*??? POV*
Ma trezesc din cauza alarmei mele de doi bani. O iau cu ochii inchisi o arunc de geam in curtea vecinului, sa-l chinuie acu pe el! Nu pe mine. Somnoros, ma pun iar sa dorm, dar nici nu trec 5 minute ca matusa de buzna in camera mea.
-Matusa: Trezeste-te!
-Eu: Lasa-ma fa!
-Matusa: Domnule Natsuki Kimura!
-Eu: Asa ma cheama!
-Matusa: Mars la scoala!
Enervat la culme, ma ridic din pat si o dau afara! Tarfa dracului! M-as fi trezit mai devreme daca nu aducea ea studenti in fiecare noapte sa faca sex cu ei! Ma duc la baie si imi fac un dus, dupa incep sa ma uit in oglinda, la cei 1,56 ai mei, sunt cel mai pitic din clasa, parul saten si ochii ciocolatii in contras cu pielea alba plus trupul slabanog ma fac sa arat ca o fata plata... Ma urasc.
Ma uit la urechile mele de pisica si la coada, sunt pe jumatate pisica, dar nimeni nu stie in afara de matusa.
Ma imbrac repede si imi bag coada in pantalonii ca s-o ascund, imi pun o sapca in cap si gata, sunt un om norma, aproape normal.
Pornesc repede spre scoala.
In 10 minute de alergat eram acolo cu 5 minute inainte sa se suna, intru in clasa si ma asez in ultima banca.
Prima ora aveam literatura, preferata mea, imi place sa citesc la nebunie! Sunt un tocilar, aproape, ca nu-s bun la mate.
Pe usa intra un alt prfesor. Nu e cel care vine deobcei. Avea in jur de 1,80, par alb si ochii gri, sau asa cred, e destul de departe, nu pot vedea de aici, desi sunt pisica. Insa ce am remarcat a fost corpul, masiv si plin de muschii. Nu stiu de ce, dar rosisem, observase ca ma holbeam la el,, fiindca si el se holba la mine. Mi-am mutat privirea in caiet.
-El: Sunt Daisuke Murakami (Da inventez nume, nu ma judecati) , si voi fi profesorul vostru suplimitor, colegul meu a fost ranit grav.
-----------------------
Si mdea, scurt si urat. DAR MA REVANSEZ EU!
Apropo..
NEBUNIA DE YAOI MA CUPRINDE! AJUTOR!
CITEȘTI
Come on, little neko! (Boyxboy)
Random-"Vino aici micuta mea pisicuta!" -"N-Nu vreau!" -"Huh? Vorbesti in fata stapanului tau?" -"N-nu... dar...." -" Ce?" -"Ma iubesti? Sau ma folosesti ca pe o placere?"