Zdravo moj dragi citaoci, htela sam da se izvinem zato sto nema nastavaka ali u jakoj sam guzvi,bio mi je rodjendan i upisala sam srednju skolu. POkusacu da barem jedan nastavam izadje jednom mesecno ako mi se ukaze prilika ili inspiracija probacu pre da postavim.
Kako je vama prvi dan skole prosao,da li ste i vi u guzvi?
Takodje dobila sam inspiraciju za jednu novu pricu pa zelim da cujem vase misljenje za nju.
********************************************************
" I need a gangsta
To love me better
Than all the others do
To always forgive me
Ride or die with me
That's just what gangsters do"Da li je mogla da zamisli da ce se njen zivot promeniti za samo jednu noc.
Ne.
Zelela je da je sve to nocna mora ali sta ako se desi da se probudite i shvatite da ste sve vreme budni.
Da li ce njeno srce,dusa i samo telo preziveti teret,osecanja i da li ce biti u mogucnosti da ikada vidi nesto vedro u ovom mracnom zivotu.
Za nju su se svi oblaci skolopili i sakrili su sunce koje je nekada gledala kroz prozor ucionice.
Oce li joj iko verovati kada im isprica sta se desilo,
da li ce ona uspeti da izadje iz pakla,
da li ce ona zeleti da izdaje?
"Baby come to bad".
Da li ce imati snage da mu odoli ako zna da je on put do njene smrti?
"I am bord play with me".
Da li ce njegovo zaledjeno srce da se otopi?
Da li se polomljeno moze polomiti jos vise?
"I am gona kill you!"
Da li polomljeno moze biti spojeno?
"I love you"
YOU ARE READING
Savrseni bad boy
Teen FictionEvery morning, we get a chance to be different. A chance to change. A chance to be better. Your past. Leave it there. Get on with the future part.