Ciel x Alois- Game

738 43 5
                                    

Anime: Kuroshitsui 2

Právě vás zabil TRA03.
„Sakra...kašlu na to"prskl jsem nevrle a zaklapl jsem notebook. Vzal jsem si do ruky mobil a jen tak letmo jsem prolétl úvodní stránkou facebooku. Jedna nová žádost o přátelství.
Já lidem žádosti přijímám,ale jen pro to,abych mohl sledovat jejich příšerný pravopis a číst ty blbosti,co na tuhle síť všichni píšou. To bude zase nějaká nadržená puberťáčka. Ts to řikam VadnaBlondska. Ale co aspoň můžu sledovat další pitomej profil.
Přijmout.
Položil jsem mobil a došel jsem si pro něco k jídlu. Když jsem se vrátil na mobilu mi blikala nová zpráva. A je to tady.

VadnaBlondska: Ahoj

Ignoruju. Nemám náladu psát si s někým vadným.

VadnaBlondska: promiň za ten zničenej armor

Watt?jak může vědět o tom že mám ve hře zničenou zbroj? Nespokojeně jsem zavrčel.

ElCielos: co si zač?

VadnaBlondska: já sem TRA03

ElCielos: proč si si mě přidal/a?

VadnaBlondska: chtěl/a sem se ti za to omluvit,vrátím ti ho jen pojď zpátky do hry

ElCielos: proč mi ho chceš vracet?teď je tvůj

VadnaBlondska: vrať se do hry...prosím,bez tebe je tu nuda

ElCielos: tak proč si mě zabijel/a?

VadnaBlondska: chtěl/a sem,aby sis mě všimnul

ElCielos: fajn,teď máš mou plnou pozornost,takže co si zač?kluk-holka?známe se vůbec?

VadnaBlondska: kluk,ne neznáme,ale neboj poznáme se

ElCielos: jak to myslíš?

VadnaBlondska: neřeš a pojď do hry

Položil jsem mobil a otevřel jsem notebook. Znuděně jsem otevřel stream a zapl hru.
TRA03 vás vyzívá na souboj.
Ach jo.
Přijmout.
Na mobilu mi zacinkala nová zpráva.

VadnaBlondska: do toho zabij mě 😉

Ten kluk je fakt vadnej.

ElCielos: ty si fakt vadnej

VadnaBlondska: no a?

Protočil jsem panenky a sejmul jsem ho.

VadnaBlondska: díky

ElCielos: za co?

VadnaBlondska: že si nevzal nic mího

ElCielos: aha no nemáš zač,du spát tak se měj

Vypl jsem počítač i mobil a šlehl jsem sebou do postele. Ráno mě vzbudil budík. Vyrazil jsem do školy. Nechápu proč tam musím chodit,když všechno umím. Mohl bych tam stát místo učitele. Před třídou si mě odchytl řiditel. „Tak ty si zase opravoval učitele?"zamručel a sedl si na své křeslo. „Ano"zašeptal jsem. „Ach jo,to už je tenhle týden po třetí. Nechtěl bys toho třeba nechat?nebo víš co mám lepší nápad,co kdyby si začal chodit na angličtinu k jinému učiteli?si pro?". Kývl jsem. Řiditel mi podal nějaký kus papíru,na kterém bylo napsáno jméno vyučujícího a třída. „Tak od dneška chodíš na angličtinu sem"dodal. No jasně,měl to předpřipravené. Co by asi dělal kdybych s tím nesouhlasil? Odešel jsem z řiditelny a hledal jsem třídu ,ve které jsem měl mít angličtinu. Samozřejmě zazvonilo a já tu třídu pořád nemohl najít. Uslyšel jsem někoho odříkávat báseň v angličtině. Znělo to tak hezky až mě to děsilo. Nakoukl jsem klíčovou dírkou do třídy odkud to šlo. Poloprázdná třída? To je ta učitelka tak děsná? Před tabulí stál nějaký kluk. Vnímal jsem to co říká,ale ne to,co dělá. Podíval jsem se mu do tváře ,jenže se naše pohledy střetli. Lehce se pousmál a podíval se zpět do třídy. Ke dveřím se někdo přiblížil a začal otvírat. Odskočil jsem od dveří a sledoval černovlasou učitelku s brýlemi. „Ciel?Ciel Phantohive?"pozvedla obočí. Kývl jsem. Než jsem se nadál vtáhla mě do třídy a hned před tabuli. „Tohle je Ciel Phantohive,ode dneška tu bude na angličtinu s námi"uculila se. „Bež si sednout"ukázala na místo vzadu u okna. Rychle jsem tam zalezl a vyndal jsem si učebnice.
Hodina skončila a já se hnal do další učebny. Sedl jsem si na své místo a vyndal jsem si mobil.
Nová zpráva.

Secret Love in Anime (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat