"Ώρα να σηκωθείς!". Ένιωσα κάποιον να με σκουντάει, οπότε μούγκρισα και έβαλα το μαξιλάρι πάνω από το κεφάλι μου. "Nathan έτσι και αλλιώς πρέπει να σηκωθείς κάποια στιγμή! Ανυσηχώ για σένα!". Κατάλαβα ότι η φωνή ήταν του Scooter.
"Προσπαθώ να κοιμηθώ!" διαμαρτυρήθηκα και τράβηξα και την κουβέρτα πάνω από το κεφάλι μου.
"Το γύρισμα ξεκινάει σήμερα, και πραγματικά θέλω να κουβεντιάσω λιγάκι μαζί σου πρώτα."
"Αργότερα, όταν θα σταματήσω να κοιμάμαι!"
"Όχι Nathan, τώρα!". Μου τράβηξε τα σκεπάσματα αφήνοντας με εκεί ξαπλωμένο χωρίς μπλούζα.
"Κακοποίηση παιδιού!" του φώναξα και τα πείρα πάλι και σκεπάστηκα για να μπορέσω να παραμείνω ζεστός. Στριφογύρισε τα μάτια του και έκατσε στην άκρη του κρεβατιού μου, παίζοντας άβολα με τα δάχτυλα του.
"Πως και δεν ήρθες κάτω μαζί για τσάι χθες το βράδυ;;" με ρώτησε.
"Δεν πεινούσα ιδιαίτερα για να καταίβω.". Τεντώθηκα και έτριψα τα μάτια για να μπορέσω να τα κρατήσω ανοιχτά.
"Μα δεν έφευγες και κατά την διάρκεια της μέρας, επίσης! Πρέπει να παραμείνεις δυνατός και να έχεις ενέργεια!"
"Δεν έχω κανέναν που να μου δίνει δύναμη..." είπα σε έναν χαμηλό ψίθυρο που δεν νομίζω να άκουσε. "Απλά δεν ήμουν πεινασμένος χθες.". Πρόσθεσα με περισσότερη ένταση.
"Ο Tom είπε ότι του έδωσες το φαγητό σου την νύχτα πριν πετάξετε για να έρθετε εδώ..."
"Και;; Είμαι σε δίαιτα."
"Nathan θα αρρωστήσεις από την πείνα!"
"Δεν με νοιάζει, δεν σε επιρρεάζει και δεν σε αφορά καθόλου!" είπα άγρια.
"Το ξέρω ότι είσαι αναστατωμένος με το όλο θέμα του χωρισμού, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι ήταν για το καλύτερο!"
"Δεν είναι καλύτερα όμως!" σνίφαρα και τα μάτια μου γέμισαν με δάκρυα γρηγορότερα από κάθε άλλη φορά, που σύντομα ξεχύθηκαν σαν χείμαρος.
"Είναι sh, shhh. Το συζητήσαμε και τον Ιανουάριο, το θυμάσαι;;" με ρώτησε και έβαλε το χέρι του στην πλάτη μου για παρηγοριά.
"Ν-ναι. Είπα ότι θα μου ήταν δ-δύσκολο να α-ανταπεξέλθω σε μια σχέση από α-απόσταση, μ-μακρυά από α-αυτήν." μουρμούρισα ανάμεσα από τα ανάφιλητά μου.
"Πολύ σωστά, οπότε συμφωνίσαμε και οι δύο, ότι θα ήταν καλύτερα για σένα και για την καριέρα σου αν τελειώνατε την σχέση σας."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Abandoned|| Book 2 -Sequel to Orphan
FanficΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς με τους Nenny (Jenny-Nathan!). Ο Nathan φεύγει και αφήνει την Jenny χωρίς καμία εξήγηση. Δεν ήξερε το γιατί, απλά ήξερε ότι κάτι της έκρυβε. Μια κρυφή σχέση;; Ένα παιδί;; Μια σοβαρή αρρώστια;; Δεν ήξερε, αλλά δεν ήξερε ε...