Εχει μπει ο Δεκεμβρης. Ουαου. Φτανουν τα Χριστουγεννα...Γενικα αυτος ο μηνας ειναι γεματος για μενα. Ειμαστε καλεσμενοι στου κοσμου τα τραπεζια, εχει γενεθλια ο ξαδερφος μου οποτε θα παω στο χωριο...ολα ειναι πιο ηρεμα μιας και πλησιαζουν διακοπες...αλλα και πιο απαιτητικα στο σχολειο λογω των βαθμων..ιου. Μισω εκεινη τη μερα. Βασικα ενταξει..δεν με παιρνει να παραπονιεμαι..Βγαζω πανω απο 19 με μιση ωρα διαβασμα τη μερα. Τελειο; Ω ναι..ειναι!
Ολα αυτα ερχονται ομως σε δευτερη μοιρα αφου η πρωτη μου σκεψη για αυτο το μηνα ειναι το χριστουγεννιατικο Bazar. Το Bazar, μπαζαρ ή οπως αλλιως ειναι σαν event του σχολειου καθιερωμενο καθε χριστουγεννα οπου η καθε ταξη ετοιμαζει ενα παγκο..ο οποιος ειναι θεματικος..και πουλαει συγκεκριμενα πραγματα στους γονεις και σε ολους οσους ερθουν στο μπαζαρ. Εκτως ομως απο τους παγκους...Υπαρχει διαγωνισμος χορευτικων..και τραγουδιου. Φετος οχι μονο το χορευτικο της ομαδας μας θα σκισει..αλλα αποφασισαμε εγω και η Κατ να τραγουδησουμε ντουετο στο διαγωνισμο τραγουδιου. Εγω; Εγω με την Κατ; Που την ακους και δεν ξερεις αν τραγουδαει εκεινη ή ενας αγγελος; Λιγο μεγαλο..λιγο πολυ τελειο για μενα..Νταξει εχω γλυκουλα φωνη και μου λενε οτι τραγουδαω ωραια..αλλα η Κατ..ειναι κορυφη!!
Εχει μεινει σχεδον 1 βδομαδα μεχρι το μπαζαρ και το χορευτικο μας τα σπαει! Ειμαι σχεδον σιγουρη οτι την εχουμε ηδη την 1η θεση! Προσωπικα το απολαμβανω που χανουμε τοσες διδακτικες ωρες για να κανουμε προβες καθε μερα...Οσο αναφορα το τραγουδι..με την Κατ θα πουμε δυο τραγουδια το ενα απο τα οποια ειναι το "if i could fly"...Παντα..παντα οταν το ακουγα σκεφτομουν την Κατ. Χωρις συγκεκρημενο λογο.
_________
Ηταν Τριτη πρωι...2η ωρα..Θρησκευτικα..Πηραμε αδεια και πηγαμε για προβα με την Κατ για τα τραγουδια. Μπηκαμε στην αιθουσα μουσικης, η Κατ καθισε στο πιανο και γω σε ενα ψηλο σκαμπο και αρχισε να παιζει το τραγουδι...στην αρχη απλα την κοιταζα να παιζει...εχει τον τροπο να μαγευει καθε ατομο που τη βλεπει να παιζει..γενικα..με οτι κι αν κανει..
-Αρχιζουμε;;
-Ε..ε; , λεω επιστρεφοντας απο τις σκεψεις μου.
-Λεω...θα αρχισουμε;
-Αα..ναι ναι παμε!
-Ωραια! , ειπε χαμογελωντας.Μ αρεσει να την κοιταζω οταν τραγουδαμε...νιωθω σιγουρια και αυτοπεποιθηση..Οι φωνες μας ταιριαζουν πολυ...ειδικα σε αυτο το τραγουδι..ηταν φορες (πριν αποφασισουμε να το πουμε στο μπαζαρ) που καθομασταν μεσα στο διαλειμμα και πηγαιναμε κρυφα στην αιθουσα μουσικης και τραγουδαγαμε αυτο το τραγουδι..εκεινη επαιζε πιανο και ακοκουθουσαν οι φωνες μας. Τυχαινε να περνουσαν απο το διαδρομο πολλα παιδια και να μας λενε παντα το ιδιο κοπλιμεντο:
"Ουαου..ταιριαζουν πολυ οι φωνες σας..Να τραγουδησετε στο μπαζαρ"
Ε να που το πηραμε αποφαση και τωρα ειμαστε εδω..4 μερες πριν το μπαζαρ...να κανουμε προβες πανω στο κομματι..σε ενα κομματι που μου τη θυμιζει τοσο...απλα..χωρις λογο..χωρις αιτια!
Υστερα..μετα το διαλειμμα ειχαμε 2ωρη προβα για το χορευτικο..Ειμαι τοσο περηφανη για ολες μας..Εχουμε κανει καταπληκτικη δουλεια μπορω να πω!
Οποτε..Ανυπομονω να δω το αποτελεσμα και για τα δυο!
KAMU SEDANG MEMBACA
The Dare
Romansa"..Μια αληθινη ιστορια αγαπης.." Η Εμιλι ειναι 15 χρονων και ειναι μια συνηθισμενη εφηβη με τα συνιθισμενα εφηβικα προβληματα..ζει μια φυσιολογικη ζωη..ολα θα αλλαξουν ομως..οταν γνωρισει ενα κοριτσι που θα φερει τα πανω κατω στην ζωη της..την Καθρι...