40-kapitola

1.4K 56 1
                                    

“Dobrý den je tam Kathrin Matewsová?“ zeptá se něčí hlas.

“Ano , to jsem já“

“Chtěl bych se zeptat jestli nemáte zájem dělat tanečnici zpěvačce Avril Lavigne. Jsem její manažer. Hrozně se jí líbí jak tančíte a tak by chtěla vědět jestli by jste neměla zájem“ tak tohle jsem nečekala. Avril byla pro mě vzor jak jsem byla menší.

“Jistě! Velmi ráda bych byla její tanečnicí!“ vyjeknu okamžitě do telefonu.

“Ok. Tak tedy buďte zítra ve 3 odpoledne u nahrávacího studia ok?“

“ok, nashledanou“ řeknu a zavěsím. Najíždím do kontaktů a hledám Justinové číslo. Když jo najdu tak mu hned zavolám.

“Copak je zlato ? stalo se něco?!“ řekl tak trochu strachujícím se hlasem.

“ne nic se nestalo neboj. Jen zítra  mám sraz s Avril možná budu její tanečnice. To je super ne?“

“To si piš ,že je.! Hele už musím končit musím ještě něco dodělat. Tak zatím pa. Miluju tě.“

“já tebe taky.“ Řekla jsem a zavěsila jsem. Vypla jsem mobil a notebook a šla spát.

*Justinův Pohed*

 

“Tak co vy zmrdi? Budete něco dělat Kath po tom co jsem vám udělal když jsem se dozvěděl o Seleně? Co?!“ řvu po těch dvou nadržených prasatech.

“ a co jsme jí udělaly hm?“ zeptají se oba  stejně.

“ty Zayne si jí chtěl opít a znásilnit, stejně jako Selenu. A ty Nialle? Ty si jí už rovnou znásilnil.“

“Jo ty myslíš tohle. Byla celkem dobrá no.“ Řekl Niall. A já myslel ,že mu v tu chvíli snad už fakt rozmlátím hubu. Ale udržel jsem se. Sice jsem je tady měl pro to abych jim dal do držky což později udělám ,ale tak rychle to s nimi neskončím. V tu chvíli mi někdo volá. Je to Kath. Co mám sakra teď dělat? Odběhnul jsem si tedy do jinačí místnosti a telefonoval jsem s ní. Když hovor skončí zjistím ,že zítra bude mít asi novou práci. A ,že kdybych je zbil tak bych jí vlastně zradil protože jsem jí slíbil ,že jim nic neudělám i po tom ,že jí něco udělaly oni. Ale prostě, vím že na mě bude naštvaná ,ale já to udělat musím. Vracím se zpátky do jednoho z pokojů a dávám Niallovi velkou bombu až spadne na zem. Pak zaynovi.

“tohle znamená to ,že se nemáte přibližovat k mým holkám!“ zařvu na ně.

“Ale ona v tu dobu ještě nebyla tvoje holka!“ vyjekne po mě Jeden z nich.

“Ale i tak. Prostě nepřibližovat se k mým kámoškám nebo kámošům! Je vám to jasný? Ještě jednou něco takového uděláte a skončíte ještě hůř! Teď vypadněte“ vyjeknu po nich a odcházím z místnosti.

Pomalu jsem došel ke svému auta a vlezl do něj. Zapnul jsem muziku a odjel jsem domů. Když jsem přijel domů šel jsem si lehnout a okamžitě jsem usnul.

Dopoledne

 

Probudila jsem se celkem pozdě na to ,že jsem šla spát tak brzo. Ale to nevadí času mám ještě dost. šla jsem tedy do sprchy kde jsem si opláchnula celé tělo a umyla si hlavu. Pomalu jsem se namalovala a šla jsem do kuchyně. Dala jsem si oběd. Na oběd jsme měly nějaký steak. Byl docela dobrý.  Když jsem dojedla uklidila jsem si nádobí a šla nahoru do pokoje. Vyžehlila jsem si vlasy a ty jsem svázala do drdolu. Oblékla jsem si bílé tílko a černé legíny. Koukla jsem na hodiny a měla jsme ještě půl hodiny. To bylo akorát na to abych došla k nahrávacímu studiu. Vzala jsem si tedy mobil a vyšla jsem. Šla jsem pomalým krokem. Došla jsem  přesně ve 3 před studio a viděla jsem už čekajícího manažera.

“Dobrý den vy jste Kathrin?“ zeptal se zvědavě.

“ano to jsem já. A by jste ten manažer?“

“říkejte mi Alex“ řekl a ukázal směrem ke dveřím a tím mi naznačil ,že mám jít dovnitř. Když jsem vešla dovnitř prošly jsme několik chodeb. Když jsme došly nakonec jedné z chodeb bylo tam napsané “Avril Lavigne“ zaklepala jsem a vlezla jsem dovnitř.

Když jsem vlezla dovnitř viděla jsem usmívající se Avril. Byla taková jako byla na videích, na koncertech a na fotkách. Vzpomněla jsem si v tu chvíli jak jsem byla na jednom z jejich koncertů v NY. Bylo to boží. Ale teď zpět k tomu kvůli čemu jsem tu.

“Ahoj ty musíš být asi Kathrin že?“ zeptala se něžným hláskem.

“Ano to jsem já. Těší mě.“ Řekla jsem a podala jsem jí ruku. Ale ona mě místo toho obejmula.

“Takže ,ty víš proč si tady. Máš tedy opravdu zájem být mojí tanečnicí?“

“ano, byl to můj dětský sen pracovat s tebou.“ Vyhrknula jsem. Ona se zasmála  a podala mi papír. Na tom papíru je napsaná Smlouva. Podepsala jsem jí.  Zkusily jsme si s Avril zatančit a zazpívat na jednu písničku. Ona zpívala a já tančila.  Ikdyž jsem neuměla kroky k té její písničce nějak jsem si je vytvořila z ostatních co umím. Vypadalo to dobře. Skončila písnička a my se posadily...

tááákže, tady je další část:3 doufám ,že se vám líbí:33

jinak koukněte na můj blog - http://monikagawlasova.blogspot.cz/

Much love♥

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat