Part 3

133 7 0
                                    


Min hye....
jam kelihatan pukul 8.30am aku dah lama bangun dan mandi siap2. Sebenarnya aku tak boleh tidur lena malam tadi sebab pikir macam2 pekara dan cuba nak sesuaikan diri ditempat baru.
Aku keluar bilik dan kelihatan ada sticky note bewarna kuning dia atas penutup makanan di meja makan. Aku ambil dan baca tulisan ahjumma sooh tu...

Lepas sarapan Min hye tolong ahjumma hantarkan makan dan letakkan baju tukar untuk tuan muda jeon. Semua tu ahjumma dah sediakan di ruang depan bilik tuan muda.
TERIMA KASIH SAYANG...

Min hye...
min hye senyum sambil baca sticky note tu, segera bangun untuk selesaikan. Dia menapak ke rumah utama sendiri. Sampai ke tingkat atas dia segera mencari makanan yang patut dihidangnya. Setelah dipastikan yang mana satu bilik tuan muda dia ketuk pintu perlahan supaya tuan empunya bilik tidak marah dek kerana bising.
"tok3! Maaf tuan muda boleh saya masuk? Saya bawakan sarapan, senyap...senyap....senyap... Tak ada yang menyahut, emmmmph dia tido lena sangat kot. Biasala anak orang kaya bukan perlu buat apa2 kerja. Hanya perlu buat lemak dan tambah stock jerawat kat pipi je hahaha!!!" Erk apa yang aku merepekni,tampar2 pipi sendiri.
"takde orang rupanya.... Min hye memandang keliling bilik. Cantik, kemas macam bilik pempuan..jangan2 anak puan jeon ni lembut tak? Ngeeee tak sanggup nak bayang -.-"

Min hye jejak kan kaki di sekeliling bilik "mana ruang pakaian? Ish....susah kalau rumah besar2ni. Bilik baju mesti macam sebijik rumah kos sederhana kheeee..."

Dalam masa yang sama pintu di belakang Min hye terkuak luas. Min hye tak sedar sekujur tubuh half naked keluar jelas kelihatan tuan empunya badan baru selesai mandi.

Dush!!! Arrrgh....ommaaa sakit!!! Min hye pejam mata
.. Pegang....pegang...pegang...apani?apsal lembut dan kekar je rase, tangan terus meraba merayap tak rasa sejuk plak tu. Emmmmmmph wanginya bau!! Apa ni?

jeon jungkook....
humak aih!! Aku langgar apa ni? Pegang2...tekan2....(woiiih kookie kau tekan apa ah? Ish2...) Emmmm....emmmm(lambatnya dia nak menghubungkan sel2 otak -.-" ) tapi lembut...haaaa siapa letak duvet atas lantai ni? Omma? Sooh ahjumma? Aku rasa ada haba dari penapasan...bau wangi vanilla. Ommoo!! Gewgirl!!
"yah!!! Apa kau buat dalam bilik aku ni? Kau siapa? Macam mana masuk? Kau stalk aku ke? Takkan minat sangat kat aku sampai ikut rumah masuk bilik? Jap2 kita pernah kenal ke? Couple? Tersuka?

Apsal senyap oiii? Kesian dahla byunte pekak dan bisu plak ish2...."

Min hye.....
Aaapoooo....sakitnya badan aku kena hempap!! Baru aku perasan yang aku dok survey pegang...pegang...pegang tu manusia. Di ulang manusia paling tak leh blah dia namjaaaa!!!
"errr...errr...errr....errr....errr...errr...errr...errr...haish!!! biar betul dia ni mana satu aku nak jawab dulu. Mencece dari tadi. Tampo jugak kang mulot itik mutan bunny ni haaaa!!" (malangnya semua tu mampu dalam hati)

Tbc...

Always Be Mine...jeon JungkookWhere stories live. Discover now