Hoofdstuk 2

696 19 6
                                    

Lisas POV

Ik word wakker.Ik kijk op de klok hoellaat het is.Mmm 7 uur...ik kan wel naar beneden.Mijn vader is toch aan het werk.Ik sta op en doe mijn badjas aan.Ik stap in mijn pantoffels en loop naar beneden.Ik zet een kop thee.Ik leg mijn vingers om het glas.Ik loop naar de bank en zet mijn thee op tafel.Ik pak de afstandsbediening.Ik doe de tv aan en begin te zappen.Ik stop bij het nieuws.."One Direction loopt rond in de stad!!" zegt een presentator."Ik weet zeker dat ik ze tegenkom" zeg een fan.Pff denkt ze dat echt?Als een beroemdheid in je stad loopt is de kans alsnog klein dat je ze ziet.Ik pak mijn thee en drink hem op.Ik moet ook nog huiswerk maken...ach komt morgen wel.Ik hoor de deur open gaan.'LISA MULLER!!' schreeuwt mijn vader.'Wat is er pap?' fluister ik voorzichtig.Hij komt de woonkamer binnen gestormd.Ik zie zijn ader in zijn slaap kloppen.Hij loopt naar me toe en pakt mijn keel vast.Ik krijg bijna geen adem meer.Mijn handen grijpen naar men keel.Hij sleurt me mee naar de muur en trekt me omhoog.Hij knijpt nogsteeds mijn keel dicht.Ik slaak een klein gilletje.'TRUT JE VERBERGT IETS VOOR ME' schreeuwt ie.Mijn adem raakt op en ik voel dat ik paars aanloop.Hij ziet het en laat me los.Ik val op de grond.Mijn handen grijpen naar mijn nek.Ik begin te hijgen.Ik kruip naar het raam toe.Hij loopt achter me aan.Hij heeft een grijns op zijn gezicht.Hij trekt me omhoog bij mijn arm.Ik voel een klap tegen mijn wang.Mijn hand schiet omhoog naar mijn wang.Hij pakt mijn schouders en gooit me tegen het raam aan.Weer val ik op de grond.Dit keer schieten mijn handen naar mijn hoofd.Ik begin te huilen.'Ik ga weer naar mijn werk' zegt mijn vader.Ik voel me licht in mijn hoofd worden..en voor ik het weet val ik weg...

Louis' POV

Ik loop met de jongens door de straten van Doncaster.Ik hoor iemand schreeuwen.'Wat was dat?' vraagt Zayn.'Volgens mij schreeuwde iemand' zegt Harry.Ik zie door een raam een meisjes keel dicht knijpen.'Wacht' zeg ik.Ze stoppen gelijk.'Kijk daar eens' zeg ik.Ik wijs naar het raam.'Omg daar word iemand mishandelt!' zegt Niall.Het meisje word tegen het raam aangegooit.De man loopt bij haar weg.'Hij komt eraan, snel achter dit muurtje' zeg ik.Ik trek Zayn mee achter een muurtje en de andere jongens rennen achter me aan.We bukken.Ik kijk over het rantje van het muurtje.De man stapt in de auto en rijd weg.'Is ie weg?' vraagt Liam.'Ja' zeg ik.Ik sta op en loop naar het huis.'Wat ga je doen?' vraagt Harry.'Naar dat meisje..wat denk je zelf' zeg ik.'Maar straks is er nog iemand?' zegt Niall.'Dat is dan pech' zeg ik.'Ik ga met je mee' zegt Zayn.Ik knik.'Wij ook' zegt Liam.Ik ren met de jongens naar het huis.Shit..deur dicht.'Louis trap die deur even open' zegt Harry.Ik knik.Ik zet een stap achter en beuk met mijn schouder tegen de deur.Met een klap valt hij op de grond.Ik ren het huis binnen.We komen de woonkamer binnen rennen.Daar ligt ze dan....bewusteloos op de grond.Ik ren naar haar toe en kniel bij haar neer.Ik til haar op en leg haar op de bank.Ik ga bij haar zitten.Ik haal haar haar uit haar gezicht.Wat is ze knap! 'Verliefd Louis?' vraagt Zayn.Oke...eigenlijk wel..maar ik ken haar niet eens.'Wat gaan we nu doen?' vraagt Niall.'We kunnen hier niet blijven, ik schrijf mijn telefoonnummer en ons adres op haar pols en als ze dan wakker word kan ze naar ons komen' zeg ik.'Is goed' zegt Liam.Ik pak een pen en schrijf mijn telefoonnummer en ons adres op haar pols.Ook schrijf ik mijn naam er bij.'Kom we gaan..straks komt die engerd weer' zeg ik als ik klaar ben.'Zet anders jouwn nummer in haar telefoon en kijk je direcet wat voor nummer zij heeft' zegt Zayn.Ik knik.Gelukkig heeft ze geen vergrendeling.Ik ga naar haar contacten en zet mijn nummer er in.Nadat ik haar nummer op mijn hand heb geschreven zijn we weer weggegaan.'Wanneer zou ze wakker worden?' vraagt Liam.'I dont know' zegt Harry.'We merken het vanzelf' zeg ik.'Nu gaan we echt' zegt Zayn.Ik knik.Ik werp nog een laatste blik op het meisje en loop dan naar de voordeur die nogsteeds omligt...Nu voel ik me best wel schuldig..ik heb iemands deur een getrapt!

Lisas POV

Ik word wakker door een koude windvlaag.Ik schiet overeind maar ga direct weer liggen.Mijn hoofd begint te bonken.Mijn hand schiet naar mijn hoofd.Ik zie dat er iets met zwart op mijn pols is getekend.Er staat een telefoonnummer op en een naam.Louis...waar ken ik die naam van? Zal ik hem bellen...maar wacht eens...hoe komt ie in hemelsnaam binnen? Weer voel ik een koude windvlaag.Staat de deur open? Ik sta op en wankel naar de voordeur..oke dat was dus de voordeur.Heeft die Louis ingebroken!?En ik lag helemaal niet op de bank, ik lag op de grond!?

Wil je please een reactie geven want dan weet ik off het boek leuk is..Votes zijn altijd welkom!!(en comments ook;p)

Behind the door (Louis Tomlinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu