Creepypasta okulu

3.9K 79 124
                                    

Herkes eve gidip yattı. Ertesi akşam ( Creepypasta'lar sabah uyuduğu için ) Jane'in kapısı çalınır. Jane kapıyı açtığında karşısında Jeff'i bulur.

Jane : Jeff burda n'apıyorsun?

Jeff : Okul var. Hadi.

Jeff oradan gider ve Jane'de arkasından gider. Sonunda Slender'ın yanına gelmişlerdir.

Slender : Heyecanlı mısınız?

Laughing Kad,L.J, LJill, Lazari, Sally ve Toby : Evet!

L.Kad : Peki sen Slendy?

Slender : Evet, bu benim ilk öğretmenliğim. Ahhh Nina ve Liu nerde!? Onları boşverin artık gidiyoruz.

Okula gelirler. Slender okulun içine gider o sırada bir kız Jane'e yaklaşır.

L.Kad : Selam! Ben Laughing Kad. Tanıştığıma memnun oldum Jane!

Jane : Evet,ismini duymuştum hatta buradaki bütün pastaları biliyorum.

O sırada Jane'in gözüne Jeff gibi giyinmiş ama switshirti diz kapaklarına uzanan ve kapşonunu takmış bir kız görür.

O sırada Jane'in gözüne Jeff gibi giyinmiş ama switshirti diz kapaklarına uzanan ve kapşonunu takmış bir kız görür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Benim yaptığım Creepypasta karakteri yani Twily the killer)

Jane : O kim? ( Twily the killer'ı işaret eder)

L.Kad : Ahh o mu? Twily the killer.

Jane : Peki, o insanken kimdi?

L.Kad : Prenses Twilight Sparkle.

Jane : Peki onun hikayesi ne?

L.Kad : Jeff'le aynı. Twily the killer'ın sevdiği adam bir insan ( yani Flash Sentry)

Jane : Owww onun için çok üzüldüm. Neden burda sevgili bulmuyor.

L.Kad : Çünkü o adamda Twily'i seviyor.

Jane : O zaman neden birlikte değiller?

L.Kad : Sen galiba beni anlamadın, adam bir insan. Neyse hadi derse girelim.

Derse girdiler. Jane Creepypasta kızlarının hepsiyle tanıştı ama biri hariç. Twily the killer. Jane onun yanına gidip ona elini uzattı.

Jane : Merhaba, ben Jane. Sende..

Twily : Twily the killer.

Twily the killer'ın elleri sürekli switshirtinin cebinin içindeydi.

Jane : Şeyy.... L.Kad sevdiğin adamla buluşamadığınızı anlattı ve-

Twily : Ben onu sevmiyorum o beni seviyor, L.Kad bazı şeyleri hep abartır.

Jane : Peki neden ona karşılık vermiyorsun yada sevgili bulmuyorsun?

Twily kapşonunu iyice kapattı.

Twily : Tipim değil ve sevgili bulmakla hiç uğraşamam. Ama sen Jeff'le yakışıyorsun. Onun ilk öptüğü kız sensin. Bence sevgili olun.

Jane kızarır. O sırada kızlar Jane'e doğru gelir.Twily gider.

Jane : Twily! Nereye gidiyorsun?!

Twily : Siz kızların dır dırlarını çekemem!

Twily oradan gider ve o gidince kızlar gelir.

Jane : Erkekler nerde?

L.Kad : Oyun oynuyorlar.

Jane : Ne oyunu?

L.Jill : Insan öldürüyorlar. Gelin bizde oynayalım. Kad, sen Twily'i çağır.

L.Kad : TWİLYYY!!!

Twily'nin yanına koşarak gider, onunla konuşur. Twily alnına vurur ve kapşonunu iyice çekerek, elleri ceplerinde, yanlarına yavaşça yürüyerek gelir.

Twily : Sadece L.Kad için oynicam, o yüzden bir iki tur sonra gidip yalnız başıma insan öldürcem.

Lazari : Hadi ama Twily.( üzgün köpek bakışı atar )

Twily : Tamam Lazari! Senin için ve L.Kad için 8 tur oynicam!

Lazari : Yaşasın!

Herkes öldürmek için ormana giderken erkeklerle karşılaşırlar.

L.J. : Merhaba canım. Nasılsın?

L.Jill : Iyiyim canım.

Sally : Beni özledim mi Ben?

Ben : Tabikide oyuncak ayım!

Toby : Nasılsın tatlı şey?

Clockwork : Iyidir.

Pupeteer : Nasılsın, pamuk şeker?

L.Kad : Iyiyim Puppy'cik!

Jane hepsine bakar. Arkada Jeff ağaca yaslanıp onları beklemektedir. Sonunda ormana gelmişlerdir. Bir kız gördüler ve onu öldürme zevkini ilk Jane'e vermişlerdir.

L.Jill : Unutma Jane sessizce ona yaklaşıp öldür.

Jane ona doğru yaklaşmaktadır. Kız Jane'i fark eder ve bıçağını çıkarır. ( kız Yandere Chan'dır )

L.Jill : Jane! Dikkat et!

Sally : Jane!

Jeff : Jane!

O anda Jeff ortaya çıkar ve Jane'in önüne geçer.

Jeff : Uyumaya Git!

Yandere : Öl!

Jeff : Ilk başta benim sözüm!

Jeff Yandere Chan'ı bıçaklamıştır. Jane kaçmıştır ve bir ağacın altında oturmuştur. Jane ağlamaya başlar. O sırada birinin ona doğru geldiğini fark eder......

DEVAM EDECEK......

Jeff ve Jane The Killer aşk hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin