11.Kapitola

407 34 11
                                    

Mia
Vstala som skôr než Amy. Určite to bolo namáhavé pre ňu. Koľko je vlastne hodín ? Pozrela som sa von oknom a už svietilo slnko cez žalúzie. Vzala som mobil a pozrela sa na čas. Aaale... iba 10:29... No tak čo, Amy si už nejakú výhovorku vymyslí. Nebudem ju budiť, nech si pospí. Amy sa nepohodlne zavrtela a jednou rukou ma nevedomky objala. Usmiala som sa nad tým a tiež som ju objala a snažila sa usnúť. Konečne mi to nejako po dlhom čase vyšlo.
Keď som vstala tak sa na mňa Amy iba usmiala.
,,Ty si dobrá mrcha..."zašepkala a ja som sa iba zamračila. ,,Nevzbudiť ma do školy. Čo si mám vymyslieť ?"smiala sa a ja som sa k nej pridala.
,,Povedz, že si so mnou šukala a oni to pochopia."
,,Tak to určite."
,,Aký problém ? A aj tak je iba piatok, či ?"
Prikývla. Usmiala som sa na ňu a dala jej letmý bozk na čelo. Vstala som a obliekla sa. Namierila som si to do kuchyne a uvarila raňajky. Hneď na to prišla ku mne a pomohla mi.
Keď sme sa najedli tak sme šli si pozrieť nejaký film. Ani jedna z nás mu nevenovala žiadnu pozornosť. Amy si ľahla na moje stehná a robila mi nejaké znaky na nohe. Usmievala som sa iba nad tým a nechala ju. Začala som venovať pozornosť filmu. Zistila som, že to je komédia (Wow, si skorá Mia *applause*). Keď som tak sledovala tak mi vyhládlo. Šla som do kuchyne si niečo vziať zatiaľ čo Amy "pozerala" film. Keď som sa najedla tak som sa vrátila k Amy do obývačky a sledovala film. Amy si nachvíľu pospala. Keď film pomaly končil tak som začala byť unavená. Vypla som telku a ľahla si vedľa Amy. O chvíľu sme spoločne tvrdo zaspali.

Amy
Spoločne sme nakoniec zaspali.
Zobudili sme sa keď už bola tma. Rozhodli sme sa pre tú nejakú hru. Boli to Monopoly.

O desať rokov neskôr...

S Miou sme už desať rokov. Žijeme spolu, dokonca sme sa aj vzali a dnes si ideme adoptovať chlapčeka. Veľmi sa na to tešíme. Budeme veľká a šťastná rodinka.

(Taaakže, musela som to už konečne nejako ukončiť keď to uz asi nikto ani nečíta 😅 newa no :) Ďakujem za VOTE, Komenty a že ste si to vôbec prečítali :D Vaša: RoseWolf1)

I Think I Love HerOù les histoires vivent. Découvrez maintenant