Bella
Cred că ceilalți au niste dureri înafară de Myako!E si normal la cat au băut și dansat!!
Mă întreb un e Carla,nu l-am vazut de ceva timp!Observ ca ușa și intră Carla,OMG!!°//^//°
E doar in prosop în jurul taliei!Mă observa si ranjeste!Carla:Observ câți place ce vezi!
Bella:Pai pot spune că da!Hm!Îmi întorc privirea după ma trezesc cu el deasupra mea!Ce???
Bella:Carla Ce faci?
Carla:Să nu crezi ca o să-mi scapi de data asta!
Bella:Ești beat încă?
Carla:Sunt treaz!
Bella:Pai atunci stai cuminte!
Carla:Cum am spus nu-mi scapi!Si ma saruta pasional!Oi Ia-ți mâna de sub bluza mea!!!Ba Ia-ți mâna de pe sânul meu!După cateva minute rupe sărutul si îmi dă bluza jos!Cum de a reușit fără sa observ!Coboară cu săruturile pe gât după mai jos !Îmi sărută sânul stâng după ma musca!Baka ma doare!!Dupa observ că îmi e cam rece când mă uit!Undemi sunt pantaloni !!
Bella:Când ai..
Carla:asta e secretul meu!
Bella:Nu-mi place secretul asta!
Carla:O să cam doară un pic!
Bella:Oi nici sa nu te gândești ii iii!!!!Dumnezeule doare de moarte Idiotule!!!Dacă o să rezist când o să termine o să-l bat de nu mai poate!
Carla:Nu te mai mișca!
Bella:Dacă ma doare!
Carla:Pai nu te mai mișca!
Bella:Idiotule..Mă sărută ca sa tac!Si începe să se miște,doare îmi cam dau câteva lacrimi dar după un timp începe să-mi placă!
Carla:Observ ca începe să-ți placă!
Bella:Taci!
Carla:Îmi place cum te inervezi în momentul ăsta!Mai ales la cum faci!Spune rânjind!
Bella:Am spus să taci!
Carla:As dori să aud mai multe sunete din alea care numai tu le pot face!Chiar ma inervează în momentul ăsta chiar e pervers rau!Hm!Dar totuși tot nu-mi vine să cred că am făcuto!e așa de jenant!Niciodată nam mai fost jenanta așa!
Alex
Au ma doare capul,cred ca am băut prea mult,s i am dansat si pe rupte!
Mă întreb unde e Ayato?Mă ridic si ma duc până la baie sa fac un duș!Intru în cadă si ma relaxez,e așa de bine după 5 minute ușă este deschisă era Ayato!Ayato:Oi Alex !
Alex: Ayato?Se uită câteva clipe la mine si rânjește!
Alex:Ieis afară în clipa asta!!
Ayato:Bine !Dar să știi corpul tău e sexy rău!
Alex:Afară!!!Si arunc cu săpunul după el dar a ieșit înainte să-l nimeresc!!Dece trebuia să intre aici,nu ma putea aștepta!!Ies si ma inbrac după ma duc in camera,Ayato nu e aici!Iau prosopul si îmi șterg parul!
Ayato:Văd ca ai terminat!
Ma întorc și îl văd pe Ayato!Chiar mă inervat faza din baie,ok ma așteptăm la asta ,ca si eu as fii făcuto!
Alex:Da!
Îmi continui treaba,dupa ma trezesc în pat cu el peste mine!
Alex:Ayato Ce faci?
Ayato:După ce am văzut crezi ca mai rezist!Spune rânjind!
Alex:Stai cuminte Ayato!
Ayato:Nu prea cred!Spune si ma sărută,mana lui îmi pipăie sânul drept,kya e așa de jenant!Simpt cum îmi desface nasturi de la cămașă si mio da jos!După rupe sărutul pentru o gura de aer,si se uită în jos rânjind!
Alex:Nu e amuzant chestia asta!
Ayato:Pentru mine da!
Alex:Perversule!≥//-//≤După își înfinge colti în gâtul meu,awww!După își scoate colti si îmi sărută gâtul și coboară mai jos până la sâni mei!Kya Idiotule nu baga colti în sânul meu!
Ba mana lui nu prea îmi place unde e acolo!După ce termină sa ma muște observ că nu mai am absolut nimic pe mine!Si observ că se dezbracă si el!Aaaaa!!!Ochi mei îmi pun mâinile la ochi!Îl aud râzând si îmi ia mâinile de la ochi!Ayato:Nu te ascunde de Ore-sama!
Alex:Pai Ore-sama vrea să se ascundă!
Ayato:No să doară de loc!
Alex:Hai sa mori tuuuuu!!!Fututeasi în gura doare al naibi de tare!!Parcă mo lovit trăsnetul!Idiotului ii place cum tip!Firar tu lasă c ano sa mai scot nici un sunetttt!!Aww a început sa se miște si ma doare dar devine plăcut!
Ayato:Oi ești ok?
Alex:Da...idotulue!spun printre lacrimi!
Ayato:Nu trebuie să plângi!
Alex:Hm!Mă sărută si ma ia în brațe,idiotule!!≥//w//≤
Lia
M-am trezit ,ma doare capul am băut prea mult aseară!Mă duc să fac un dus după ma rentorc în cameră!Dusul acela mio făcut bine,nu ma mai simpt rău!Oare unde îmi sunt căștile observ cas pe pat si Shu sta pe ele!Ba căștile mele!Mă duc să-l trezesc!
Lia:Shu!
Shu:....
Lia:Shu!!!!Observ ca deschide ochi si când sai spun ceva ma trezesc cu el peste mine si cu mâinile imobilizate!
Lia:Ce crezi ca faci?
Shu:După ce mai deranjat din somn crezi ca o sa scapi nepedepsit!
Lia:Sigur...Si în ce constă pedeapsa asta?-_-Îl văd rânjind!Oi doar nu e ceea ce cred eu!!
Shu:Tu ce crezi!
Lia:Shu Nici sa nu te gândești!Acesta mă sărută,si ii simpt mana dandumi cămașă si hanoracul jos,dupa coboară cu săruturile pe gât îmi masează sânul stâng și mă musca de cel drept!Kya doare baka!!După ma trezesc fără haine pe mine!Kya!
Lia:Shu cum de?
Shu:Ai uită!?
Lia:La dracu vampir!
Shu:Ți-ai amintit!Acuma să continuăm!
Lia:Mie nu-mi place ideia asta!
Shu:Pai mie da!Si ma trezesc cu o durere îngrozitoare!Nu Știam ca asta doare așa de tare!!Îl strâng în brațe și după începe să se miște !Doare rău ,dar în cele din urmă începea să-mi placă!
Shu:Văd câți place!Nu mi se pare o pedeapsă!
Lia :Findca nici nu e!
Shu:Observ ca tiai dat seama!
Lia:Tu ce crezi amice!
Shu:Ești o femeie inteligenta!
Lia:Hihi!Era doar un plan de a mă prinde cu garda jos când a spus de pedeapsă!E deștept nu gluma vampirasul meu,daca a reușit sa ma prindă cu garda jos Oh!!Hihi!
CITEȘTI
Diabolik Loves-Lumea Paralela
FanficBăieți sunt trimiși de Karl intro lume ciudata!Si se pare că în lumea aceia trăiesc versiunile lor feminine!Ei ajung sa se îndrăgostească de versiunile lor feminine!