LOVE

82 7 2
                                    

Dnes je silvest. Je zrovna asi deset hodin večer a mi s holkama doděláváme ještě jídlo protože kluci všechno snědly. Oni venku chystají ohňostroj na půlnoc. Po domě hrají písničky.

Od doby co umřel Chris mi trvalo se s tím nějak smířit. Teď vím co mi chtěl tím dopisem všechno říct. Kdybych ho nechala si se mnou aspoň promluvit třeba by vše bylo jinak, ale už je pozdě. Nejvíce mě srazilo na zem hlavně to že jsem za jeho smrt mohla i já. Luke a ostatní se mě snažili rozveselit a říkat mi pozitiva.

Díky nim jsem se tak nějak uklidnila. Pohřeb jsme udělaly dva dny po jeho smrti. Přišli všichni ze studia a z okolí co ho znaly.

Většina lidí mi říkala jak je to mrzí ,ale taky tady byli lidé kteří mě nazývali kurvou a sviní protože jsem ho dostala do hrobu. Luke se samozřejmě naštval a málem tam toho jednoho kluka zmlátil ,ale radši jsem odešla spolu s ním.

....................................

"Tolik jídla si nezasloužíme" ucítím na svém rameni menší tlak a potom také na pase.

"Ale stejně to sníte" dala jsem mu do úst jednohubku.

"To máš pravdu" dal mi pusu na líčko.

"A otřep si ten sníh z vlasů" pousmála jsem se.

"To ti hajzlové mě začaly bombardovat koulema" 

Zadržovala jsem smích ,ale moc mi to nešlo a začala jsem se strašně smát.

"Aha" musela jsem si držet pusu rukou.

"Ty jsi úchylná. Takhle jsem to nemyslel" chytl mě za zadek.

"Ale myslel" moje ruce skončili za jeho krkem.

Zmáčkl mi zadek a zamračil se " Neprovokuj nebo nedostaneš novoroční polibek" snažil se znít vážně ,ale jde na něm vidět že se chce usmát.

"Klidně si řeknu třeba Harrymu nebo Niallovi, s ním už jsem si pusu dala" hups.

"Cože jsi?! Horane!!" pustí mě a jde do obýváku.

"Jak si dovoluješ mi l........." dám mu ruku na pusu a táhnu ho zpět.

"Pusť mě Kim" teď je asi naštvaný.

"Nic se nestalo Luku. Bylo to to jak jsem měla ten lesk na rty. Chtěl zkusit tak jsem mu ze srandy dala jen pusu" trošku to z něj opadlo ,ale pořád byl napnutý.

Objala jsme ho okolo pasu a dívala se mu do očí. "Nikdy jsem nikomu nedala takovou pusu nebo polibek jako tobě. Tobě ho dávám z lásky. Z pravé čisté lásky" jeho svalstvo povolí a koutky úst mu jdou výš do úsměvu.

"Tohle bylo krásné lásko. Vždycky když mi řekneš že mě miluješ nebo se na mě jen podíváš tak mě zahřeje u srdce , protože vím že to je pro mě. Pro tvůj krásný úsměv bych vraždil jen abych ho viděl" přejede palcem po mém spodním rtu a poté hned i po vrchním.

"Vidět tvé načervenalé rty když se po polibku ode mě odtáhneš. Vidět večer jak si ke mě leháš a ráno jak se probouzíš na mém těle . Tohle bych chtěl zažívat každý den až dokud bych neumřel" vtáhne mě do pevného objetí a jeho brada skončí na mé hlavě.

"Kdybych tě jednou požádal o ruku. Co by jsi řekla? A prosím odpověz pravdivě" nečekala jsem tuhle otázku a trošku jsem z toho byla mimo.

Vím že jednou si někoho asi vezmu a řeknu i to že jsem si představovala budoucnost s Lukem po boku.

Svatba, děti, staří, vnoučata. Kdo by o tom s ním nesnil. Ani jsme si neuvědomila že mě Luke pustil a dívá se na mě ne moc šťastně jelikož celou dobu bez vědomí říkám "Hmmmmm"

"Promiň zamyslela jsme se nad tou otázkou. A řekla bych ti určitě ano Luku. Naše budoucnost by bylo to nejlepší co by mě potkalo"

"A taky naše děti. Tak krásné a chytré jako ty" nesnáším když mi lidé lichotí.

"Pojď už za ostatními. Na tohle všechno máme ještě čas" usmál se a kývl na souhlas.

"Hrdličky. Kde jste byli celou hodinu" zasmál se Harry.

"Jak hodinu byli jsme pryč" kouknu na hodiny. "jen .. hodinu. Ale nespaly jsme spolu takže si ten úsměv schovej" praštím ho .

"No jo, furt" vyplázne jazyk.

.......................................................

Stojíme venku před domem a odpočítáváme sekundy. Luke mě drží za ruku a v druhé má skleničku s šampaňským jako já.

"10,9,8,7,6 " a už je to tady.

"3! 2! 1! ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!!!" připili jsme si a hned jsem cítila jeho rty na mích.

Spolupracovat je tak snadné s osobou co milujete.

"Ohňostroj!" zakřičel Harry a kluci začaly zapalovat rakety a ostatní výbušniny.

Bylo to překrásné až do konce.

"Kluci ještě tam máte jednu" ukáže Zuzka na jednu neodpálenou a ani nezapálenou.

"Ta jde teď . Luke jí chtěl jako poslední aby to mělo ten efekt" usmál se Cal mojím směrem.

Ani nevím proč. "Dívej se lásko" objal mě zezadu a já se o něj lehce opřela.

Poslední raketa vyletěla vzhůru a když vybouchla nevěřila jsem svým očím.

"Jak na nový rok tak po celý rok" zašeptal mi do ucha a já sledovala tu krásu na obloze

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Jak na nový rok tak po celý rok" zašeptal mi do ucha a já sledovala tu krásu na obloze.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat