''Τι στο διάολο''.Είπε η Ελένα ενοχλημένη.
''Ε..Δεν είναι αυτό που νομίζεις''.Είπε ο Μπρους ενώ σηκωνόταν από πάνω μου.
''Τι ότι πήγες να πηδήξεις την συγκάτοικο μου'';Τι!Δεν θα το έκανε αυτό!Δεν πήγαινε προς τα εκεί..Σκατά!Η Ελένα φαίνεται να έχει νευριάσει πολύ με αυτό αλλά..Δεν της πέφτει λόγος να μου κουμαντάρει την ερωτική μου ζωή.
''Ποιο το πρόβλημα εάν το έκανε''.Είπα νευριασμένη..Δεν θέλω τσακωμό αλλά μία δεν θέλει τον Ντέρεκ,μία το Μπρους..Όχι!Δεν θα κάνει ότι θέλει αυτή στην ζωή μου!
''Έχει κοπέλα Ντιάνα πάψε''.Ο τρόπος που το είπε δεν ήταν και ο καλύτερος αλλά..Έχει δίκιο,γαμώτο εγώ φταίω πάλι.
''Ναι αλλά''..Πήγε να μιλήσει ο Μπρους όμως η Ελένα τον κοίταξε απότομα και μετά κοίταξε εμένα με τον ίδιο τρόπο.
''Πάμε έξω να τα πούμε λίγο''.Ο Μπρους συμφώνησε και σηκώθηκε από το κρεβάτι για να την ακολουθήσει προς τα έξω..Σκατά!Δεν θέλω να τσακωθούν για εμένα,κάνουν πολύ καιρό παρέα.
''Ο κούκλα..Άμα θέλατε να μείνετε μόνοι έπρεπε να με πάρεις κανένα τηλέφωνο''.Είπε ο Ντάνιελ παιχνιδιάρικα..Γαμώτο όχι τώρα!
''Δεν έχω καν το νούμερο σου''.Είπα ενοχλημένη.Ο Ντάνιελ έκοψε από ένα τετράδιο που είχα στο κομοδίνο μου και έγραψε το νούμερο του με τον στυλό που βρισκόταν δίπλα από το τετράδιο όπου έκοψε την κολλά..Ε βασικά δεν με ενδιέφερε τόσο πολύ το να έχω το νούμερο του..Αλλά ποτέ δεν ξέρεις,ίσως το χρειαστώ μια άλλη φορά.
''Η πρώτη σου φορά θα ήταν με αυτόν και εμείς στο χαλάσαμε''.Εντάξει..Τώρα μου έσπασε τα νεύρα!
''Δεν θα το κάναμε γαμώτο''.Είπα υψόνοντας την φωνή μου στον Ντάνιελ..Τι δεν καταλαβαίνουν δεν είχαμε σκοπό να κάνουμε αυτή την κίνηση!Ήταν ένα αθώο φιλί,τι στο διάολο!
''Εντάξει,σε πιστεύω''.Είπε χαμογελαστά αλλά δεν με έπεισε στο να μην είμαι ακόμα θυμωμένη μαζί του..Σπαστικέ.Μόλις τελειώσαμε αυτή την συζήτηση με τον Ντάνιελ η Ελένα μπήκε μέσα..Μόνη της..Στην εστία..Θυμωμένη..Την κοίταξα με το απότομο ύφος που με κοίταξε και εκείνη και βγήκα από τον χώρο.Δεν ήθελα άλλη αρνητικότητα και θα ήθελα να βρω τον Μπρους.Κατέβηκα στον χώρο στάθμευσης και ήταν έτοιμος να αποχωρήσει..Έτρεξα να φτάσω το αυτοκίνητο του,αλλά ήταν πολύ αργά.Ανέβηκα προς την εστία αλλά δεν είχα σκοπό να μείνω εκεί..Πήγα μέσα και η Ελένα είχε το ίδιο υφάκι.
''Θες κάτι'';Της είπα νευριασμένα.
''Ναι,να μην είσαι τόσο τσούλα''.Άουτς!
''Με θεωρείς στα αλήθεια τσούλα'';Είπα απότομα.
''Από την στιγμή που πας να χαλάσεις μια σχέση..Ναι το κάνω''.
''Εσένα τι σε νοιάζει'';Άρχισα να νευριάζω ακόμα πιο πολύ.
''Ξανθούλα,δεν επιτρέπω να χαλάσεις την σχέση του Μπρους ακόμα και εάν τα έχει με την πιο πουτάνα του πανεπιστημίου''.
''Δεν του αξίζει''.Είπα βουρκωμένη.
''Αυτό είναι δικό του θέμα λοιπόν''.Τα λέει τόσο ψυχρά λες και είναι εύκολο αυτόν που τον θες απεγνωσμένα να μην μπορεί να είναι μαζί σου..Δεν μπορεί να καταλάβει.Πήρα τις αλλαξιές και τα κλειδιά του αυτοκινήτου και αποχώρησα γρήγορα χωρίς να πω κουβέντα για να πάω σε κανένα ξενοδοχείο.Έψαξα στο χάρτη για να βρω ένα κοντινό ξενοδοχείο και ναι βρήκα λίγο πιο δίπλα από το φαγάδικο που πάμε κάθε πρωί.Πήγα στην ρεσεψιόν και ήταν μια πολύ ωραία κυρία νέα..Τα μαλλιά της ήταν ξανθά σαν τα δικά μου με γαλανά μάτια..Θα μπορούσε να ήμασταν αδερφές αλλά αυτή κάνει για μοντέλο ενώ εγώ για σκουπιδιάρης..Ήταν πολύ ευγενική με βοήθησε πολύ στο να κλείσω δωμάτιο επειδή ήταν η πρώτη μου φορά και μου έδωσε τα κλειδιά,ώστε να πάω στο δωμάτιο που μου είπε.Ήταν ένα μικρό δωματιάκι με άσπρους τοίχους και ξύλινο πάτωμα..Το κρεβάτι ήταν μονό με άσπρο σεντόνι και είχε μερικά ξύλινα κομοδίνα.Ότι μου αρέσει..Απλό αλλά κομψό..Το απλό στο σπίτι μου δεν το είδα ποτέ λόγο το ότι έχουμε λεφτά αλλά ποτέ δεν μου άρεσε να ξοδεύουμε πολλά λεφτά για να βάλουμε βλακείες στο σπίτι,αλλά το κουμάντο στο θέμα διακόσμηση το είχε η μητέρα οπότε κανείς μας δεν έπρεπε να είχε γνώμη.Δεν με ένοιαζε ιδιαίτερα όμως το πως ήταν το σπίτι,είχα το δωμάτιο μου όπως ήθελα άρα δεν με ένοιαζε τίποτα άλλο.Ξάπλωσα στο κρεβάτι και σκεφτόμουν ότι ίσως ήταν μαλακιά που φιληθήκαμε εγώ και ο Μπρους..Είχε δίκιο η Ελένα για άλλη μια φορά,είμαι τσούλα..Προσπαθώ να χαλάσω μια σχέση επειδή η δικιά μου δεν πήγε καλά,πρέπει να απομακρυνθώ δεν έχω άλλη επιλογή.Θα τον ξεπεράσω όπως και τους άλλους..Πρέπει να απομακρυνθώ..Και θα το κάνω.
Λοιπον αυτο το κεφαλαιο ειναι εδω και παρα πολυ καιρο ετοιμο αλλα δεν εχω καθολου χρονο λογο οτι ειμαι 2α λυκειου
Ελπιζω να το κατανοησετε αυτο και θα προσπαθησω να βρω χρονο εστω να ανεβαζω ενα κεφαλαιο της 2 βδομαδες
Για να φανταστειτε παω και σαββατο σχολειο..
Ευχαριστω πολυ για οσους εξακολουθουν να περιμενουν για νεα κεφαλαια
YOU ARE READING
Impossible
Teen FictionΝτιάνα,ένα κορίτσι τόσο ήσυχο με σκοτεινό παρελθόν,ένα κορίτσι που δεν θα το κοιτούσε κανείς παρότι είναι πλούσια.Η Ντιάνα ξεκινάει το πρώτο της εξάμηνο στο πανεπιστήμιο Χάρβαντ μόνο που όλα όσα είχε σχεδιάσει πάνε χαμένα αφού η συγκάτοικος με την π...