Anime: Kuroshitsui
Tento příběh se bude odehrávat v našem století. Ale to neznamená že tu nebude nic nadpřirozeného. Mění se jen to,že Ciel bude bohatý syn velkovýrobce cukrovinek a hraček,ale už nebude hrabě. Sebastian nebude démon,ani komorník,on bude Cielův osobní bodyguard. A Grell bude normálně smrtka s úkolem dokončit to,co požár rozpracoval.
Tehdy když celí dům rodiny Phantomohive pohltili plameny jeden člen domácnosti přežil. Malého Ciela tehdy zachránil jeho bodyguard. Na úřadě smrtek se to okamžitě dozvěděli a vůbec se jim to nelíbilo. Poslali jednu smrtku,aby udělala to,co se mělo stát všem členům této rodiny. Smrtka,kterou poslaly nebyla však jen obyčejná smrtka,tahle smrtka byla speciální červená jménem Grell Sutcliff. Několik let sledovala svou objeť. Bohužel si za ten čas uvědomila že má slabost pro galantního ochránce své objeti. Rozhodla se tedy nastoupit do služby k oné objeti.
Když se v domě objeví nový sloužící Sebastian brzy zjistí že je na něm něco zvláštního,něco co mu nadá spát.Sebastian
GrellCiel už spal a tak jsem neměl co dělat. Znuděně jsem prošel tichým domem až ven na zahradu osvícenou měsícem. Hned ve dveřích jsem se ale zarazil. Na okraji fontánky seděl Grell a něčím točil v ruce. Nůžky?proč si pro boha hraje s nůžkama? Udělal jsem dolů po schodech několik váhavích kroků. Grell jemně pootočil hlavu,ale pořád koukal na hvězdy.
U nás ve světě mrtvích obloha vidět není a tak jsem tam jen seděl a kochal jsem se tou krásou,občas mi i utekla nějaká ta myšlenka. Nemůžu ho jen tak zabít,to by mi Sebastian nikdy neodpustil. On by pro toho prcka udělal úplně cokoliv a já bych zase udělal cokoliv pro něj. Z myšlenek mě vytrhli něčí tiché kroky. „Copak se děje?"pousmál jsem se. Sebastian se zastavil a upíral zrak na mé nůžky,ano opravdu nůžky, kosa se mi nevešla do kufru.
ČTEŠ
Secret Love in Anime (cz)
FanficZákladem téhle knihy je vzít nějaké dvě anime postavičky mužského pohlaví ze stejného anime a dát je dohromady v několika jednodílovích kapitolách. Jména postav se zde budou asi pár krát opakovat. Bude tu jen shounen ai a yaoi. Kdyby jste někdo chtě...