυ για σένα, αλλά θα πέσω για ύπνο! Το σπίτι είναι υπέροχο και είναι όλα μια χαρά. Μου λείπεις όμως. Εύχομαι να ήσουν εδώ τώρα για να αγκαλιαστούμε και να φιληθούμε, αλλά δεν είσαι. Όπως και να έχει, με πολύ αγάπη, Nathan xxxx:* Όνειρα γλυκά'. Πάτησα αποστολή και τότε κατάλαβα τι είχα μόλις κάνει. Δεν ήμασταν μαζί πλέον! Υποθέτω ότι απλώς ήμουν σε άρνηση και το ξέχασα! Γρήγορα Πάτησα ακύρωση, αλλά δεν ήμουν σίγουρος αν ήταν πολύ αργά ή όχι.
Σκατά.
Ανύσηχος έκατσα και κοίταζα την μαύρη οθόνη του κινητού μου για δέκα λεπτά, κατά το ήμισυ ελπίζοντας να μου απαντούσε, ακόμα και αν ήταν κάτι πολύ σκέτο, όπως 'Άι γαμήσου' (σορρυ). Θα το καταλάβαινα εάν μου έστελνε κάτι τέτοιο και θα το άξιζα! Αλλά όποιος νομίζει ότι θα ήθελα να χωρίσω το ξεχωριστό μου κορίτσι, είναι βαθιά νυχτομένος! Πραγματικά ήταν τα πάντα για μέσα! Εννοώ, πόσοι άλλοι άντρες κουβαλούσαν υγειονομικά αντικείμενα μαζί τους σε περίπτωση που γινόταν κανένα μικρό 'ατύχημα';;
Εγώ, για την Jenny.
Η οθόνη του κινητού μου φωτίστηκε, φανερώνοντας την ταπετσαρία μου, με εμάς τους δύο να είμαστε χαριτομένοι μαζί. Ήταν στα πόδια μου και το κεφάλι μου ήταν στον ώμο της καθώς φιλιόμασταν και κρατιόμασταν από το χέρι. Αγαπούσα αυτή την φωτογραφία υπερβολικά πάρα πολύ, επειδή πραγματικά έδειχνε την αγάπη μας, μόνο και μόνο από τον τρόπο που κοιταζόμασταν.
Πάτησα την ειδοποίηση και είδα ότι το μύνημα ήταν από την Jess.
'Χευ αδερφούλη, πως είναι η Αμερική;; Ελπίζω να σου λείπουμε, επειδή εδώ πέρα λείπεις σε όλους μας πάρα πολύ *virtual hug* x'. Χαμογέλασα και αναρωτήθηκα αν πραγματικά το εννοούσε όταν είπε ότι έλειπα σε ΌΛΟΥΣ τους. Αποφάσισα να ρωτήσω.
'Πως είναι η Jenny? x'
Πείρε μερικά ακόμα λεπτά για να πάνω μια απάντηση, αλλά πείρα μία με μια φωτογραφία. Ήταν αυτή, να κάθετε στην γωνία του δωματίου της, μαζεμένη και να κλαίει. Δεν μπορούσα να δω το πρόσωπο της, αλλά ήξερα ότι ήταν αυτή. Το καημένο κοριτσάκι μου...
'Η Jenny είναι κομμάτια χωρίς εσένα. Τι συναίβη με εσάς τους δύο;; Ποτέ εν είχατε τσακωθεί ναι ήσασταν πάντα τόσο τέλιοι μαζί! Δεν έτσι βγει από το δωμάτιο της και δεν έχει αγγίξει το κινητό της καθόλου από χθες. Κατάφερα να της μιλήσω για λίγο, αλλά ήταν πολύ δύσκολο να την καταλάβω. Οι μόνες λέξεις που κατάφερα να καταλάβω ήταν Nathan, έφυγε, με άφησε, κάτι τρέχει. Πως μπόρεσες να φέρεις την σχέση σου σε αυτό το σημείο;; x'
'Έπρεπε να το κάνω Jess, και να σου έλεγα δεν θα καταλάβαινες. Αισθάνομαι απαίσια που η Jenny είναι σε αυτήν την κατάσταση, αλλά δεν υπάρχει τίποτα που μπορώ να κάνω. Το Nenny δεν υπάρχει πια x'
Ένιωσα την καρδιά μου να σπάει σε χιλιάδες πάρα πολύ μικρά κομματάκια μόνο και μόνο γράφοντας τις λέξεις αυτές. Ήμουν ήδη κατεστραμμένος μέσα μου, και βλέποντας την πριγκίπισσα μου στο πάτωμα να πονάει με αυτόν τον τρόπο, απλά κατάφερε να με καταστρέψει ακόμα περισσότερο. Προσπαθούσα να σχεδιάσω αυτόν τον χωρισμό εδώ και πολύ καιρό, και ήξερα πως ερχόταν σύντομα, αν και δεν ήθελα να έρθει ποτέ. Αυτό που ένιωθα ήταν το χειρότερο συναίσθημα που είχα νιώσει ποτέ και που θα μπορούσε κάποιος να νιώσει σε ολόκληρη την ζωή του.
Ίσως θα αισθανόμουν καλύτερα το πρωί...
Α/Ν
Η Jenny είναι χάλιαααα:( και ο Nathan επείσης 😭😭 δεν αντέχω ούτε εγώ να τους έχω έτσι, αλλά υπομονή. Φιλιάαα 💋
Vomment!
DU LIEST GERADE
Abandoned|| Book 2 -Sequel to Orphan
FanfictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς με τους Nenny (Jenny-Nathan!). Ο Nathan φεύγει και αφήνει την Jenny χωρίς καμία εξήγηση. Δεν ήξερε το γιατί, απλά ήξερε ότι κάτι της έκρυβε. Μια κρυφή σχέση;; Ένα παιδί;; Μια σοβαρή αρρώστια;; Δεν ήξερε, αλλά δεν ήξερε ε...