odamın kapısını açıp çantayı bir yere fırlattım ve göz devirip tabletimi elime aldım, yatağa uzandım.
annem beni delirtmek istiyordu.
onun her istediğini yaparsam iyi bir üniversite kazanacağımı söylüyordu.
bunun bir istisna olacağını hepimiz biliyoruz?
gözlerimdeki yaşları silerken müzik çalarımı aldım ve kulaklıkları kulağıma taktım.
şu an cidden rahatlamaya ihtiyacım vardı.
kollarımdaki izler yanmaya başlarken derin bir nefes aldım, tablete uzandım.
aylardır dinlediğim grupların fanfiction'larını okuduğum hesaptan çıktım, sonra da kendime yeni bir hesap açtım.
hep böyle yenileşmeyle geçen bir hayat hazırlamıştı ailem bana, benim yara alarak daha da zayıflamamı sağlayan bir hayat almıştım onlardan.
kafamı iki yana salladım ve kahküllerimi tokayla yukarıda topladım. "çok sıcak.."
dudaklarımı birbirine bastırıp gerekli işlemleri hallettikden sonra bir kullanıcı bulmak için iki tane harfe rastgele bastım.
deadroses
kaşlarımı yukarıya kaldırıp en üstteki kullanıcıya bastım. duvarındakileri okurken, yutkunmuştum. içim bir garip olmuştu nedensiz.
duvarına bir şey yazma düşüncesi aklımdan geçerken, kulağıma dolan sözlerle duraksadım ve müziği durdurdum.
ona, en sevdiğim şarkı sözünü yazacaktım.
dudaklarımı uzatarak ingilizce sözü yazarken, ellerimin titrediğini hissetmiştim.
bu heyecan da neydi?
göndermek için yazım yanlışım var mı, diye kontröl ettim ve göz yaşlarımın arasından gülümsedim.
şimdi altı feet derindeyim,
ve nefes alamıyorum.
mesajı gönderdikten sonra ekrana baktım. onun ne diyeceğini, deli gibi merak ediyordum.
umarım 'neden böyle bir şey yazdın, duvarımdan defol git, ee bundan banane' gibi şeyler yazmadı.
umut ediyordum ki, umarım beni anlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
broken/rose+lisa
Fanfictionseethelight: şimdi altı feet derindeyim, ve nefes alamıyorum. deadroses: bana sıkıca tutun, seni kurtarabilirim @cwinel