Am pornit spre magazinul de arme. Era o zi prea calduroasa pentru sfarsitul lunii octombrie. In scurt timp urma sa dau o petrecere(aproape faceam 15 ani)..fain cadoul asta de ziua mea(apocalipsa,duuhh).
Ajuns in fata magazinului am cercetat putin zona cautand ceva oameni sau animale, dar nimic. Am fost primul acolo deci ar cam fi trebuit sa imi fac ceva de lucru pana sa vina ceilalti..asa ca..
AM SPART GEAMURILE MAGAZINULUI SI AM INTRAT...James Bond style,csf (usa era incuiata cu un lacat,duuhh).
Locul era plin de pistoale,printre care am remarcat un Colt din 75' , un Revolver si un Custom Itacha din 91'. Am vazut cateva pusti mai vechi, pot spune ca aveau si praf inauntru dar mna.
De o data se aud niste "morti vii" venind (gem de parca s-ar fute, nu sunt greu de recunoscut). Imi scot capul pe fereastra si ii vad pe cei doi cretini alercand cu o sireada de creaturi in spatele lor.
-CE MORTII VOSTRI, COAIE ?!
Caut repede ceva cu care sa baricadez rapid gaura uriasa facuta in fereastra, dar dau cu privirea de o usa. O deschid, intru rapid in camera si vad ceva materiale de constructie si scanduri. Iau un pumn de cuie, un ciocan si doua scanduri. Ajung rapid inapoi la "geamul intreg care ne poate proteja" si astept sa intre cei doi, pot sa jur ca parca alergau mai repede.
Odata ce i vad inauntru, le dau cate o scandura si i trimit inapoi afara.
-CE DRACU AI, LASA-NE SA INTRAM !
- Doar nu credeati ca o sa va las sa intrati si sa nu mai putem iesi de aici, nu ?
- Si ce-n ma-ta vrei sa facem ? imi raspund in timp ce "mortii" se apropie.
- V-am dat scanduri.
- SI ?
- Capul e punctul fatal, dati pana crapa.
- DE UNDE CACAT STII ASTA ?
- Ma uit de mic la seriale si filme cu zombie, dude ^_^ .
- Daca murim e vina ta.
- Okay, doar trageti de timp pana incarc armele.
*ALEX POV*
CE NAIBA E IN NEREGULA CU COPILUL ASTA ? EU ABIA POT SA MA MISC IAR EL VREA SA LOVESC FUCKIN' ZOMBII ?
*MICKEY POV*
Omu' asta e scrantit, imi place.
*NICO POV*
Okay, deci iau trei Colt-uri (sunt cele mai usoare si trag cel mai repede), munitie de 25 mm si incarc. Scot de sub dejghea un STG cu doua tevi..ce o sa ma mai distrez..
Rastorn toate gloantele de la STG in buzunarul de la hanorac, imi strecor pistolul la spate, in pantaloni, iau ciocanul de jos iar apoi il bag in buzunarul de la jeansi..
READY ?
SET
GO!
Hei, sper sa va placa acest capitol, voi continua cartea cat de curand :3
CITEȘTI
MORȚII LOR DE MORȚI VII
Acakapocalipsa. Cu gaini. Si unicorni. Si nave spatiale. Si mancare.