"Αγαπητό μου ημερολόγιο σήμερα ήταν η πρώτη μέρα της αρχής της τρίτης λυκείου.Οι ίδιοι μαθητές με κάποιες εξαιρέσεις , οι ίδιοι δάσκαλοι με τη διαφορά όμως πως είναι η τελευταία χρονιά της σχολικής μου ζωής .Φαίνεται πως εγώ και ο Μάνος δεν θα καθίσουμε φέτος μαζί μιας και είμαστε ακόμα ζευγάρι .Nαι μετά από εκείνο το πάρτυ που έφυγε ο Στέφανος οριστικά ,ήρθε και μου ζήτησε συγνώμη για την συμπεριφορά του και άρχισε να γίνεται καλός όπως ήταν και πριν αλλά συνέχισε να πηγαίνει στη παρεά του Αποστόλη όπου δεν με πειράζει βέβαια .Λοιπόν με τον Αποστόλη έχουμε δεθεί πάρα πολύ από τότε που μου είπε για την Ελευθερία και χαίρομαι πάρα πολύ για αυτό δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα γινόμασταν τόσο καλοί φίλοι !να φανταστείς ότι καθόμαστε και μαζί .Μπήκε μέσα στη τάξη σήμερα δεν μου το είχε πει ο βλάκας μου το κρατούσε έκπληξη μας συστύθηκε και ήρθε να καθίσει δίπλα μου ...Η Νικόλ και ο Ιάκωβος είναι πιο χαρούμενοι από ποτέ και υπέροχα μαζί .Χθες ,μου είπε η Νικόλ ,πως επειδή είχαν επέτειο της έγραψε ένα τραγούδι και της το τραγούδησε και αποδήχτηκε πως δεν είχε και τόσο κακή φωνή.χα το φαντάζεσε να γίνει κανένας πετυχημένος μουσικός και να γυρ'ισει με την Νικόλ τον γύρω του κόσμου; Αχ πόσο μου αρέσουν τα ταξίδια θέλω να πάω παντού σε όλα τα μέρη του κόσμου και ξέρεις με ποιόν θα ήθελα; με τον Στέφανο ναι δεν μπορώ να τον ξεχάσω και με πονάει τόσο πολύ που δεν θα τον ξαναδώ ξανά ,να δω το χαμόγελο του τα μάτια του, δεν θα έχω την ευκαιρία να ακούσω τη φωνή του να λέει το όνομα μου ,δεν θα ξαναέχουμε εκείνες τις βαθιές συζητήσεις που μας έκαναν να πιστεύουμε πως υπάρχουμε μόνο εμείς και κανένας άλλος ακόμα στεναχωριέμαι και για τις σιωπηλές μας ματιές τα καρδιοχτύπια μου με το κάθε του βλέμμα... ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ!
Αντίο για τώρα"- Ναταλία
"Αγαπητό μου ημερολόγιο σήμερα στο σχολείο ,το καινούριο σχολείο με υποδέχτηκε με ένα καινούριο απουσιολόγιο και έναν καινούριο φίλο ή μάλλον μια καινούρια φίλη όχι κάτι παραπάνω απλώς φίλη. Το όνομά της είναι Ελευθερία και είναι πολύ καλή, με αυτή κάθομαι επίσης.Εδώ και αρκετές μέρες έχω προσπαθήσει να συμβιβαστώ με τους ρυθμούς της πόλης να ξεπεράσω τα παλιά δεν έχω εποικοινωνήσει με κανέναν από τότε που έφυγα. Γράφτηκα και στην βιβλιοθήκη δεν το κάνω για να αποδείξω πόσο πιο άριστος μπορεί να είμαι αλλά το κάνω για να ξεσκάσω και τα βιβλία μου τη θυμίζουν ναι μου τη θυμίζουν όπως τοποθετεί τα μαλλιά πίσω από το αυτί της και αλλάζει τις εκφράσεις της σε κάθε κεφάλαιο ,τη μια σουφρώνει τα φρύδια της την άλλη χαμογελάει την άλλη τα μάτια της υγραίνουν την είχα ρωτήσει για αυτό και αντί να απαντήσει κοκκίνησε και μου έδειξε κάποιες προτάσεις που της άρεσε να υπογραμμίζει και διαβάζοντάς τις κατάλαβα γιατί έπαιρνε την κάθε έκφραση που προανέφερα.Πιστεύω πως έκανα το καλύτερο και για τους δύο μας που έφυγα μακριά της όσο και αν πονάει γιατί πονάει που δεν βλέπω το χαμογελό της, τα όμορφα μάτια της το γλυκό της πρόσωπο, που δεν θα έχουμε πάλι τις ώρες που περνούσαμε μαζί που δεν θα ξαναπειραζόμασταν όσο και να θέλω δε νομίζω πως θα τη ξεπεράσω ποτέ αλλά έχω δώσει μια υπόσχεση στον εαυτό μου πως αν την ξαναδώ θα της πω τα πάντα πως χτυπάει η καρδιά μου με το κάθε της βλέμμα και ορκίζομαι πως θα τη φιλήσω για να νιώσει ότι νιώθω και εγώ . ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ..."
-Στέφανος
Άφησα το ημερολόγιο δίπλα μου και κοίταξα πάνω.Τα μάτια μου γέμισαν με δάκρυα και θύμηθηκα την τελευταία φορά που ήμασταν ο ένας στην αγκαλιά του άλλου ."ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ" είπα και άφησα τα δάκρυα μου να πέσουν .
- Ναταλία&Στέφανος
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Έχουν περάσει τόσες μέρες και μου έχετε λείψει λοιπόν πως σας φαίνεται ;;
(συγνώμη για το βίντεο αλλά δεν μπορούσα να βρω το κανονικό τραγούδι οπότε μη το πάρετε ως κάποιο trailer η κάτι τέτοιο δηλαδή που να έχει σχέση με την ιστορία.) Αυτά... θα τα πούμε σύντομα με αυτά να έχετε ένα καλό βράδυ.~
YOU ARE READING
Μη με αφήσεις
Teen FictionΗ Ναταλία ένα 17χρονο κορίτσι, από τα γυμνασιακά της χρόνια γνωρίζεται με τον Στέφανο, ο όμορφος απουσιολόγος συμμαθητής της που τον ερωτεύεται παράφορα. Η μοίρα όμως φέρνει αναστατώσεις αλλά κρύβει και εκπλήξεις..! Τι θα γίνει όταν χωριστούν; Θα ξ...