Pedeapsa

628 30 3
                                    

Caroline Aaron

Ma trezesc și vad ca Justin numai este langa mine si nu îmi dau seama unde este. La baie nu se aude nimic. Asa ca ma duc la baie si îmi fac un dus, dar aud usa ca se deschide si norocul meu este ca nu e cea de la baie ca am uitat s-o închid. Se aude pasii pana la usa si nu apuc sa spun sa nu între ca o ia înaintea mea.

- Vezi ca sunt niste haine acolo sa le iei pe alea.

- Bine! spun eu după cealalta parte a usii.

Mai stau putin in baie si iau hainele de care Justin a spus. Era o pereche de pantaloni scurți, un tricou pe care scrie ,,Bieber" si lenjerie intimă. Ies si vad camera goală. Cobor in living si vad ca nu este nici acolo asa ca ma duc in bucătărie si vad un Justin la bustul gol care gaseste clătite, cred. Stau in prag si ma uit la el. Nu ma observa ca este prea concentrat la facut clătite.

- De ce stai acolo? ma intreaba el. Îmi dau seama ca ma holbam la el atunci când m-a intrebat.

- Si ce ai vrea sa fac? il întreb ei la rândul meu.

- Sa te pui la masa ca mâncarea este gata.

- Yey ce mâncăm?

- Clătite, sper sa-ti placa.

- Nu îmi place, le ador.

- E bine atunci.

Ma pun la masa si el îmi pune in fata trei clătite si lui tot la fel. Mănânc tot.

- Justin, nu mi-au placut.

- Atunci de ce ai mâncat tot? Dar de ce nu ti-au placut?

- Nu mi-au placut, le-am adorat. Si am mâncat tot pentru ca le-ai facut destul de bune. spun eu in timp ce ma apuc sa spăl vasele.

- Destul de bune? spune si vine pe la spate si ma prinde la spate. Si începe sa ma sărute pe gât.

- Bine, bine au fost bune. spun după ce termin de spălat vasele. In timp ce ies pe usa tip. Destul de bune.

Lui Justin nu-i place asta si vine după mine. Eu incep sa alerg ca sa nu ma prindă si tot degeaba ca ma prinde si ma prinde in brate si ma ține strâns.

- Pentru asta trebuie sa fi pedepsită. spune el serios.

- Pedepsită? Cum?

- Uite asa. spune si începe sa ma gadile. Eu numai suport si incep sa cedez.

- Gata, gata! de abia spun câteva cuvinte.

- Dar pedeapsa încă nu s-a terminat. spune el pe o voce perversă.

După ce a spus acum nu ma mai gadila, acum a inceput sa ma muste si eu numai suportam durerea si in acelasi timp a inceput din nou sa ma gadile. Ce mai pedeapsă.

- Gata, gata! spun eu cu lacrimi in ochi din cauza la atata ras.

- Bine, bine! O continuam alta data.

- Încă pedeapsa nu s-a terminat?

- Nu. spune iar pe o voce perversă.

Seara vine repede si noi nu am iesit din casa deloc. Ne punem si sa vedem un film. In timp ce eu facem popcorn Justin alegea filmul. Când ajung vad ca a ales un film horror. La fiecare scena de groaza ma bag in Justin. Filmul s-a terminat si ma bucur enorm. Ne ducem in camera si eu ma duc la baie.

- Pot sa intru si eu? spune Justin.

- Nu, de ce?

- Ca sa facem baie împreună.

- Nu intru si punct. spun si el numai spune nimic.

Ies si apoi intra el. Nu sta mult si vine langa mine. Ne băgăm la somn si adormim repede.

------------------------------------------------------

Gata si acest capitol. Sper sa va placa. Stiu nu prea este lung dar sper sa fie suficient. Nu stiu cât de bine este facut dar iată l-am postat.

Voi ce credeti ca va fi când vor aparea la televizor?

Va multumesc ca îmi citiți cartea. Avem multe idei si nu mergea la cealalta carte a mea
Vacanta de vara [ Justin Bieber F.F] - Dani14Daniela.

Va pup si va iubesc!

Păreri?

Apeluri De La Un Star \\ J.B. \\ F.F.\\Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum