Hoofstuk 1
Cassius P.O.V
Het is half 6 in de ochtend... op zaterdag!! Alles voor de fans denk ik maar. Nadat ik gedoucht heb kijk ik op mijn telefoon. Ik ga naar mijn foto's en bekijk het mapje 'LOVE'. Wat is ze toch leuk. Ik hoop dat ze vandaag ook naar het optreden komt in Eindhoven... Ik kijk uit het raam en zie Kim zwaaien.. Mijn buurmeisje... Shit, denk ik. Ik doe snel mijn gordijnen dicht en loop naar beneden. 'Goeiemorgen schat' hoor ik iemand zeggen. Noemde zij mij maar schat... 'Hoi' zeg ik snel en ik loop door naar de keuken om wat te eten. Als ik door het raam kijk zie ik de auto van Henk staan. Ik ren naar de woonkamer en zie mijn ouders praten met Henk en Theresa, de ouders van Anouk. 'Waar is Anouk?' vraag ik. 'Die ligt in bed.' zegt Henk.'Thuis?' vraag ik. Ik zag dat Theresa, haar moeder, ja knikte. Ik rende naar de garage, pakte mijn fiets en reed naar het huis van Anouk. Na 10 minuten gefietst te hebben was ik er. Ik zette mijn fiets neer en belde aan. Anouk deed de deur open. Ze zag er ziek uit, maar wow wat was ze mooi. 'Ik... euuh.. hoorde dat je ziek in bed lag.' 'Oh ja klopt.' zei ze. 'Mag ik ehh binnen komen?' vroeg ik. 'Ja, tuurlijk' Ik gaf haar een knuffel en we liepen naar binnen.
Anouk P.O.V
'Mag ik ehh binnen komen?' vroeg hij. 'Ja, tuurlijk' zei ik. Hij gaf me een knuffel OHMIJNGOD HIJ GAF ME EEN KNUFFEL!! We liepen naar binnen en ik vroeg of hij iets te drinken wilde. Hij wilde cola, dus ik haalde een glas cola voor hem. Hij zag er zooooooo mooi uit. 'Moeten jij en de boys niet optreden vandaag?' vraag ik aan hem. 'Ja straks, maar ik wilde eerst kijken hoe het met jou ging.' HOE LIEF IS DAT! 'Ehh oke,' zeg ik verlegen. 'Voel je je al wat beter?' vroeg hij terwijl hij dicht bij me zat. 'Ja hoor.' Hij is nog véél mooier dan ik dacht... 'Heb je euhh.. misschien zin om mee te gaan vandaag? Vraagt Cassius ineens aan mij. 'Ja, maar .. ik moet me nog helemaal omkleden en mijn make-up doen en zo...' 'Als je jezelf omkleed gaan we zo weg, je bent al mooi genoeg zonder make-up.' zegt hij lief. Ineens komt hij heel dicht bij me en dan..
Cassius P.O.V
Dit is mijn kans. Ik kom steeds dichterbij en begin haar te zoenen. Volgens mij schrok ze er een beetje van. Ik trek mezelf snel terug. 'Ehm sorry.. Ik had het niet moeten doen.' zeg ik terwijl ik rood word. 'Het is niet erg .. ik vond het euh wel euh oke eigenlijk..' Oke wacht... zegt ze nou dat ze het wel oke vond? 'Ik eh ga me maar even omkleden' zegt ze en ze geeft me een kus op mijn wang. Terwijl zij naar boven loopt, loop ik naar de hond van Anouk. Heeft ze nou écht gezegt dat ze het goed vond ... Even later komt ze beneden in een jurkje. Wów zeg. 'Gaan we nog of blijf je naar me staren?' Ik lach en we lopen naar buiten, stappen op de fiets en fietsen naar mijn huis toe.