14.rész

1.6K 110 2
                                    

-Igen. De vannak olyan esetek ahol hamarabb bukkan fel. De akkor a születésnapjáig marad.
-Mi?!??

-Jól van! Nyugi. Az apám akit 18 éve nem láttam, a születésnapomon idejön... Rendben ez nem olyan vészes még kibírom..., de akkor te a testvérem vagy?-Szegeztem a kérdést Jack nek
- Nem! Én még fél tesód se vagyok. Mert két apa van. Egy fekete és egy fehér.
Közben megérkeztünk a sulihoz. Én zavartan kiszálltam p, de Jack mintha mi sem történt volna. Na, kösz! Velem szemben Mark jött. Megálltam, és kérdőn néztem rá, de ő nem állt meg. Á dehogy... Minek is... Inkább megfogta a karom és maga után rángatott. Az arca és a szeme vörös volt. Jack morgott valamit magának, de inkább elindult befelé... Kösz már. Ma mindenki ilyen bunkó? Mark egy fa mögé rángatott ahol senki se lát meg minket.
-Valami szörnyű történt.-itt elsírta magát.
-Mark mi a baj?
Azta! Biztos nagy a baj, mert még fiút nem igen láttam sírni.
-Joseph az... azt mondta... Hogy
-Mark mit modott Joseph?
-Azt, hogy el el kell, hogy költözzön, mert kilakoltatják a lakásából.
-És ez mikor lesz?
-Azt mondta holnap.
Holnap, vagyis pénteken. Szuper. Csak egy mondja, van, hogy ne költözzön el.
-Bizol bennem?
Bólintott.
Elővettem a telefonom és hívtam Clarkot. A hívott szám átmenetileg nem elérhető.... Bazd meg! Elővettem a zsebemből telefonszámos füzetemet.(Igen kell olyan is!) Meglepődve láttam, hogy hogy Jack é is benne van. Vajon hogy írta bele? Na, mindegy! Csörgettem. Bíííp bíííp bíííp.
-Igen tessék?
-Mit kapok, ha elmondom egy barátomnak azt?
-Ha nem mondja el senkinek semmit. De csak akkor mond el neki, ha biztos vagy benne.
-Kösszi, am keres nekünk egy nagyobb lakást kb. 10 személyre és gyorsan. Van rá 5 órád. Kész legyen.
-Rendben anyuci-röhött majd letette.
-Na, a helyzet a következő, ha minden igaz, akkor lesz elég nagy ház mindenkinek. Szóval....
-Szóval mi?
-Nem igaz hogy nem esik le...
-Bocs nem vagyok toppon.
-Te, Joseph, Anyum, Jack , Emma , Jane , Clark és én együtt fogunk lakni családként és nincs vita!!
-De...
-Nincs, de itt én vagyok az asszony a háznál.
-Akkor csak annyit, hogy köszönöm.-mondta majd átölelt.
Nem is tudtam, hogy szállodát vezetek.

Dobtam anyának egy SMS-t, hogy át építetem a házat.Pár perc múlva csörög a telefonom anya az.
-Szia
-Szia. Hogy építetted át a házat??
-Ja, csak asszem szállodát vezetünk.
-Mi?? Hát az olyan hogy az egyik barátomékat kilakoltatták és befogattam őketám nem volt elég nagy a ház. Így az ős farkast, Jacket róla már beszéltünk.
-Igen..
-Na, őt kértem meg hogy nem érdekel, hogyan de bővítse ki a házat. Úgyhogysiess haza. Egy ősinek csak is remek munkái lehetnek.
-Rendben. De jó. Na, mennem kell sürgős esetthez hívtak. com/",?x

Gazdával Az Életem \Befejezett/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon